Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 633
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en skade så bruker tramadol i en periode. Går det bra å ta 100 mg tramadol og så et par timer senere ta fleinsopp? Leser noen steder at de ikke skal kombineres
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har en skade så bruker tramadol i en periode. Går det bra å ta 100 mg tramadol og så et par timer senere ta fleinsopp? Leser noen steder at de ikke skal kombineres
Vis hele sitatet...
Køyra på
Jeg ville ikke blandet de to da tramadol er veldig kjent for å senke krampe terskelen og psykedelika er kjent for å fremkalle kramper i skjeldne tilfeller. Mange trip rapporter hevder at tramadol demper effekten til sopp veldig mye og det tror jeg kan stemme ganske bra da Tramadol er en SNRI.

Selv om det sannsynligvis hadde gått fint så hadde jeg unngått den kombinasjonen. Begge stoffene fungerer på serotonin systemet, så det er mye mulig at andre uforutsette ting kan skje.
Sist endret av Alge; 27. september 2022 kl. 21:54.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke bland ting med antidepressiv effekt og psykedelika, det pleier å være en lite digg og meningsløs kombinasjon.