Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2706
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har bygd på en oxy-toleranse i over to måneder og fikk ideen av å hakke pilla til pulver og heller snorte det fordi da skal det mindre mg til for å få god effekt, stemmer ikke det?

Har kun snortet oxy to ganger før og husker jeg tenkte det var noe dritt fordi jeg ikke fikk noe effekt slik jeg husker. Kan det være fordi jeg snortet for lite, eller er det en spesiell måte å snorte det på for å få funk?

Har hørt man også kan røyke det, men hva tenker dere? Setter pris på alle svar
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
sniffe går helt fint, men sørg for det er oxycontin og ikke oxycondone som blir gele ved bløtning
Nei det er Contin som blir gele, oxycodone er virkestoffet, og oxycodone IR er hurtigvirkende kapsler med pulver. Disse kan sniffes men personlig er ikke jeg så fan av sniffing når det er 10mg virkestoff og 190mg fyll i nesa men hver sin smak.
Ja, man kan snorte oxycodone, oxynorm og oxycontin. Det er reltebon man ikke vil snorte da det blir gele i kontakt med veske. Det er noen andre utlandske oxycodone depot tabs som blir gele i kontakt med veske også, men de er mindre vanlige her til lands

Det sakt så er det voldsomt mye fillers i forhold til virkestoff, men det fungerer ihvertfall. Biotigjengeligheten er oppimot 90% oralt så det beste er kanskje bare å knuse og spise dem
Sist endret av Alge; 6. august 2021 kl. 18:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
helt korrekt, det var reltebon jeg mente som blir til gele beklager
Jeg fant en oppskrift på reltebon. Hvor du knuser reltebonen, og tilsetter ca like mye askorbinsyre. Putt det i en flaske med litt vann og rist til alt er oppløst. Det virka for meg ihvertfall. Knus som faen, til så fint pulver som mulig, syrepulver og rist. Shake and bake
Sist endret av NodSquad; 7. august 2021 kl. 13:28.