Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 10043
Anonym bruker
"Viss Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde en rad med syrelapper som katta klarte å spise opp… hva kan skje???
Anonym bruker
"Redd Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det som burde skje er du peller deg til en dyrlege med katten fortere enn faen!!!
Spørs om den katten blir seg selv igjen.

Dette er rett og slett ikke bra. Du burde oppbevare dopet ditt forsvarlig.

Virker trollete men ��x♂️
Hvor mange lapper var det pr. rad? Hvor mye LSD var det pr. lapp? Omtrent hvor mye veier katten?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det som burde skje er du peller deg til en dyrlege med katten fortere enn faen!!!
Vis hele sitatet...
Hva tror du dyrlegen får gjort med det?
Anonym bruker
"Særegen Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Putte katten i koma, kattekvetiapin etc.
"VICE: So what do cats look like when they're on acid? Did they seem to have good trips?
​Dr. Barry Jacobs: With a dog, I could've told you, right? Because he'd be wagging his tail and have a big smile on his face. The one thing I can tell you definitively is that none of them seemed fearful, meaning we studied cats for years in my laboratory and what a typical fearful cat would do is crawl into the back of the cage. These are all done in cat cages, you know, big, large—where they could move around, but nice and clean. They were well-fed, watered, etc. None of them crawled to the back of the chamber and stood there, looking out at you in a fearful manner. That didn't happen. Some of them ran around like crazy people, bounding around. Can I say they were happy? No, I can't tell about happiness. But they certainly seemed—can I say they enjoyed it? They were really bounding around as opposed to having behaviors that looked fearful—they just didn't do that. And a lot of them stared for long periods of time."

Gratulerer, du er nå en trip-sitter for katten din. lykke til.

https://www.vice.com/en/article/znw7...sd-to-cats-122
En time siden du laget tråden nå. Hvordan står det til med katten så langt?
Håper det går bra med katta di.
Sitat av ztaale Vis innlegg
"VICE: So what do cats look like when they're on acid? Did they seem to have good trips?
​Dr. Barry Jacobs: With a dog, I could've told you, right? Because he'd be wagging his tail and have a big smile on his face. The one thing I can tell you definitively is that none of them seemed fearful, meaning we studied cats for years in my laboratory and what a typical fearful cat would do is crawl into the back of the cage. These are all done in cat cages, you know, big, large—where they could move around, but nice and clean. They were well-fed, watered, etc. None of them crawled to the back of the chamber and stood there, looking out at you in a fearful manner. That didn't happen. Some of them ran around like crazy people, bounding around. Can I say they were happy? No, I can't tell about happiness. But they certainly seemed—can I say they enjoyed it? They were really bounding around as opposed to having behaviors that looked fearful—they just didn't do that. And a lot of them stared for long periods of time."

Gratulerer, du er nå en trip-sitter for katten din. lykke til.

https://www.vice.com/en/article/znw7...sd-to-cats-122
Vis hele sitatet...
Beroligende lesning, - hadde sett for meg det motsatte.

Uansett uforsvarlig å lure LSD i katten...
Anonym bruker
"Redd Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Hva tror du dyrlegen får gjort med det?
Vis hele sitatet...
En veterinær kunne fått katten til å kaste det opp igjen...
BRAND ∞ STRONG
Jeg tror sånn generelt man bør holde alle som kan sleike sine egne baller unna narkotika.
Sender gode tanker til pus, måtte han få nytrukket sei i mengder.
Sist endret av vindaloo; 28. april 2022 kl. 20:13.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En veterinær kunne fått katten til å kaste det opp igjen...
Vis hele sitatet...
Kaste det opp? Hva skulle det være godt for?
Sist endret av Taxidriver; 28. april 2022 kl. 21:04.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kaste opp ville vell hatt liten effekt.. dog kunne kanskje dyrlegen gitt katten "aktivisert kull"/aktiv kull eller noe sånt.. som kanskje ville "stoppet" effekten om OP kom seg til dyrlegen tja innen minutter?

en syrelapp er vell ment til voksen 75kg + ikke katt på 4kg
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg tror sånn generelt man bør holde alle som kan sleike sine egne baller unna narkotika.
Sender gode tanker til pus, måtte han få nytrukket sei i mengder.
Vis hele sitatet...
Eller kanskje pus vasser i mus akkurat nå, lykkelig som kun en bakgårdskatt kan være?
Sist endret av _abc_; 28. april 2022 kl. 22:16.
Sitat av Montezuma Vis innlegg
Beroligende lesning, - hadde sett for meg det motsatte.

Uansett uforsvarlig å lure LSD i katten...
Vis hele sitatet...
Her er det ingen som har lurt lsd i katta si, katta spiste angivelig en lapp på egenhånd.
Dra til dyrlegen... Er du i det minste stand til å eie og ta vare på ett dyr så dra til dyrlegen og forklar situasjonen.
At folk her spør hva det skulle ha vært godt for forteller bare at dette er personer som aldri bør ha verken barn eller dyr.
Er kun tida som er til hjelp her. Dyrlegen får ikke stoppet virkninga, er det inntatt er man med på turen enten man vil eller ikke.

La pus være helt ifred, sett ut vann og mat, fjern alt som kan rives ned/dette ned på pus og ha lyd/lys på så lite som mulig så den ikke får unødvendig stimuli, siden sansene til en katt er veldig mye mer følsom enn et menneske, uten lsd.
Set og setting. Katten bør ikke ture hvis den har psykiske problemer eller er ustabil. Fint om den har en blåvalium under matta som den kan lure i seg hvis det blir for intenst. Katten kan også prøve å meditere litt under trippen og lære om seg selv
Har hørt at de kan se de evige jaktmarker på syre. Sett på noe friends eller annet gøy under nedturen
Anonym bruker
"Sub-tropisk Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ztaale Vis innlegg
"VICE: So what do cats look like when they're on acid? Did they seem to have good trips?
​Dr. Barry Jacobs: With a dog, I could've told you, right? Because he'd be wagging his tail and have a big smile on his face. The one thing I can tell you definitively is that none of them seemed fearful, meaning we studied cats for years in my laboratory and what a typical fearful cat would do is crawl into the back of the cage. These are all done in cat cages, you know, big, large—where they could move around, but nice and clean. They were well-fed, watered, etc. None of them crawled to the back of the chamber and stood there, looking out at you in a fearful manner. That didn't happen. Some of them ran around like crazy people, bounding around. Can I say they were happy? No, I can't tell about happiness. But they certainly seemed—can I say they enjoyed it? They were really bounding around as opposed to having behaviors that looked fearful—they just didn't do that. And a lot of them stared for long periods of time."

Gratulerer, du er nå en trip-sitter for katten din. lykke til.

https://www.vice.com/en/article/znw7...sd-to-cats-122
Vis hele sitatet...
Det her er vel snakk om å gi kontrollerte og tilpassa doser til katter i laboratorie. Det blir noe annet når en katt har slukt i seg en hel remse med syreblottere som kanskje ville gjort et stort menneske sinnsyk...

Håper pus kommer seg gjennom uten for mye frykt og varige mén!
Vet om en katt som spiste fleinsopp som datt ned fra bordet og den ble aldri seg selv igjen true story
Anonym bruker
"Sikker Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan går det med pus!?!?!?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Tipper det var bullshit alt sammen. Hvorfor skulle en katt spise en syrelapp med mindre den lukta fisk elns
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Tipper det var bullshit alt sammen. Hvorfor skulle en katt spise en syrelapp med mindre den lukta fisk elns
Vis hele sitatet...
Katta til en kompis spiste rivotril. Den ble aldri seg selv igjen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Katta til en kompis spiste rivotril. Den ble aldri seg selv igjen.
Vis hele sitatet...
Hvordan i HELVETE? Benzodiazepiner blir jo brukt som fuckings angstmedisin hos katter. Så hva mener du med den ble aldri seg selv igjen? Hadde den en bad-trip på rivotril? Ser ikke hvordan en angstdempende medisin kan endre en katt... Det blir jo brukt hos hunder og katter med angst.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Hvordan i HELVETE? Benzodiazepiner blir jo brukt som fuckings angstmedisin hos katter. Så hva mener du med den ble aldri seg selv igjen? Hadde den en bad-trip på rivotril? Ser ikke hvordan en angstdempende medisin kan endre en katt... Det blir jo brukt hos hunder og katter med angst.
Vis hele sitatet...
Usikker på mengde. Den ble redd det meste.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Usikker på mengde. Den ble redd det meste.
Vis hele sitatet...
En liten mengde demper angst, en stor mengde gjør han glemmer alt og evt sovner. Om han aldri ble seg selv igjen må dem ha fått i seg noe annet... Min gamle hund fikk xanor pga svær frykt ovenfor vanlige lyder, så at et stoff som fjerner/demper angst gir angst, forstår jeg hvordan det er mulig...
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
En liten mengde demper angst, en stor mengde gjør han glemmer alt og evt sovner. Om han aldri ble seg selv igjen må dem ha fått i seg noe annet... Min gamle hund fikk xanor pga svær frykt ovenfor vanlige lyder, så at et stoff som fjerner/demper angst gir angst, forstår jeg hvordan det er mulig...
Vis hele sitatet...
Vet at hundet osv får xanor men i større mengder reagerer de ikke nødvendigvis som oss mennesker. Det er heller ikke alle hunder xanor funker på noen blir værre. Bikkja mi spiste bittelitt hasj og begynte å få noe som ligna på kramper. Snakk om under 1g på en hund på ca 50kg. Dyr kan reagere annereledes enn oss mennesker for de forstår ikle nødvendigvis hvorfor de plutselig føler seg annerledes.
BRAND ∞ STRONG
Dyr kan bli redd og oppføre rart, til og med truende, hvis de mister kontroll eller føler at de ikke er i stand til å forsvare seg.
Man kan bla. se det når de kommer ut av narkose.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde en rad med syrelapper som katta klarte å spise opp… hva kan skje???
Vis hele sitatet...
Jeg har vært på dette forumet i 7 år nå, aldri lagd meg bruker før nå, og den ble lagd pga dette innlegget, jeg tror og håper at dette er troll. Om det ikke er det, så håper jeg faen meg du blir håndert... Fordi dette er en stakkars hårball av en sjel som ikke burde gå igjennom noe sånt pga en sliten uomtenksom fyr. Sjuke faen..
Det er ganske urealistisk at en katt frivillig skal spise flere syrelapper
Kanskje tygge på én, men ikke en hel "rad"
Damn håper dette er kødd ellers stakkars katte!
Åpenbart kødd da TS ikke har vært innom tråden siden han lagde den.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Åpenbart kødd da TS ikke har vært innom tråden siden han lagde den.
Vis hele sitatet...
Det er nok det da.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Åpenbart kødd da TS ikke har vært innom tråden siden han lagde den.
Vis hele sitatet...
kanskje fordi tråd-starter fikk veldig mye kritikk i denne tråden. Dermed ønsker man vel ikke å dukke opp igjen her.

en del som ikke takler kritikk, uansett hvor berettiget denne kritikken er.
Sitat av Fishface Vis innlegg
kanskje fordi tråd-starter fikk veldig mye kritikk i denne tråden. Dermed ønsker man vel ikke å dukke opp igjen her.

en del som ikke takler kritikk, uansett hvor berettiget denne kritikken er.
Vis hele sitatet...
Også som anonym? Javel, folk er forskjellige
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det her er vel snakk om å gi kontrollerte og tilpassa doser til katter i laboratorie. Det blir noe annet når en katt har slukt i seg en hel remse med syreblottere som kanskje ville gjort et stort menneske sinnsyk...

Håper pus kommer seg gjennom uten for mye frykt og varige mén!
Vet om en katt som spiste fleinsopp som datt ned fra bordet og den ble aldri seg selv igjen true story
Vis hele sitatet...
Ja altså jeg tviler ikke på at dette (om det er sant) er en big fucking deal for katta og personlig har jeg mine tvil på at det kommer til å gå helt smertefritt. (Skal sies at jeg også har tvil på at historien er sann, har hatt katter hele livet, hittil har ingen av de snacka på papir)

Men alikevel kan forskningen virke beroligende om dette er tilfelle
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Kaste det opp? Hva skulle det være godt for?
Vis hele sitatet...
Om raskt nok personen / katten.. kaste opp noe av virkestoffet.
Syrelapper har da en litt søtlig smak, har de ikke? Om vi smaker det vil jo katten sikkert kunne lukte/smake det.

Kanskje katten daua, og ts sørger?
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Kanskje katten daua, og ts sørger?
Vis hele sitatet...
Hvordan skulle den daua? Eneste muligheten er hvis den trodde den ble flyveekorn og TS bor i 10 etg.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Velll.... en syrelapp er vell ment for person 70kg.. ikke katt 4kg?
jeg aner ikke hvordan syre fungerer på kroppen men kan hjertet til 4kg fucke seg, nyra?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Velll.... en syrelapp er vell ment for person 70kg.. ikke katt 4kg?
jeg aner ikke hvordan syre fungerer på kroppen men kan hjertet til 4kg fucke seg, nyra?
Vis hele sitatet...
LSD doseres ikke etter kroppsvekt, så det har lite å si. Samme om en dame på 40 kg tar en lapp og en mann på 150 kg.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jorg Vis innlegg
LSD doseres ikke etter kroppsvekt, så det har lite å si. Samme om en dame på 40 kg tar en lapp og en mann på 150 kg.
Vis hele sitatet...
Ja det handler vel mer om hva hjernen tåler
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En veterinær kunne fått katten til å kaste det opp igjen...
Vis hele sitatet...
Det hadde ikke gjort noenting. Når LSD treffer tungen din, så er det allerede for sent. Da dependent på dose og vekt på deg. Så er det 6 timer opp og 6 timer ned ca. Håper det går bra med katten din til du som lagde posten

Om du har rusmidler hjemme, ha det forsvarlig lagt bort og sikkert!
Sitat av Inay90s Vis innlegg
Det hadde ikke gjort noenting. Når LSD treffer tungen din, så er det allerede for sent. Da dependent på dose og vekt på deg. Så er det 6 timer opp og 6 timer ned ca. Håper det går bra med katten din til du som lagde posten

Om du har rusmidler hjemme, ha det forsvarlig lagt bort og sikkert!
Vis hele sitatet...
Katten kan jo få noe beroligende vell?
Sitat av Gloss Vis innlegg
Det er ganske urealistisk at en katt frivillig skal spise flere syrelapper
Kanskje tygge på én, men ikke en hel "rad"
Vis hele sitatet...
En katt som får gå fritt ute og inne vil ofte spise gress.
Kanskje det samme instinktet fikk den til å spise dett mest for papiret?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
En liten mengde demper angst, en stor mengde gjør han glemmer alt og evt sovner. Om han aldri ble seg selv igjen må dem ha fått i seg noe annet... Min gamle hund fikk xanor pga svær frykt ovenfor vanlige lyder, så at et stoff som fjerner/demper angst gir angst, forstår jeg hvordan det er mulig...
Vis hele sitatet...
Det er nok fint mulig. Jeg har en katt selv som har alle symptomene på PTSD, og han misliker valium sterkt. Jeg vil tro det handler om at han føler den manglende kontrollen og kjemper i mot, men dette er bare en teori. Uansett, det er fint mulig å få det verre av benzodiazepiner siden dyret kan føle frykt for å oppleve det igjen.

Jeg har forsåvidt en traumelidelse selv, og jeg er heller ikke spesielt glad i benzodiazepiner, av akkurat den årsaken at det fjerner kontrollen og kontakten med meg selv og omverdenen i en eller annen grad.