Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1674
Hei! Jeg røyker hasj/marijuana en god del, trappa litt ned nå. Men i løpet av de siste månedene, så har jeg opplevd når jeg røyker at jeg «greener ut» jeg og noen andre smoka i skole pausen i dag, vi sto og tok en joint så, jeg hadde vært med på en J tidligere denne dagen, men effekten hadde så ai godt bort. Når jayen startet å komme til en ende så startet vi å gå mot skolen igjen. Alt går fint, jeg koser meg og føler meg blid og avslappet. Er veldig «out of the weather» fra før sen dagen.

Kom akkurat til timen så setter jeg meg ned, tar en snus setter meg til rette, så reiser jeg meg opp og tar meg en kopp vann i klasse rommet... finner veien til plassen min, SÅ SKJER DET! Det har gått 20 minutter ca siden jayen, så skjenner jeg meg ganske tung, vondt i hodet, svimmel, starter og svette, lyder blir «tåkete» og synet blir ekstremt blurry og alt lys blir skarpt og klarer ikke lenger å ha øyene oppe. Så var alt mørkt. Effekten gikk ekstremt fort inne i hodet og intenst, var litt «redd» Jeg så svart prøvde og åpne øyene men alt var svart føltes det ut som, så la meg litt i en «sovemedisin» Låste alt av lyder og alt av sanser kan kan si.

Jeg husker jeg glemte helt hvor jeg var, jeg husker at det føltes som jeg var et annet sted uten at jeg var der. Husker jeg fikk levende live flashbacks fra når vi smoka. At jeg var et annet sted liksom present.

Gikk kanskje sånn ca 10 minutter på det «værste» også var jeg normal høy kan man si innen et kvarter etter jeg «greena»

Har dere noen opplevelser eller opplevd noe lignende? Gjerne fortell og hva dere opplevde. Og tips og hva dere følte og gjorde da.

Jeg var små dårlig den dagen og hadde spist lite og sovet lite. Og har litt lavt blod trykk fra før. Dette har skjedd kanskje sånn 4-5 ganger. I siste tiden det har skjedd. Har «dårlig» toleranse også.
Hilsen gutt 17 år
haha kanskje nikotin sjokk?
Ganske Badass å røyke på skolen. Eller ikke, er dere så korka at dere ikke klarer og vente til skolen er ferdig? Har dere lyst til og bli tatt?
Sitat av Hippiefreak Vis innlegg
Hei! Jeg røyker hasj/marijuana en god del, trappa litt ned nå. Men i løpet av de siste månedene, så har jeg opplevd når jeg røyker at jeg «greener ut» jeg og noen andre smoka i skole pausen i dag, vi sto og tok en joint så, jeg hadde vært med på en J tidligere denne dagen, men effekten hadde så ai godt bort. Når jayen startet å komme til en ende så startet vi å gå mot skolen igjen. Alt går fint, jeg koser meg og føler meg blid og avslappet. Er veldig «out of the weather» fra før sen dagen.

Kom akkurat til timen så setter jeg meg ned, tar en snus setter meg til rette, så reiser jeg meg opp og tar meg en kopp vann i klasse rommet... finner veien til plassen min, SÅ SKJER DET! Det har gått 20 minutter ca siden jayen, så skjenner jeg meg ganske tung, vondt i hodet, svimmel, starter og svette, lyder blir «tåkete» og synet blir ekstremt blurry og alt lys blir skarpt og klarer ikke lenger å ha øyene oppe. Så var alt mørkt. Effekten gikk ekstremt fort inne i hodet og intenst, var litt «redd» Jeg så svart prøvde og åpne øyene men alt var svart føltes det ut som, så la meg litt i en «sovemedisin» Låste alt av lyder og alt av sanser kan kan si.

Jeg husker jeg glemte helt hvor jeg var, jeg husker at det føltes som jeg var et annet sted uten at jeg var der. Husker jeg fikk levende live flashbacks fra når vi smoka. At jeg var et annet sted liksom present.

Gikk kanskje sånn ca 10 minutter på det «værste» også var jeg normal høy kan man si innen et kvarter etter jeg «greena»

Har dere noen opplevelser eller opplevd noe lignende? Gjerne fortell og hva dere opplevde. Og tips og hva dere følte og gjorde da.

Jeg var små dårlig den dagen og hadde spist lite og sovet lite. Og har litt lavt blod trykk fra før. Dette har skjedd kanskje sånn 4-5 ganger. I siste tiden det har skjedd. Har «dårlig» toleranse også.
Hilsen gutt 17 år
Vis hele sitatet...
Noe lignende skjedde med meg i friminuttet for en del år tilbake da vi tok joint. Jeg besvimte totalt 3 ganger innen 10 minutter mens vi tok jointen og slo meg ganske hardt i trynet ettersom vi sto inne i et lite skur. Skjedd en gang etter det også men i mindre grad, da ble jeg "blind" i 2 minutter fordi jeg hadde så lavt blodtrykk. Eneste jeg så var stjerner som man ser før du pæser ut.

Fant den gangen ut av weed påvirker blodtrykket ditt og når visse faktorer møter hverandre så kan du gå i bakken. Fellesnevneren her for meg var at jeg var nervøs, sulten, lite søvn osv.

Mamma trodde jeg hadde fått bank når jeg kom hjem fra skolen fordi jeg fikk blåveis etter et planke lignende fall rett inn i en 20 år gammel rotten vaskemaskin i det skuret.
Sist endret av Emilher1; 1. desember 2022 kl. 01:40.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En sjelden gang jeg kommer over hasj som får meg til å spy, da kaster jeg den bare eller gir den til noen som likte den.

Forrige type jeg fikk spøy jeg som en gris av, uansett hvor mye eller lite jeg røyka av den.
Kunne ta 2-3 trekk av en joint og det var nok til å spy. Ble ikke spesielt fjern av den heller.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En sjelden gang jeg kommer over hasj som får meg til å spy, da kaster jeg den bare eller gir den til noen som likte den.

Forrige type jeg fikk spøy jeg som en gris av, uansett hvor mye eller lite jeg røyka av den.
Kunne ta 2-3 trekk av en joint og det var nok til å spy. Ble ikke spesielt fjern av den heller.
Vis hele sitatet...
Høres ut som nikotinsjokk
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som nikotinsjokk
Vis hele sitatet...
Rart å få nikotinsjokk når man både røyker og snuser daglig
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Sitat av Hippiefreak Vis innlegg
Hei! Jeg røyker hasj/marijuana en god del, trappa litt ned nå. Men i løpet av de siste månedene, så har jeg opplevd når jeg røyker at jeg «greener ut» jeg og noen andre smoka i skole pausen i dag, vi sto og tok en joint så, jeg hadde vært med på en J tidligere denne dagen, men effekten hadde så ai godt bort. Når jayen startet å komme til en ende så startet vi å gå mot skolen igjen. Alt går fint, jeg koser meg og føler meg blid og avslappet. Er veldig «out of the weather» fra før sen dagen.

Kom akkurat til timen så setter jeg meg ned, tar en snus setter meg til rette, så reiser jeg meg opp og tar meg en kopp vann i klasse rommet... finner veien til plassen min, SÅ SKJER DET! Det har gått 20 minutter ca siden jayen, så skjenner jeg meg ganske tung, vondt i hodet, svimmel, starter og svette, lyder blir «tåkete» og synet blir ekstremt blurry og alt lys blir skarpt og klarer ikke lenger å ha øyene oppe. Så var alt mørkt. Effekten gikk ekstremt fort inne i hodet og intenst, var litt «redd» Jeg så svart prøvde og åpne øyene men alt var svart føltes det ut som, så la meg litt i en «sovemedisin» Låste alt av lyder og alt av sanser kan kan si.

Jeg husker jeg glemte helt hvor jeg var, jeg husker at det føltes som jeg var et annet sted uten at jeg var der. Husker jeg fikk levende live flashbacks fra når vi smoka. At jeg var et annet sted liksom present.

Gikk kanskje sånn ca 10 minutter på det «værste» også var jeg normal høy kan man si innen et kvarter etter jeg «greena»

Har dere noen opplevelser eller opplevd noe lignende? Gjerne fortell og hva dere opplevde. Og tips og hva dere følte og gjorde da.

Jeg var små dårlig den dagen og hadde spist lite og sovet lite. Og har litt lavt blod trykk fra før. Dette har skjedd kanskje sånn 4-5 ganger. I siste tiden det har skjedd. Har «dårlig» toleranse også.
Hilsen gutt 17 år
Vis hele sitatet...
Jeg har en lignende opplevelse med altfor mye nikotin en gang. Kanskje har snusen en del av skylden også?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rart å få nikotinsjokk når man både røyker og snuser daglig
Vis hele sitatet...
Enig. Dette h;res ut som blodtrykksfall, som er godt kjent "bivirkning" av Cannabis
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
20 minutter siden man røyka? En god siger bruker nå ofte litt tid men ikke helt 20m hehe
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rart å få nikotinsjokk når man både røyker og snuser daglig
Vis hele sitatet...
Også kommer en joint med for mye tobakk oppå det igjen, så blir man grønn
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Også kommer en joint med for mye tobakk oppå det igjen, så blir man grønn
Vis hele sitatet...
For de som bruker rulletobakk eller ikke renser siggen først kanskje
Er ikke nicosjokk når det kun skjer med noen få hasjtyper vet du....