Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 668
Slutta med benzo for 15 uker siden etter 5 års bruk. Abstinensene sitter godt i enda. Føkker jeg opp mye av «healinga» hvis jeg tar en 75mg pille med Lyrica i kveld? Vil gjerne ha en liten pause og kjenne på lott godfølelse igjen
Du burde la vær. Hjernen din prøver og lure deg til og bare ta litt. Plutselig er du tilbake der du var før du klarte og slutte. Bit tenna sammen. Og kast det du har i dass
Trådstarter
15 1
Har ikke medisiner til å havne tilbake, og er kun ønsket om noen timers pause der kan man føle på litt velbehag og ro. Men skjønne at det er nok veldig dumt ja
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å kjenne på godfølelsen igjen er nok ikke en god ide. Det vil fyre opp cravings og lysten blir bare sterkere etterpå.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville kun gjort det om jeg ikke hadde tilgang på flere.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det mulig å få noe "godfølelse" av 75mg Lyrica da? Etter min erfaring ikke.

Muligens at den kan dempe litt av abstinensplagene for noen timer, siden Lyrica blir brukt for å dempe abstinenssymptomer fra benzodiasepiner. Sier ikke at det er fornuftig at trådstarter gjør det, men ser ikke den store faren heller.
Godfølelse av 75mg, tror ikke det ass.
Tar jeg 900mg får jeg en liten buzz og mindre angst.
Drikker du alkohol? Hvis du gjør det, men at det ikke trigger sug etter benzo, så skal det ikke være værre å ta en liten dose lyrica. Kombinerer du med alkohol kan dømmekraften bli betydelig svekket, som også er en potensiell fare ift tilfriskningen