Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1876
Hei, reiser til Magaluf i starten av oktober å blir der i ca 2 uker.

Noen som vet hvordan utelivet er der nede på den tiden av året?

Seiler enda party-båtene på den tiden av året?

Hvordan er været der på den tiden?

Ca pris på 0.5L på utested og på butikken?

Hvor mye kan man forvente å bruke på 2 uker vis vi ikke tar med fly og hotell i budsjettet? Tenker ikke å leve som en greve, men ikke som en uteligger heller, har kjøkken på hotelrommet så det kan vel brukes får å spare litt cash.

takk
King of Destructions
lilpsych's Avatar
4k i lommepenger maks 5-6 burde holde.. halvliterne er ikke så gærne der, men gikk mye opp etter euron tok over Pesetasene... menmen... billigere enn i Norge såå...

=)

God tur, alltid party stemning der, vært der 4 ganger selv i mine yngre år.. =)

*One Love*

Været er alltid nydelig ! så ikke tenk på det hehe god tur a! hils Magalufffern!
Sist endret av lilpsych; 5. september 2013 kl. 04:29.
Ikke vært der på over 10 år, så usikker på prisene. I midten av oktober starter ivertfall de forskjellige bar tømmingene, dette kan jo være verdt og få med deg viss du er der på den tiden.


DATOER FOR BARTØMMINGER I OKTOBER.
19.okt Tre-O
21.okt E-4
23.okt Gjøkeredet
24.okt La-Bodega
25.okt GG originalen
Vis hele sitatet...
Hei!

Jeg hørte det var relativt dårlig der på høsten, men skildene mine var en venninnegjeng som hadde vært i Napa før den sommeren, så kan være forventningene som ikke innfridde!

Hva prisene gjelder så er det greit. 1 Euro for en pils på supermarkedet (Tror faktisk det var liters-boks med San Miguel).
3 euro for en pils i bar, mens veldig mange barer har 2 pils for 4 euro.

Sparte en god del penger ved å kjøpe mat på supermarkedet til frokost. Så tok vi heller og spiste i restaurant til middag hver dag, lov det når man er på ferie!

Litt usikker, men når vi spiste og drakk med god standard på en av de bedre restaurantene der nede. Så kom det på 1 000 kroner for 7 stykk, med schnaps / hjemmebrent (ugh) etter maten.