Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 672
Anonym bruker
"Definert Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, vil gjerne lage en tråd ang kratom. Der folk kan dele erfaringer osv.
Jeg er helt ny på stoffet, men anskaffet meg rød hvit og grønn i pulverform. Vet ikke strains osv bare farger.

Når tar folk hva? hvor mye gram bruker du?
hvordan funker det på deg?
Rett å slett tips og triks for å få en bedre opplevelse med stoffet.

Del gjerne deres erfaringer!

Håper tråden kan bli populær.
Er utrolig mange tråder om dette allerede. Vist du gidder og bruke søkefunksjonen
Anonym bruker
"Definert Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ville prøve å få en god samletråd, setter pris på svar og erfaringer!
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har brukt en del kratom opp gjennom tidene. Men jeg er en av dem som ikke har gått til anskaffelse av vekt, derfor har målebegeret vært en te-skje med liten topp. Det har jo selvsagt alltid vært forskjell på styrken til streinsa, men stort sett har den t-skje måleenheten dekket nok volum til at jeg har nådd sweet-spotten. Jeg har ellers alltid brukt kratom med en viss form for respekt. Det siden det for mange er vanedannende. Erfaringsmessig kan man fint bruke det hver helg. Holder man seg unna i ukedagene går det å ta det to dager på rad en gang i blant. Men ellers bør det gå minst 3 dager mellom hver gang om man tar det for å hindre at reseptorene i hjernen skriker etter kratom.

Kratom fungerte utmerket i starten når jeg skulle gjøre kjedelig arbeidsoppgaver som studier osv. Men man blir på en måte tilvvendt selv om man kun bruker regelmessig. Men det virket på sitt beste var det nydelig å blande med cannabis. Jeg har og foretrukket røde strains av kratom. Det har alltid hjulpet med søvnen.

Det beste er og ta kratom på tom mage og minst vente en time etterpå før du spiser. Så redoserer man med tommest mulig mage hver 6 time. Det er lurt å ta mindre når man redoserer siden en del av stoffet er i kroppen fra før selv om man ikke merker det. Under redosering er en strøket te-skje bedre en topp(basert på anekdotisk erfaring).

Søndager var perfekte dager og kose meg med kratom. Men jeg ble lei stoffet til slutt. Men det burde vært tilgjengelig lett her til lands slik at folk kunne byttet det ut med opiater.
Anonym bruker
"Definert Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kjempebra innspill og tips! keep it going peeps, tipper mange er nyskjerrige på dette stoffet og dets potensiale!
Anonym bruker
"Definert Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
blanda 4g grønn og hvit, lys våken og godt humør atm!
Har begynt å eksperimentere litt med kratom de siste månedene. Først og fremst for å ha et alternativ til alkohol som jeg dessverre de siste årene har blitt litt for glad i. Utgangspunktet mitt var å ha noe som kunne hjelpe meg å slappe av etter en lang dag med jobb, studier og trening. Til den bruken fungerer det greit nok. Bra nok til at jeg fint klarer meg uten alkohol i ukedagene. Har så langt ikke opplevd abstinenser eller nevneverdig økt toleranse.

Den beste kratomopplevelsen får jeg imidlertid om jeg tar kratom tidlig på dagen. Gjerne rundt lunsjtider. Det er ikke dette jeg skal bruke kratom og gjør det derfor sjelden, men av og til rett og slett fordi det er så digg.

Tar som regel 2,5-3g hvit eller grønn på dagtid. Litt mer av enten grønn eller rød om jeg tar det på kvelden.

For å være helt ærlig så kjenner jeg ikke all verdens forskjell på de forskjellige fargene. I alle fall ikke hvit og grønn, men tror kanskje rød egner seg litt bedre om jeg skal sove. Det sies at rød skal gi god smertelindring, men det må jeg ærlig innrømme at jeg ikke kjenner noe særlig til. Mulig det behøves større doser til det.

Bruker kun når jeg er i Canada og får lengre pauser da jeg som regel besøker Norge 5-6 ganger i året, og dette vil forhåpentligvis gjøre at jeg slipper abstinenser.