Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1135
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har flytta inn i ny sokkelleilighet og vil gjerne bonge et par trekk inne her.. Men er usikker på om utleierne oppe kan lukte ulovligheten, tror dere at lukta kommer opp til de gjennom denne?



https://i.imgur.com/bJBWkzs.jpg
ta en papirlapp og se om det blåser ut eller inn av den, men kan vel å bare stramme den så den lukkes hvis den suger innover
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
ta en papirlapp og se om det blåser ut eller inn av den, men kan vel å bare stramme den så den lukkes hvis den suger innover
Vis hele sitatet...
Hvordan strammer man den?

Luften går utover
Anonym bruker
"Digital Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den lukta kan snike seg gjennom ganske mye, så ventilen er kanskje ikke det eneste stedet som lukten kan komme seg opp til leiligheten over.
Leier du en leilighet som skal være ræykfri så blås ut av vinduet, da gjør du hvertfall ikke noe galt. =)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan strammer man den?

Luften går utover
Vis hele sitatet...
Skal bare være å snurre på den nederste delen dog da den blåser utover hadde jeg ikke gjordt noe
Jeg røyka inne før men jeg har egen leilighet men det er folk som bor over meg. Aldri hørt noe om røyklukt tiltross for jævlig mye røyk her inne til tider. Men jeg har heller ikke en slik ventil eller hva det er du sendte bildet av. Men røyklukta kan snike seg igjennom mye har noen kompiser som lenge trodde de røyka uten at foreldre merka det. Men nei.
bare dekk over den greia med teip så funker det fett
Hvorfor skulle den ventilen sendt luft rett opp i dems leilighet? Hvis den er rett under et vindu som de har åpent ofte så kanskje de ville lukta noe på den måten.
Såvidt jeg vet er ventiler for å skape friskere luft, ikke for å lukte hva beboer har for noen lukter i sin leilighet.
Har alltid røyka inne, har aldri fått en eneste klage.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hvorfor skulle den ventilen sendt luft rett opp i dems leilighet? Hvis den er rett under et vindu som de har åpent ofte så kanskje de ville lukta noe på den måten.
Såvidt jeg vet er ventiler for å skape friskere luft, ikke for å lukte hva beboer har for noen lukter i sin leilighet.
Har alltid røyka inne, har aldri fått en eneste klage.
Vis hele sitatet...
Er nok bare paranoid men ofte når jeg ruller en j med god grønning så hører jeg mye bråk rett ovenfor meg akkurat som om utleierne prøver å finne ut av hvor lukta kommer fra🤣 og den ene gangen så lakkerte de noen stoler eller noe og det kom en sterk malingslukt ned til meg
Anonym bruker
"Takknemlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså den lukta vil enten bli luktet eller ikke. Er du i stand til å nyte rusen din med det i bakhodet så går det vel greit. Litt ufint å røyke inne om det er en røykfri leilighet bare.

Vurdert å kjøpe inn en vape? Den jeg hadde i min tid lukta ikke weed i det hele tatt. Og restene brukte jeg til å bake kaker med.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du kan prøve ett av sprayen her, eller de Ona greiene om det bare er et bong trekk her og der.

https://www.mikrogartneriet.no/categories/kullfilter

Det aller beste dog, er kullfilter. Det koster et par tusen med vifte, filter og slange men har en levetid på flere år og det eneste som er igjen er en svak sneiplukt om du også bruker tobakk.
En kopp med eddik stående i rommet fjerner også mye lukt.