Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1257
Anonym bruker
"Full Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte noen g speed, hvit og fin.
Kjenner ikke kicket/rushet ved snort, men har antageligvis sammenheng med at jeg spiste 25 70mg aduvanz og 1g cola i helgen?

Svir greit i nesa. Se bilde. Hvordan ser den ut?

Detter noe jeg lurer på:
Prøvde speed for først gang her om dagen, rushet kom med en gang, luktet litt såpe middel, svei ikke så mye, Var litt gul i fargen.
Fikk fortalt at det var meth i det eller noe, men det vel vanlig i Norge?

Din ser relativt grei ut spør du meg, men hakke så mye peil jeg da.

Edit: den var ikke gul, husker feil. Var hvit
Sist endret av HallaKompis; 7. november 2022 kl. 20:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
TS: Vist du har spist 1750mg med Aduvanz + 1g med Cola, så har du nok bygd deg en toleranse ja. Men 25x70g aduvanz, har du såvet i helgen?

Hallakompis: Mye av speeden kan ha eit hint av vaskemiddel lukt, typ omo color lukt. Helt vanlig..
Anonym bruker
"Full Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Amaste55 Vis innlegg
TS: Vist du har spist 1750mg med Aduvanz + 1g med Cola, så har du nok bygd deg en toleranse ja. Men 25x70g aduvanz, har du såvet i helgen?

Hallakompis: Mye av speeden kan ha eit hint av vaskemiddel lukt, typ omo color lukt. Helt vanlig..
Vis hele sitatet...
Sov hver natt.
Brukte 1mg ksalol og 25mg quetiapin av og til.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aduvanz er lisdeksamfetamin som faktisk er amfetamin så du får nok toleranse. Speed generelt bygger opp toleranse fortere enn noe annet jeg har prøvd.
Hei. Jeg kjenner ikke til Aduvanz, men cola og pepper er kjente ting��. Min erfaring er at pepper overstyrer alt - cola, alkohol, thc ++ Om man vil finne virkningen fra en bestemt er det lurt å ta BARE den tingen. Til å begynne med��
Mulig jeg tar feil, men ser ut som om det er ganske vått det du har der?
Fargen skal - i følge en ekspert jeg kjenner - ikke si noe om kvaliteten. Det finnes både hvitt, rosa og gult. Det sier noe om hvilken fremgangsmåte kjemikeren har brukt - forskjellige «baser».
Så kommer jo det som blandes inn i «leddene nedover» i tillegg. Druesukker - OMO - vann - hva vet jeg? Kos deg med kiling i bakhodet! ��

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aduvanz er lisdeksamfetamin som faktisk er amfetamin så du får nok toleranse. Speed generelt bygger opp toleranse fortere enn noe annet jeg har prøvd.
Vis hele sitatet...
Forsåvidt samme opplevelse - men min erfaring er at toleransen svekkes fort også.
Sist endret av Oktabin; 7. november 2022 kl. 21:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God cola overstyrer speed hvis inntaksmåten er den samme.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Oktabin Vis innlegg
Hei. Jeg kjenner ikke til Aduvanz, men cola og pepper er kjente ting��. Min erfaring er at pepper overstyrer alt - cola, alkohol, thc ++ Om man vil finne virkningen fra en bestemt er det lurt å ta BARE den tingen. Til å begynne med��
Mulig jeg tar feil, men ser ut som om det er ganske vått det du har der?
Fargen skal - i følge en ekspert jeg kjenner - ikke si noe om kvaliteten. Det finnes både hvitt, rosa og gult. Det sier noe om hvilken fremgangsmåte kjemikeren har brukt - forskjellige «baser».
Så kommer jo det som blandes inn i «leddene nedover» i tillegg. Druesukker - OMO - vann - hva vet jeg? Kos deg med kiling i bakhodet! ��



Forsåvidt samme opplevelse - men min erfaring er at toleransen svekkes fort også.
Vis hele sitatet...
Ikke like fort som den bygges opp, kan godt kjenne det jævlig bra på 50mg på så si null toleranse, og noen dager etterpå sovne på 150mg. Og har jeg 1mnd pause tåler jeg fortsatt 150mg. Tar utgangspunkt i samme amf her.
Men det er meg da hehe
Altså, et hvitt pulver sier oss absolutt ingenting. Det kan være flass for alt man vet. Med mindre du har labutstyr for analyse, vet du aldri hva du har (Lukt/farge kan alltid endres for å møte forventninger og dette vet selvfølgelig dealere).
Analyser av dagens gateamfetamin viser svært lav kvalitet.

Tilbake til spørsmålet ditt - ja, Aduvanz bygger opp toleranse.
Ja, jeg er ikke uenig i det.
Men hvem av oss kjøper ting på «gata» og ikke vet hva man får��

Så kan vi late som hva som helst
Sitat av Redhot Vis innlegg
Analyser av dagens gateamfetamin viser svært lav kvalitet.
.
Vis hele sitatet...
Hvor vet du det fra?
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hvor vet du det fra?
Vis hele sitatet...
Pratet med FTR og deres rusmiddelanalysetjeneste. Det samsvarer også med tendensene man ser på beslag.