Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1394
Anonym bruker
"Firkantet Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skal ta lsd for første gang om 30 min.

Merker jeg gru gleder meg som faen, er det ett negativt tegn?


Samme følelsen som når du skal gjøre noe du er redd for men som er veldig gøy. (Fallskjerm, ny karusell osv..)

Eller er det bra?
Hadde det sånn første gangen selv, men da det begynte å funke slappa jeg mere å mere av og det ble ei god opplevelse. Tok ikke sånn kjempehøy dose.
Anonym bruker
"Firkantet Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Hadde det sånn første gangen selv, men da det begynte å funke slappa jeg mere å mere av og det ble ei god opplevelse. Tok ikke sånn kjempehøy dose.
Vis hele sitatet...
Alright, slappet mere av når jeg leste det. Tusen takk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alright, slappet mere av når jeg leste det. Tusen takk
Vis hele sitatet...
Kan anbefales å komme seg litt ut å bort fra digital stimuli også. Sånn var det da jeg tok sopp første gang. Satt inne men ble litt småstressa/følte meg innestengt. Da jeg gikk ut føltes alt naturlig og det var som om den siste brikken falt på plass.
Sist endret av NokErNok; 5. mai 2022 kl. 15:58.
Jeg har tatt psykedeliske stoffer i snart 20 år, og jeg grugleder meg fortsatt hver gang.
Hvis du gruer deg kan det trigge dårlig trip så prøv å slapp av og ta det som det kommer LSD kan være veldig gøy
Fuck Mr. Plod!
Trippen gikk greit, veldig rotete og en ekstrem lyst til å knulle jorda.

Takker for gode råd! Fantastiske med freakere


Edit: peaken gikk greit* turer og koser meg fortsatt
Sist endret av Nøddy; 5. mai 2022 kl. 23:32.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Trippen gikk greit, veldig rotete og en ekstrem lyst til å knulle jorda.

Takker for gode råd! Fantastiske med freakere
Vis hele sitatet...
Gjerne utdyp hva du mener med det siste der?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Gjerne utdyp hva du mener med det siste der?
Vis hele sitatet...
Ligge helt naken og bli tatt av jorda
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Ligge helt naken og bli tatt av jorda
Vis hele sitatet...
Håper du var langt inni skog bort fra folk, hadde jeg sett en med foliehatt ligge naken å gnukka inntil en trestubbe hadde jeg gått rolig tilbake som om jeg hadde møtt ett rovdyr.
Rip 8-4-23
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Håper du var langt inni skog bort fra folk, hadde jeg sett en med foliehatt ligge naken å gnukka inntil en trestubbe hadde jeg gått rolig tilbake som om jeg hadde møtt ett rovdyr.
Vis hele sitatet...
Tror jeg ville gåt bort og spurt om han hadde noe mer igjen av what ever han har fått i seg
Sitat av Sæd Vis innlegg
Tror jeg ville gåt bort og spurt om han hadde noe mer igjen av what ever han har fått i seg
Vis hele sitatet...
Nei takk, bare alkohol har fått meg til å pisse midt i gata her jeg bor. Og jeg bor i et boligfelt med hus på begge sider.
Gav meg en god latter den utvekslinga der. MEN, kunne du tenkt deg å skrive en trip rapport?
Det høres ut som du har hatt en interessant trip
Fuck Mr. Plod!
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Gav meg en god latter den utvekslinga der. MEN, kunne du tenkt deg å skrive en trip rapport?
Det høres ut som du har hatt en interessant trip
Vis hele sitatet...
Det kan jeg sikkert