Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 5619
Hei,

Hvor sent på dagen kan man ta speed og fortsatt få noe søvn til natten?
Tenker å ta en liten linje sammen med phenibut. Noen som har erfaring med det?
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vis du skal tilig opp ville jeg ikke tat en liner.
Kommer alltid ann på toleranse og kvalitet. For min del er det 17:00
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis du skal tilig opp ville jeg ikke tat en liner.
Vis hele sitatet...
Må ikke tidlig opp, men bare få litt søvn utover natta.

Sitat av 420master Vis innlegg
Kommer alltid ann på toleranse og kvalitet. For min del er det 17:00
Vis hele sitatet...
Null toleranse, er noen år siden sist gang. Når får du sove om du tar 17:00?
Sist endret av brokkolireddik; 16. august 2022 kl. 16:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Umulig og si noe om. Kan fort gå på en smell og ikke få sove noe i det heletatt.

Om du ønsker at speed skal miste effekt fortere kan det hjelpe å få i deg mat/drikke med lav ph
Sist endret av DrPerception; 16. august 2022 kl. 17:21.
Anonym bruker
"Begeistret Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så sent du vil, spørs på dagsform, dosering, kvalitet, hva den er blandet ut med og litt sånn.
Har hendt jeg har hatt og ikke fått sove på mange timer, men har også hendt at jeg har tatt og sovnet innen 30min. Akkurat samme vare.
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Må ikke tidlig opp, men bare få litt søvn utover natta.



Null toleranse, er noen år siden sist gang. Når får du sove om du tar 17:00?
Vis hele sitatet...
Takk skal prøve å spise litt
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar jeg 100-150mg så sovner jeg innen 1-2t.
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Må ikke tidlig opp, men bare få litt søvn utover natta.



Null toleranse, er noen år siden sist gang. Når får du sove om du tar 17:00?
Vis hele sitatet...

Hvor lang er en tråd?
Sitat av 420master Vis innlegg
Hvor lang er en tråd?
Vis hele sitatet...

Bra spørsmål. Får bare sjekke å se hvordan det går
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Bra spørsmål. Får bare sjekke å se hvordan det går
Vis hele sitatet...
Fikk du søv?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så sent du vil, spørs på dagsform, dosering, kvalitet, hva den er blandet ut med og litt sånn.
Har hendt jeg har hatt og ikke fått sove på mange timer, men har også hendt at jeg har tatt og sovnet innen 30min. Akkurat samme vare.
Vis hele sitatet...
Du har dratt en linje speed også lagt deg under dyna og sovnet 30 min etterpå?

Sikker på at du ikke glemte klokka mens du sto å skrudde senga fra hverandre?
Sitat av Yoomyslime Vis innlegg
Fikk du søv?
Vis hele sitatet...
Det er ikke før til neste helg. Skal oppdatere tråden når jeg sitter lys våken klokken 6 på morgenen
Skaff noe quetiapin/Seroquel.
Det er den beste "motgiften" mot søvnproblemene.
Bare legg deg så fort du har tatt 25-50mg. Du vil være i senga når de begynner å fungere.
Om du ikke legger deg innen tiden, vær obs på blodtrykksfall.
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
when in doubt, pussy out��

oj, det var visst en gangar.

kort svar: kommer ann på holdning og selvtillit

langt svar: det er flere faktorer som kan spille inn. som bla. annet energien i rommet.
eksempelvis om du gir ut dårlig energi, kan dette påvirke søvn negativt.

altså; we just chill like that you know?
Sist endret av Hasjoman02; 17. august 2022 kl. 14:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som skrevet tidligere er motgiften quetiapine/seroquel. Det er en dopamin/adrenergic antagonist og gruser amfetamin-effekten totalt. Kan få i deg 1g amf og sovne etterpå om du tar en liten dose quetiapine.
Sitat av AutismusMaximus Vis innlegg
Som skrevet tidligere er motgiften quetiapine/seroquel. Det er en dopamin/adrenergic antagonist og gruser amfetamin-effekten totalt. Kan få i deg 1g amf og sovne etterpå om du tar en liten dose quetiapine.
Vis hele sitatet...
Ok skjønner, men dette er på resept? Hvor lett er det å få fra legen?
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Ok skjønner, men dette er på resept? Hvor lett er det å få fra legen?
Vis hele sitatet...
Det kan jeg ikke uttale meg om, men jeg vet av erfaring at det er forholdsvis enkelt tilgjengelig dersom du kjenner noen som er diagnostisert for bipolar lidelse, da det er et antipsykotikum som brukes til medisinering for dette (typisk i doser rundt 300mg). De jeg kjenner som får det utskrevet for bipolar lidelse kvier seg ofte for å ta de, fordi de blir emosjonelt avstumpa og "zombie". Ergo har de ofte en del liggende.

Vil forøvrig råde deg til å holde deg til 25mg, og tenke deg nøye om før du evt. dobler, med mindre du også vil bruke dagen derpå som "zombie".
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Du har dratt en linje speed også lagt deg under dyna og sovnet 30 min etterpå?

Sikker på at du ikke glemte klokka mens du sto å skrudde senga fra hverandre?
Vis hele sitatet...
Det er ikke veldig utenkelig at det skjer uten toleranse. Prøvd å kjøre speed på et langtids prosjekt på jobben noen gang? Kan lett sove på speed, sover i et par timer og det er ikke god søvn men det har skjedd meg flere ganger
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Ok skjønner, men dette er på resept? Hvor lett er det å få fra legen?
Vis hele sitatet...
Det er sånn midt på treet vanskelig å få av lege noen gir det ikke for søvn mens andre gir deg det så fort du sier vallergan funka dårlig.

Men jeg tror at Seroquel/quetapin er tilgjengelig i så og si alle rusmiljø i hele Norge. La oss si du kjenner 5 som bruker ulovlig rus. Kan vedde på at om du spør de 5 så vil du få tak i opptil flere som har
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
12 timer etter inntak av amf, 24 etter metamf for min del
Sovner lett på amf jo, vær gang du puster ut så teller du en oppover til du er kommet til 3 så starter du på nytt. Mister du telling eller tenker på noe annet så bryr du deg ikke å starter på 1 igjen til du sovner, bruker være våken samtidig jeg sover når jeg får til, som er en opplevelse jeg digger. husk fokousere på pusten din å
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Skaff noe quetiapin/Seroquel.
Det er den beste "motgiften" mot søvnproblemene.
Bare legg deg så fort du har tatt 25-50mg. Du vil være i senga når de begynner å fungere.
Om du ikke legger deg innen tiden, vær obs på blodtrykksfall.
Vis hele sitatet...
25mg er veldig lite? Når jeg dreiv med stuk måtte jeg opp i hvert fall 400-500mg for å slukne, riktignok på dag andre eller tredje dagen og etter betraktelig flere lisser.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
25mg er veldig lite? Når jeg dreiv med stuk måtte jeg opp i hvert fall 400-500mg for å slukne, riktignok på dag andre eller tredje dagen og etter betraktelig flere lisser.
Vis hele sitatet...
Quetiapin er mer antipsykotika i de dosene der.
For søvn anbefales maks 150mg (kilde mangler)

Og om man ikke bruker det fast sovner du lett på 25mg.
Har selv brukt det i flere år (6-8). Nå er jeg på 75mg.

Har dog toleransepauser der jeg bruker imovane eller Vallergan, da de var på markedet.

Resept på quetiapin får alle. Har ihvertfall aldri hørt om noen som har blitt nektet det for søvn.
Sist endret av SkammeligNykter; 18. august 2022 kl. 00:52.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
25mg er veldig lite? Når jeg dreiv med stuk måtte jeg opp i hvert fall 400-500mg for å slukne, riktignok på dag andre eller tredje dagen og etter betraktelig flere lisser.
Vis hele sitatet...
Sov du ordentlig da eller? Når jeg bikka 80-90 mg så sov jeg utrolig dårlig. Søvn var litt mer våken koma.
Når jeg pleide å snorte det så var vel grensa mi rundt 17 tiden. Nå som jeg skyter det daglig får jeg ikke sove uten benzo, opiater eller quetiapin. Sistenevnte er jo absolutt tryggest, og det skal være relativt lett å få på resept dersom du sier du har søvnproblemer. Alle speedfreaks jeg kjenner bruker quetiapin for å få sove etter å ha vært på kjøret.