Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1176
skal ta buss i fem timer cirka fra molde og opp til trondheim om ikke så altfor lenge, og jeg har noen gram jeg tenkte å ta med. nå er jeg allerede skikkelig stresset over lukt, og leser en del om folk som blir tatt på tog og fly; så jeg lurer rett og slett på hvor stor sjanse det er for at noe politihund dukker opp på langdistansebusser?
kan være det ikke er noe og jeg er bekymret for ingenting, men better safe than sorry tenker jeg haha
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er vel like hensiktsmessig å spørre her som å dra frem et ouijabrett. Jeg har aldri opplevd eller vært vitne til kontroller av noen slag på noen form for reise innenlands, utenom billettkontroller. Om det kommer til å skje på akkurat din reise? Who knows?
Trådstarter
2 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er vel like hensiktsmessig å spørre her som å dra frem et ouijabrett. Jeg har aldri opplevd eller vært vitne til kontroller av noen slag på noen form for reise innenlands, utenom billettkontroller. Om det kommer til å skje på akkurat din reise? Who knows?
Vis hele sitatet...
joda, jeg har aldri sett noe hunder eller at noen har blitt tatt på togturer eller flyplasser selv, men jeg hører at det skjer tritt og ofte (og ser det på de grensevakt seriene, forsåvidt). jeg har derimot ikke hørt om det er noe som skjer på langdistansebusser i det hele tatt - som er litt hvorfor jeg spør. siden det er langdistanse så er det ikke billettkontroll siden man scanner før man går og setter seg (vertfall sist jeg tok langdistansebuss, som er en liten stund siden)
Da må det isåfall stinke så jævlig at folk klager på det og melder ifra. Pakk det i et norgesglass eller noe annet som holder på lukta, så er det null problem.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har opplevd bikkjer på både buss og tog til Trondheim og det er en kjent greie at det kan skje. Stort sett sånn byen får varene sine.
Men med bare noen gram skal du ikke bekymre deg for straffen blir ikke stor uansett
Hva ble det til TS?

Jeg har tatt den bussen utallige ganger og for det oftest røyker jeg en joint rett før avgang og gjerne en underveis hvis det blir god nok tid under bussbytte eller før ferga går. Drikker gjerne 4-5 halvlitere også, da blir den ellers så kjedlige turen ganske ok. Ingen har noen gang sagt noe som helst til meg.