Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1724
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk en ny kontakt nylig. Fikk bilder av en plate av det de hadde og det så bra ut så jeg kjøpte litt for å teste. Vanligvis vet jeg godt om noe er ok eller ikke men akkurat denne gang er jeg litt stumped. hadde egentlig håpet å få noe av noen jeg stoler mer på men det ordna seg ikke, og så kjeder jeg meg som faen til helgen så vurderer å gå til de nye igjen, men klarer ikke helt legge fra meg følelsen av at jeg kanskje blir lurt.

Bildet var av en typisk plate med mørk og seig brunt, med de lappene med navn på som alt har nå for tiden. husker ikke hva de kalte den engang men det har jo ingenting å si... det som virker normalt er lukten av cannabis, at den er litt sticky, og lys grå aske. det jeg reagerer på er at den er ekstremt myk til og med i romtemperatur, det har jeg opplevd før men da har det vært eksklusiv kvalitet og jeg husker de ihvert fall som mer potent en dette. det som får meg til å reagere mest og som virker litt unormalt er at den brenner så utrolig lett. jeg røyker alltid rent i pipe og hvis jeg holder lighteren litt for nærme i et halvt sekund for lenge står det flamme rett opp fra bowlen. hasj tar jo fyr om man setter fyr på det, men jeg føler aldri jeg har opplevd at hasj tar fyr så lett som dette. er jeg bare litt paranoid eller burde jeg droppe denne kontaken?

Har dessverre ikke mer igjen fra det lille jeg kjøpte til å ta noe bilde, men det ser ut som standard mørk marokkaner. har hatt identisk hasj utallige ganger før, bortsett fra de detaljene jeg reagerer litt på.
Får du funk a? Hvis du hadde hatt nok til å sette fyr på en liten bit så kunne du ha lagt ut en video.
Paster inn denne her jeg.

However, even higher-grade hash often catches fire almost instantly and burns with a clean flame. Important to realize is that if the hash is black after the check, this could mean that there are contaminants, and they've combusted along with the resin. Nevertheless, using a clean flame rather than a match can prevent black soot from appearing.

If the hashish doesn't bubble, however, it may be poor in quality and possibly contain contaminants. Not to mention, high levels of remaining plant material. But, if it bubbles a little too much, this can indicate that extra oils are present.


https://www.cannaconnection.com/blog...k-quality-hash
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mange som oljer inn hasjen for å få den til å se mørkere ut og være mykere. En måte å få dårlig tørr hasj på til å fremstå bedre
Er du ikke fornøyd med kvaliteten så ikke kjøp den igjen?
Få bilde av en vare er ikke godt nok, kjøp varene dine fysisk så du kan føle kjenne lukte teste og ikke over nett
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
har ikke noe igjen å vise frem nei. Litt dumt å spørre etter å ha brukt det opp men sånn ble det

Lurer litt på om det kan være noe triksing med olje eller noe sånt som dere sier. den bobler og funker helt ok, men ikke sånn det virker naturlig at den brenner så lett fordi den er ekstra god...

er innafor fornøyd med kvalitet så er derfor jeg fortsatt er litt fristet til å prøve igjen, også siden jeg ikke har noen andre alternativer, men burde vel sikkert la være når jeg er usikker på om det kan være blanda med noe kødd.
▼ ... over et år senere ... ▼
Mørk svart hasj er ikke hasj er mye knuste piller å fetanyl som er virkemiddel i de hasj platene ,ikke kjøp svart hasj desu så lukter det ikke hasj mn hamp av de platene.Man kan bli rusa på det,mn da er det ikke thc du blir skeiv på.
Sist endret av Ser bia; 4. oktober 2023 kl. 15:52.
Sitat av Ser bia Vis innlegg
Mørk svart hasj er ikke hasj er mye knuste piller å fetanyl som er virkemiddel i de hasj platene ,ikke kjøp svart hasj desu så lukter det ikke hasj mn hamp av de platene.Man kan bli rusa på det,mn da er det ikke thc du blir skeiv på.
Vis hele sitatet...
Laget du en bruker for å komme med det oppgulpet der?
Piller og fentanyl i hasjplatene faktisk..
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Laget du en bruker for å komme med det oppgulpet der?
Piller og fentanyl i hasjplatene faktisk..
Vis hele sitatet...
Fentanyl faen sylte meg overalt...i alt.Er vel for pokker ingen som putter fent i plater.
Hvis noen her finner noe fentanylhasj så si ifra for jeg er gira på å bli superbøyd.
Tipper prisen på hasjen ville gått opp om man smurte fentanyl oppi det..
Sitat av Ser bia Vis innlegg
Mørk svart hasj er ikke hasj er mye knuste piller å fetanyl som er virkemiddel i de hasj platene ,ikke kjøp svart hasj desu så lukter det ikke hasj mn hamp av de platene.Man kan bli rusa på det,mn da er det ikke thc du blir skeiv på.
Vis hele sitatet...
Gjør deg selv en tjeneste å slutt med rus. Du har vrangforestillinger & virker meget paranoid. Søk hjelp!
Sitat av Ser bia Vis innlegg
desu
Vis hele sitatet...
Ferdig å runke til hentai allerede? Ta deg en ekstra runde du..
Sist endret av IneartheDx; 5. oktober 2023 kl. 11:00.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Ferdig å runke til hentai allerede? Ta deg en ekstra runde du..
Vis hele sitatet...
Oh, det har jeg ikke prøvd. Det er en tid for alt.