Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2051
Finnes disse på norske apotek ? Har altid vært skeptisk på å ta de med tanke på at det finnes så sykt mye fake bein..
Det er 4 delestreker å det står u94 på midetn av beinet på kun ene siden.

De oppløses ganske fort å smaker litt sånn mel aktig nesten.
Alprazolam skal smake bittert/kjemisk, smaker det nesten mel eller noe annet så ville jeg vært forsiktig og skaffet ett testkit før jeg tok de.
Ok takk for svar
Smaker melaktig? Ikke Alprazolam.

Xanor smaker jævlig bittert og kjipt :P

Synd at de har begynt å forfalske U94'ene, for noen år siden var det aldri falske U94 bikkjebein..
Rivotrilen er så og si alltid forfalsket (ja, de aller fleste forseglede glass også) og har vært det lenge, men der røk tryggheten rundt Xanor.
For folk som knasker Xans ville jeg gått for Ksalol eller bikkjebein du har smakt på, på forhånd.

Vær forsiktige!
Det er et spørsmål om tid før første forholdsvis store bølgen med dødsfall i Norge som følge av fentanyl eller andre fentanyltyper (carfentanil, 10.000x sterkere enn morfin, potensielt dødelig å få på huden eller å puste inn en mikroskopisk dose).
Enten det kommer i dopet eller forfalskede og hjemmepressede piller. Det er jeg overbevist om.
Sist endret av krystallkongen; 27. desember 2020 kl. 23:52.
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Finnes disse på norske apotek ? Har altid vært skeptisk på å ta de med tanke på at det finnes så sykt mye fake bein..
Det er 4 delestreker å det står u94 på midetn av beinet på kun ene siden.

De oppløses ganske fort å smaker litt sånn mel aktig nesten.
Vis hele sitatet...
Etizolam my friend, det er det de inneholder. Har testet de mer eufori en alprazolam.
Ksasol har jo å fått dårlig rykte etter 2 dødsfall i tromsø mener jeg det var.

Politiet skulle komme tilbake til hva pillene inneholdt men tror ikke de har sagt noe mer om det.

Men tilbake til u94, de smakter så å si som en 10mg sobril. Løser seg opp like fort å smaker så å si det samme for de som har prøvd sobril.
Men vis de skal smake mer bittert så er de nåkk fake uansett
Sist endret av knaskellerknep; 28. desember 2020 kl. 14:22.
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Ksasol har jo å fått dårlig rykte etter 2 dødsfall i tromsø mener jeg det var.

Politiet skulle komme tilbake til hva pillene inneholdt men tror ikke de har sagt noe mer om det.

Men tilbake til u94, de smakter så å si som en 10mg sobril. Løser seg opp like fort å smaker så å si det samme for de som har prøvd sobril.
Men vis de skal smake mer bittert så er de nåkk fake uansett
Vis hele sitatet...
Politiet kom med informasjon, og der viste det seg at Ksalolene er helt trygge å ta ( i den grad benzoer er trygt).
Og NEI, de smaker ikke som sobril. Da mistenker jeg at du, knaskellerknep, har spist på de fake og anser de som "ekte".

Alrazolam smaker Alprazolam. De SKAL smake bittert.