Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1221
hippie in the making
kong1avkutoppen's Avatar
16 1
Hei!

Jeg bor i Trøndelag og skulle ønske jeg fant en gjeng/festival/plass/utested/elns der man raver og fester helt til sola rører den svette gjennomvåte pannen din!

Finns dette? Eller er det bedre å flytte til Amsterdam?

Nå mener jeg selvfølgelig også miljø med mye rus også
Utgangspunktet ditt for å ville finne et slikt miljø er dessverre akkurat det som ødelegger det fullstendig. Er en del av et slikt miljø i Oslo, som nå bare er dop, dop, kriminelle og mere dop.
Sitat av kong1avkutoppen Vis innlegg
Hei!

Jeg bor i Trøndelag og skulle ønske jeg fant en gjeng/festival/plass/utested/elns der man raver og fester helt til sola rører den svette gjennomvåte pannen din!

Finns dette? Eller er det bedre å flytte til Amsterdam?

Nå mener jeg selvfølgelig også miljø med mye rus også
Vis hele sitatet...
Bor i Trondheim for tiden, og byen har sett en vakker oppblomstring av elektronisk musikk etter pandemien.

Dette er hva jeg har funnet ut av hittils: Lokal Bar har kontinuerlig gode DJs, mitt favorittutested. Tyven spiller for det meste alternativ house, men ganske kult sted. Utenom det finnes det etter det jeg har funnet en semi underground scene, der de har raves fra tid til annen.

De fleste ravesa jeg finner er på "normale" utesteder med normale stengetider og alkoholsalg, desverre.

Sjekk ut kollektivene / arrangementene "PaaDyptVann", "Yes' It's Loud Enough", "Tornado Sound", "One Hundred Euro Club", "Desire" "Klubbmottaket", "Kunstklubb" og studentradioen "Sagtann"

Også verdt å nevne er "Sjakkrave" ikke vært der enda, men har hørt mye bra om det.