Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1527
Anonym bruker
"Mekanisk Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilken mengde tenker dere jeg burde starte med? Skal røkes rent, i bong.
ville begynt med 0,2g per trekk, da går det an å få i seg uten å hoste opp en lunge, og heller redosere litt oftere.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Null toleranse, grønt, rent, i bong.
Vei opp 0.2 og grind det opp, så tar du bare en liten klype i brønnen og fyrer på, ville ikke startet med alt med engang..
Bedre med for lite enn for mye.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bedre med for lite enn for mye.
Vis hele sitatet...
Kan alltids røyke mer!
Anonym bruker
"Fregnete Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ingen toleranse + bong?

ehhm. begynn rolig med 0.05g og beveg deg oppover. jeg har selv overdosert med bong, og det er ikke hyggelig, helt seriøst.

ta det rolig i starten, men kos deg.
Anonym bruker
"Fregnete Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
og hver jævla gang jeg leser en tråd på freak om hasjdoser, så er det alltid for mye" 0.5g" her "0.3g" her

hvis du har god hasj med 30%+ THC innhold så holder 0.1 eller 0.2 mer ENN NOK FOR Å BLI UTE

folk her må seriøst ta seg sammen. eller så har jeg og mine bekjente lav toleranse.
Kan bare starte med et lite fnugg 0.05. Tar 2 sekund å reloade bongen viss du ikke er fornøyd.
Synes personlig det har mye med settingen aa gjöre ogsaa, om jeg sitter med noen kamerater og drikker öl og prater piss kan jeg fort röyke mange ganger mengden jeg röyker naar jeg er alene og bare vill kose meg litt. Har prestert aa bli daarlig av aa röyke 0,1g alene för, tror det er veldig personlig og avhengig av settingen. Ville selv startet med lite, venta ti minutter saa justert om det ikke var nokk.
Sitat av Gnarve Vis innlegg
Ta hele greien i en engang som et ekte mannfolk ^^
Vis hele sitatet...
Ja, skikkelig "mannfolk" når man sitter der med full panikk, fordi man røykte for mye.
Sitat av Gnarve Vis innlegg
Ta hele greien i en engang som et ekte mannfolk ^^
Vis hele sitatet...
Ja skikkelig "mannfolk" når man må stå på badet i mørket å runke for å håndtere noian
Bare ha i nok til å dekke rista, nok til ett lite trekk. Så venter du 20 min og ser an formen.

Drikk mye vann

Sitat av GoSætra Vis innlegg
Ja skikkelig "mannfolk" når man må stå på badet i mørket å runke for å håndtere noian
Vis hele sitatet...

Fikk bare lyst til å skyte inn at det er en utbredt praksis innenfor hinduverden å runke bort 'bad spirits'

Så kanskje det der er noe kollektiv bevissthet som slår inn?
Sist endret av Jerna; 30. november 2021 kl. 21:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fregnete Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det beste er når folk her sier at du burde bruke 0.5g i edibles for å "få effekt", ler hver gang

hvis du virkelig klarer å lage edibles, så hadde du ringt ambulanse etter 0.5g med mindre du er snoop dogg
Sitat av Jerna Vis innlegg
Bare ha i nok til å dekke rista, nok til ett lite trekk. Så venter du 20 min og ser an formen.

Drikk mye vann




Fikk bare lyst til å skyte inn at det er en utbredt praksis innenfor hinduverden å runke bort 'bad spirits'

Så kanskje det der er noe kollektiv bevissthet som slår inn?
Vis hele sitatet...

Haha, så artig at du nevner det. Det kan veldig godt hende.
Folkens noen har høy toleranse og trenger mer for å bli fjern uten at deT nødvendigvis er noe folk sier for å «være kul».
Selv om mange idioter gjør nettopp dette skal man vel ikke dra alle under en kam
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Ja, skikkelig "mannfolk" når man sitter der med full panikk, fordi man røykte for mye.
Vis hele sitatet...
YEAH!! Elsker når det skjer! Får meg til å føle meg levende!!
Sist endret av Gnarve; 2. desember 2021 kl. 08:35.
0,2 eller kanskje til og med 0.1, 0,05 kunne holdt om det er nice shit