Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1458
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble nettop fortalt av en fyr at Etizolam ikke har samme angstdempende effekt som andre benzodiazepiner, stemmer dette? Han mente etizolman hjelper niks og nada for angst.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Til å legge til: Omtrent tømt en "flaske" idag med etizolam, og jeg føler ikke en dritt. Toleransen min er høy dog, men jeg burde følt noe av det her. 2-4mg rivotril gir meg rus, hvordan kan da en halv flaske med etizolam få meg til å føle meg normal?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Til å legge til: Omtrent tømt en "flaske" idag med etizolam, og jeg føler ikke en dritt. Toleransen min er høy dog, men jeg burde følt noe av det her. 2-4mg rivotril gir meg rus, hvordan kan da en halv flaske med etizolam få meg til å føle meg normal?
Vis hele sitatet...
Bunk kanskje. Er jo ikke sånn at benzo gir noe typisk hurra rus heller. Blir jo bare rolig av det. Kanskje takhøyde dosen på etizolam er langt lavere enn Rivotril. Om du sliter sterkt med angst kan man føle seg edru på veldig høye doser benzo også.
jo det hjelper bra på angst. Litt annen virkning litt imovane feeling av etizolam får jeg.
Sist endret av kemist; 4. februar 2022 kl. 00:33.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva legger du i "bunk"?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva legger du i "bunk"?
Vis hele sitatet...
Lavt doserte eller ingen virkestoff eventuelt annet virkestoff
Antall tabletter har du spist?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var i flaske, ble nok mer rusa enn jeg trudde. Føler fortsatt litt afterglow.