Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3527


Så første sesongen av denne for litt siden. Syns den var spennende og bra. Den har ikke så innmari mange likheter med kultfilmen, bortsett fra navnet, kjenningsmelodien og at mye av handlingen foregår ombord i en ubåt. I serien er det også en story som foregår på land.

Jeg har ikke sett sesong 2 ennå, holder den det samme høye nivået som sesong 1?
Dette må jeg sjekke. Filmen er jo rå, soundtracket også.
Jeg er såpass harry av meg at jeg også liker tecno remixen fra 1991 med U96 ( Alex Christensen)
Sist endret av vindaloo; 11. september 2021 kl. 10:00.
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
En pinlighet som jeg var for flau for å nevne i åpningsinnlegget er at jeg så serien før filmen.
Jeg har sett deler av filmen før på tv, men så den i sin helhet først etter
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
En pinlighet som jeg var for flau for å nevne i åpningsinnlegget er at jeg så serien før filmen.
Jeg har sett deler av filmen før på tv, men så den i sin helhet først etter
Vis hele sitatet...
Det er aldri pinlig å utvikle seg selv kulturelt.
Har satt den på nedlasting nå. S1 er fra 2018 så jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før.
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det er aldri pinlig å utvikle seg selv kulturelt.
Har satt den på nedlasting nå. S1 er fra 2018 så jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før.
Vis hele sitatet...
Ramla tilfeldigvis over denne selv.

Kan være en fordel å finne tekst til nedlastingen. Det snakkes tysk, fransk og engelsk.
Takk for tips. At de snakker original språket er for så vidt positivt.
Å se på dubbede versjoner av noe er uaktuelt,
(bortsett fra små snutter av Friends dubbet til Spansk for å le av det)
Sist endret av vindaloo; 11. september 2021 kl. 10:19.
Jeg synes den holdt bra standard fra begynnelse til slutt egentlig. Om du likte S1 burde du absolutt ikke gi deg nå i hvertfall!
Har sett hele serien. Veldig bra serie, ikke helt på høyde med den originale filmen, men absolutt verdt å se.

Forresten så ligger denne serien gratis på nrktv hvis jeg ikke husker feil..
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av JohnnyNonsens Vis innlegg
Har sett hele serien. Veldig bra serie, ikke helt på høyde med den originale filmen, men absolutt verdt å se.

Forresten så ligger denne serien gratis på nrktv hvis jeg ikke husker feil..
Vis hele sitatet...
Den er ikke tilgjengelig der lengre.