Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 614
Hei. Overskrifa sier det meste men kan ramse opp litt her..
Ja som sagt så har jeg en ulyd i høytalera når jeg spiller fra pc
en liten skurrelyd i diskant høytalera!
Akkurat som at det ligger en ærter på høytalern å risler noen som vet noe?
Vet at det ikke er høytalera som er sprengt for kjøpte nye cerwin-vega i går!
Takk for alle svar !
prøv å dobbelklikk på høyttaler ikonet nede til høyre og skru ned "digitallyd" til ca 75%
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Bruker internt lydkort ?

Jo dyrere høytalere jo mer sensitive for elendige lydkort.
Trådstarter
91 0
ja bruker intert jeg har 2 cerwinvega ve 12 tror du det kan merkes forskjell?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
91 0
Åsså Tenkte jeg på en anna ting prøve å få svar på det her i steden for å lage nytt emne
er det noen som vet om det er forskjell fra bærbar å stasjonær når det gjelder lyd får man Høyere lyd på stasjonær en bærbar?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Det har lite med bærbar/stasjonær å gjøre. Det kommer an på lydkort, høyttalere og innstillinger.

Og forresten; ikke for å være ekkel, men måten du skriver på gjør det svært vanskelig å prøve å finne ut hva du mener. Hvis du prøvde litt hardere å skrive riktig, bl.a. med tegnsetting, hadde det vært flott.
Ettersom bærbare stort sett er laget for å bruke minst mulig strøm kan det godt være at lydkortet på laptopen har en lavere uteffekt enn et lydkort på en stasjonær. Dermed vil du få lavere lyd.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
91 0
Kan ha Litt med det å gjøre å kråketær Men jeg fant feilen det var at jeg hadde ett gangske bra lydkort men så fant jeg ut att instillingene på lydkorte gikk i mot instillingene på Windows Media player så jeg fjerna alle instillingene på lyd korte:P så funka det helt fint