Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 739
Leiter etter en video på et par minutter der en (ex) narkoman freestyle rapper.
Han er tynn og nettopp sluppet ut av fengsel, rapper om fengsels gutta, subutex og heroin osv.

Ganske lættis freestyle, fikk den på hjernen nå. Har ikke sjans til å finne linken. Det er en gammel video mener jeg å huske, kanskje 10 år.

Helt sikkert noen her inne som også har sett den. Gjerne paste linken her viss du finner den

Takk

På videon ser man at han står på en slags parkeringsplass og har på seg hvit t shorte og rød bukse mener jeg å huske.
Sist endret av GoSætra; 13. november 2022 kl. 20:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ikke vassviken du mener?
Ja faen det er det vettu. Søkte han opp nå. Har ikke funnet akkurat den videon jeg tenkte på men det er han.

Etter å ha sett flere videoer av han og ikke bare den ene jeg så for flere år siden. Så var det litt å ta i å kalle han narkoman.
Var bare den eneste måten jeg klarte å beskrive person jeg lette etter.

Nydelig. Riktig kar. Takker
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøttkakesmørbrød