Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1219
Anonym bruker
"Slank Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på hvordan risikoen er med å fly en tur til Gardemoen med flein i innsjekket bagasje? Har hørt at politihunder ikke er trent til å lukte sopp så da er eneste måten å bli tatt i en tilfeldig kontroll og/eller om de tar baggen gjennom x-ray maskin?
Anonym bruker
"Bekymret Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lurer på hvordan risikoen er med å fly en tur til Gardemoen med flein i innsjekket bagasje? Har hørt at politihunder ikke er trent til å lukte sopp så da er eneste måten å bli tatt i en tilfeldig kontroll og/eller om de tar baggen gjennom x-ray maskin?
Vis hele sitatet...
Hvorfor risikere i det hele tatt?
Anonym bruker
"Slank Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fordi den kan være verd risikoen hvis den er forsvinnende liten...
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg i innsjekket bagasje, normalt stealth pakket, og det vil 99% gå bra. Men du kan aldri være helt sikker.
Soppulver eller kapsler i et feilmerket kostilskudd/emballasje, i innsjekket bagasje, vil ikke se mistenkelig ut under en kontroll
Jeg har også store vanskeligheter med å tro at hunder markerer på psilocybe sopper, men det vet jeg ikke noe håndfast om.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jaja, jeg har gått med hasj i lomma gjennom Gardermoen, Oslo S og så Oslo sentrum. Tok meg et trekk utenfor Grunerløkkas hus også, da kom det to fyrer og jagde meg bort, men da flyttet jeg meg bare.
Har flydd innenlands med 2 syltetøyglass med 2 forskjellige typer pulver i (var bare teanin og tyrosin), umerket og innpakket i bobleplast. Sammen med dem lå det også en litt mindre beholder av brun glass full av små krystaller og til og med staver - ser nøyaktig ut som ketamin, men det er bare NAC. Den beholderen merket jeg med C5H9NO3S, som jo er kjemisk formel for NAC.

Reiste med dette i innsjekket bagasje sikkert 15 ganger uten at noen brydde seg. Har jo lås på kofferten og alt er innpakket i klær på en spesifikk måte, så jeg hadde merket om noen hadde undersøkt.
Sist endret av Stray Wanderer; 12. oktober 2022 kl. 18:33.
Så lenge du ikke går i klær som du har fyrt bønne/weed i eller hatt poser med drugs i lommene på de i nyere tid burde det gå fint.
De gangene jeg har blitt markert av hund har det alltid vært fordi jeg har røyka tidligere samme dag eller hatt noe i lomma tidligere.
Kanskje du kan bli tatt ut til en ekstra kontroll hvis du oser stereotypene(dreadlocks, hippie-klær etc). Se helt normal ut, velfrisert og velstelt så går det nok fint hvis det bare er flein du har med av ulovligheter.
0 prosent sannsynlighet for å bli tatt. De sjekker kun etter bomber på innenlands.