Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1370
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vert 4-5 dager våken på amf , hikk tom for amf så tok noe riglain og knuste og droppa. Så røyka jeg en j istad pg ble dritstein,en nå ligger jeg i senga med høy puls/hjertebank og dey klør i øya ph hallisunerer hørsel , og rett før jeg sovna istad har s jævlig høyt «bråk» så jeg bråvåkna. Uff… burde jeg fa no quqeyiapin nå, ellr vil det sansynligvis forverre bobirk psv?
gå og legg deg du
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sæd Vis innlegg
gå og legg deg du
Vis hele sitatet...
At jeg ikke tenkte på det mr. Brrukernavn of the year! <3

nå ligger jeg i senga med høy puls/hjertebank og dey klør i øya ph hallisunerer hørsel , og rett før jeg sovna istad har s jævlig høyt «bråk» så jeg bråvåkna.
Vis hele sitatet...
Co cia ciota! (gpd helg)
Vann,mat og søvn, god natt hen
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Vann,mat og søvn, god natt hen
Vis hele sitatet...
Føler meg krenket! Er født med pikk så identifiserer meg derfor som mann,foretrekker «han»,
Kødder, takk, er nok ikke dumt
Du kommer til å være sliten en god stund fremover
Kvetiapin vil få deg til å slokne, men legestanden fraråder den komboen du spør om da det herjer veldig med hjertet ditt.
Jeg savner virkelig ikke å være i den tilstanden. Pass på psyken din. La det gå lang tid til neste gang
Anonym bruker
"Irritert Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drøm søtt da Quetiapin er også et antipsykotisk middel, så ta gjerne mer av det de neste dagene hvis du føler at du er psykisk ustabil. Ikke i kombinasjon med rusmidler selvfølgelig, det er uvits.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vert 4-5 dager våken på amf , hikk tom for amf så tok noe riglain og knuste og droppa. Så røyka jeg en j istad pg ble dritstein,en nå ligger jeg i senga med høy puls/hjertebank og dey klør i øya ph hallisunerer hørsel , og rett før jeg sovna istad har s jævlig høyt «bråk» så jeg bråvåkna. Uff… burde jeg fa no quqeyiapin nå, ellr vil det sansynligvis forverre bobirk psv?
Vis hele sitatet...
Å gå våken så lenge på amf å deretter røyke er en psykoserakett i mine øyne. Regner med du har sovna men seroquel kommer godt med her.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Å gå våken så lenge på amf å deretter røyke er en psykoserakett i mine øyne. Regner med du har sovna men seroquel kommer godt med her.
Vis hele sitatet...
Om man ikke nettopp har kjørt i seg ny speed så går det ofte greit da. Har erfart både og. Hvis jeg har prøvd å røyke etter en liner går det ikke bra. Hvis jeg derimot har røykt litt etter det har gått et par timer siden sist har jeg oftest sovnet ved komfyren/vifta
Det jeg ikke forstår er hvorfor folk liker være våkne helt til du er halvveis psykotisk og begynner få visuelle og auditoriske halliser lol. Har aldri hatt det "gøy" med borderline deliriske halliser
Dette hørtes innmari slitsomt ut. Hva gjør man egentlig den tredje natta og utover?

De fleste som farter rundt i Oslo og roper og hoier helt vilkårlig, er det amfetamin?
Sitat av Asket Vis innlegg
Dette hørtes innmari slitsomt ut. Hva gjør man egentlig den tredje natta og utover?

De fleste som farter rundt i Oslo og roper og hoier helt vilkårlig, er det amfetamin?
Vis hele sitatet...
Trolig psykiatri, men det kan fint stamme fra overdrevent bruk av speed og piller.

Fra tredje natta og utover er du mest bekymret for politi/andre som lusker rundt huset ditt skal ta deg.
Da er det best å finne en skikkelig kniv, og patruljere leiligheten frem til sola står opp.
Og hvor finner man det drivet? Hva er jaget? Jeg husker selv studenttiden med fest fredag og lørdag, men det innebar også litt søvn i mellom.

Hva som får en til å fortsette etter 48 timer er for meg helt uforståelig.
Sitat av Asket Vis innlegg
Og hvor finner man det drivet? Hva er jaget? Jeg husker selv studenttiden med fest fredag og lørdag, men det innebar også litt søvn i mellom.

Hva som får en til å fortsette etter 48 timer er for meg helt uforståelig.
Vis hele sitatet...
Enkelte gidder ikke ta nedturen når de bør, mener de ikke har tid, og går til de omtrent kollapser.

Plutselig har du kjørt på litt for hardt i helga, og må på jobb mandag. Da har du ikke tid til nedtur før helga igjen, så da er det bare å fortsette.

Det er vel 10 år siden jeg holdt på slik. Nå går jeg sjeldent over 24t.
Hvordan klarer man å dra på jobb etter en sånn helg? Enhver sjef burde kunne se det og sende deg hjem?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Trolig psykiatri, men det kan fint stamme fra overdrevent bruk av speed og piller.

Fra tredje natta og utover er du mest bekymret for politi/andre som lusker rundt huset ditt skal ta deg.
Da er det best å finne en skikkelig kniv, og patruljere leiligheten frem til sola står opp.
Vis hele sitatet...
Hahaha been there done that. Faen så tåpelig. Erre mulig.
Sitat av Asket Vis innlegg
Hvordan klarer man å dra på jobb etter en sånn helg? Enhver sjef burde kunne se det og sende deg hjem?
Vis hele sitatet...
Ikke alle som merker det, noen møter ikke sjefen daglig. Jobber du på bygg kan man lett skjule seg litt.
Kompis av meg måtte ta seg fri mandag for å hente seg inn etter helga. Hadde å en kollega som konsekvent var bort hver mandag pga drekking til sent på søndagskvelden.
Sov jo såklart før jobb, fikk i meg næring og væske.
Men formen var så dårlig at jeg måtte bare ha litt til for å holde meg gående.

Samtidig skal det litt til før noen tør beskylde deg for rus.
Folk flest ser det dårlig.
Foreldrene mine visste ikke noe, selv om jeg holdt på i årevis, også under deres tak.