Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1414
Anonym bruker
"Nummen Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I mellom 3-4 måneder nå har jeg gått igjennom snart 3 gram Molly, noe wastet på snorting for å føle litt uten å Ture helt.

Tirsdag fikset jeg 1G til, sist jeg tok litt var det kanskje ikke 1 hel måned tilbake, men ikke så langt unna. Jeg fikset et drop med 0,135 ca, etter å ha lest litt. Men når jeg tenker tilbake så er det altfor lite for meg.

Følte bare jeg var på en evig opptur i nesten 2 timer, snortet etter det og droppet mer

men greia er at jeg tok 0,77G molly den natten. Noe som jeg vet ikke er bra, Fikk muskel spasmer osv, kom meg aldri helt opp dit jeg ville heller, skjønner at det er pga korte mellomrom, men lurer nå på hvor lenge jeg må vente før jeg kan få god effekt av de siste 0,24?
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ALT FOR MYE.
Du bi å anger vis du fortsett sån hær
hahahahaa skada, skada, skada opplegg. 100-200mg for en maksdose og du skal helst gå 3 mnd mellom hver gang. Eventuell redosering skal være på ca halve dosen du tok i utgangspunktet. Om du bruker mer enn det blir den såkalte "magien" fjernet permanent. Om man skal ta molly burde man ta det i en bra setting med rå bass, masse folk eller eventuelt sammen med noen du er glad i hvor du har god tid på å komme deg tilbake til normalen på, etter opplevelsen.
(ca 2-3 dager er fint for å komme seg over en eventuell nedtur.)
Ønsker deg lykke til og anbefaler deg heller å røyke crack/ta amfetamin istedet om du skal holde på med slik hyppighet (mye tryggere) og det sier litt .
Sist endret av Ajajaj; 18. november 2022 kl. 23:35.
Du vil få redusert effekt, selv om du venter 6 måneder. Magien er ødelagt.

Men vi alle vet at du ikke klarer å vente (:
0.8g på en natt og du fikk ikke godfølelsen. Sier vel sitt det. Slutt med mdma før du ødelegger hodet ditt helt.
Anonym bruker
"Nummen Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okei, jeg er ferdig med mdma.

Synes det nesten er litt rart, for jeg vet at 0,8 er helse skadelig.

Men jeg føler meg nesten litt bedre… har hatt lucid dreams vær eneste natt nå, har det til vanlig også, men nå er det mye mer komfortabelt på en måte.
Får tilbake minner, sånn følelse minner om hvordan jeg følte på livet før og hvor mye av sansene mine har blitt svekket pga det jeg har drevet med gjennom årene.

Litt rart å si, men føler det nesten var bra for meg..
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okei, jeg er ferdig med mdma.

Synes det nesten er litt rart, for jeg vet at 0,8 er helse skadelig.

Men jeg føler meg nesten litt bedre… har hatt lucid dreams vær eneste natt nå, har det til vanlig også, men nå er det mye mer komfortabelt på en måte.
Får tilbake minner, sånn følelse minner om hvordan jeg følte på livet før og hvor mye av sansene mine har blitt svekket pga det jeg har drevet med gjennom årene.

Litt rart å si, men føler det nesten var bra for meg..
Vis hele sitatet...
Muligens placeboeffekt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okei, jeg er ferdig med mdma.

Synes det nesten er litt rart, for jeg vet at 0,8 er helse skadelig.

Men jeg føler meg nesten litt bedre… har hatt lucid dreams vær eneste natt nå, har det til vanlig også, men nå er det mye mer komfortabelt på en måte.
Får tilbake minner, sånn følelse minner om hvordan jeg følte på livet før og hvor mye av sansene mine har blitt svekket pga det jeg har drevet med gjennom årene.

Litt rart å si, men føler det nesten var bra for meg..
Vis hele sitatet...
Sett pris på det positive den ekstreme dosen har gitt deg og lær av det. Du har vært heldig. Tenk på de følelsene og minnene du kjenner på nå hvis det snur andre veien. Vær så snill og ikke chase dette igjen om det går over, ta deg en lang(evig?) pause fra rusmidler.
Anonym bruker
"Kjær Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Les deg opp på Mdma før du havner i media som «skrekk-eksempel» på «farlig partydop», og hvor foreldrene dine blir rekruttert av NNPF for å fortelle den tragiske skjebnen din.
Anonym bruker
"Nummen Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke tenkt til å gjøre det.

Men hva hadde skjedd hvis jeg hadde tatt resten i natt?
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Serantonin syndrom. Eventuelt død. MDMA er et av farligste rusmidlene å misbruke. Å misbruke heroin er mye tryggere. Det sier litt..
Hvis du fortsetter slik kommer du til å dø. Eller så kommer du til å få en tilværelse som er verre enn døden. Døden blir sikkert en bedre flukt.

Selvom du kanskje allerede ikke liker livet blir følelsene du sitter igjen med verre enn du noen gang kunne tenke deg.

Håper du tar vare på det selv. Det er bedre å oppsøke legevakten hvis du føler at du ikke klare å la være. Ditt fremtidige jeg kommer til å takke deg

Jeg tror du innerst inne vet hva som kommer til å utløse mest lykkestoffer i lengden
Sist endret av Dinjo; 20. november 2022 kl. 01:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nummen Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg forstår…
Har ikke tenkt til å gjøre det, men det er noe inni meg som vil knuse resten å snorte det.
Men jeg skal la vær i natt uansett, hater egentlig ikke livet og har aldri misbrukt molly før, legetimen hadde jeg samme dagen som jeg fikset nytt gram faktisk så prøver ikke skygge meg unna hjelp. Og har ikke tenkt til å fortsette med det her heller, har bare litt lyst til å ta resten.
Håper du får hjelpen du trenger kompis…
Sist endret av HallaKompis; 20. november 2022 kl. 01:11.
Anonym bruker
"Nummen Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
[quote=HallaKompis;3799922]
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg forstår…
Har ikke tenkt til å gjøre det, men det er noe inni meg som vil knuse resten å snorte det.
Men jeg skal la vær i natt uansett, hater egentlig ikke livet og har aldri misbrukt molly før, legetimen hadde jeg samme dagen som jeg fikset nytt gram faktisk så prøver ikke skygge meg unna hjelp.
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Nummen Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
……

…..
Hvordan føler du deg nå egentlig?
Sist endret av HallaKompis; 20. november 2022 kl. 01:14.
Anonym bruker
"Nummen Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
……

……
Vis hele sitatet...
….
Du har ikke seratonin igjen så ikke vits å ta noe som helst. Du bare ødelegger hjernen din enda mer…
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det beste du gjør er å kaste det. Vanskelig å ikke få trang til bruk om du har det lett tilgjengelig. Du klarer dette
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okei, jeg er ferdig med mdma.

Synes det nesten er litt rart, for jeg vet at 0,8 er helse skadelig.

Men jeg føler meg nesten litt bedre… har hatt lucid dreams vær eneste natt nå, har det til vanlig også, men nå er det mye mer komfortabelt på en måte.
Får tilbake minner, sånn følelse minner om hvordan jeg følte på livet før og hvor mye av sansene mine har blitt svekket pga det jeg har drevet med gjennom årene.

Litt rart å si, men føler det nesten var bra for meg..
Vis hele sitatet...

Altså er ikke alltid det er ett fasit svar på alt, noe som MA kulturen er veldig preget av. Dog av gode grunner.

Men har selv vært i litt samme båt som deg og funnet en bedre mental balanse etter overbruk. Det er definitivt ikke noe sikte seg etter, fordi alt tilsier at man skal bli litt fucked up. Men i sommer så var jeg på mega rave i Croatia som varte i fem dager. Dag 1, 4 og 5 var jeg meter nedi klipps posen med xtc + mdma. Og dag 6 var jeg i familie bursdag. Og jeg glødet. Og akkurat som deg så opplevde jeg egt aldri noen reel negativ effekt etter det. Sunne følelser, gode tanker og kapitaliserte veldig på det og pådro meg mange nye sunne vaner som jeg da fortsatt har.

Så nyt at du kom godt ut av det. Mdma kan lære oss mye bra her i livet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har ikke tenkt til å gjøre det.

Men hva hadde skjedd hvis jeg hadde tatt resten i natt?
Vis hele sitatet...
Ikke så veldig mye. Du ville fått kraftig redusert effekt, hvis du hadde merket noe i det hele tatt.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Altså er ikke alltid det er ett fasit svar på alt, noe som MA kulturen er veldig preget av. Dog av gode grunner.

Men har selv vært i litt samme båt som deg og funnet en bedre mental balanse etter overbruk. Det er definitivt ikke noe sikte seg etter, fordi alt tilsier at man skal bli litt fucked up. Men i sommer så var jeg på mega rave i Croatia som varte i fem dager. Dag 1, 4 og 5 var jeg meter nedi klipps posen med xtc + mdma. Og dag 6 var jeg i familie bursdag. Og jeg glødet. Og akkurat som deg så opplevde jeg egt aldri noen reel negativ effekt etter det. Sunne følelser, gode tanker og kapitaliserte veldig på det og pådro meg mange nye sunne vaner som jeg da fortsatt har.

Så nyt at du kom godt ut av det. Mdma kan lære oss mye bra her i livet.
Vis hele sitatet...
Aha, så ikke resten av tråden. Er forskjell på bruk og missbruk. Ikke ta det for å oppleve rusen. Men heller for å oppleve noe mens du er rusa, er vel en tommelfingerregel. Ikke sitt hjemme og søk en rask rus bare for å bekjempe en kjedelig tilværelse. Ta dykkerlappen, og dykk på sopp typ.
Fuck Mr. Plod!
Føler såå mange som misbruker xtc egentlig bare blir glad i de andre stoffene i pilla som Amf feks.

Mulig jeg tar feil.