Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1066
Noen som har erfaring med escitalopram? Gått 1 uke med 5mg. Gjerne fortell om/hvor mye gjerne alkohol dere har prøvd mens man har tatt det, har ikke prøvd å drikke alkohol mens jeg har vært på det enda.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk på det før, ingen kræsj med alkohol (normal flatfyll) .
Alkohol sammen med Escitalopram er helt uproblematisk. Har gått på 20mg daglig i flere år nå å drukket så mye øl jeg vil uten å oppleve noe kræsj der.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Aldri hatt noe problemer med alkohol. Tror det er først og fremst psykedeliske stoffer det påvirker (og ikke på positivt vis).
Gikk på 10-20mg i hvertfall fem år. Hvis du er plaga daglig og ikke klarer å komme deg opp for å spise, er suicidal og så tafatt at du ikke gidder noe som helst så vil jeg anbefale det. For min del ble bivirkningene for mye i forhold til fordelene etter hvert. Begynte på medisiner mot angst og det fjerna nok av depresjonen til at jeg kunne slutte med SSRIen og leve med det.

Veit ikke hvordan du opplever bivirkningene, men jeg ble mer samvittighetsløs av det. Det tok noen år før jeg merka det, for det kom smygende. Og det kan fucke med libido. Kunne komme tre ganger på rad, men et nys eller gjesp var mer tilfredsstillende. Funker forskjellig på folk, men jeg ville aldri anbefalt det til noen med mindre de var suicidale.
Sist endret av Bothrops; 11. juni 2021 kl. 16:22.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gått på det i 3 år, 10mg.
Merker ingen bivirkninger annet enn at jeg muligens svetter litt mer, spesielt på hender og føtter. Men der fikser jeg med aluminiumklorid.
Anbefales.