Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 7076
Jeg er en streit kvinne utad, har tre barn, en streit jobb og en streit mann. Vi lever et klassisk A4-liv i et møblert hjem. Vi oppdaget LSD sammen for to år siden og har tatt det fire ganger.

Det jeg nå skal fortelle er hvordan LSD har påvirket oss fysisk.

De to første gangene var trippene preget av skjerpet syn og hørsel samt en fabelaktig følelse av eufori og velvære. Ingen halliser, dosen har nok vært for lav. Vi har også hatt fantastisk sex.

Den tredje gangen hadde vi med oss en annen type LSD, antakelig en del større dose. Som vanlig innledet vi trippen med et samleie. Av en eller annen grunn kicker ikke stoffet ordentlig inn før orgasmen har herjet i kroppen min. Denne gangen gav derimot orgasmen meg en helt annen dimensjon. Jeg mistet helt kontrollen, kroppen ristet samtidig som jeg følte at jeg lettet fra underlaget, flotte naturbilder flashet foran øynene mine før jeg så en vakker kvinneskikkelse, en slags gudinne foran meg. Hun smilte og nikket beroligende og beveget armene ut fra kroppen som i en velsignelse. Orgasmen varte i følge mannen i hvertfall et minutt, som er lenge i seg selv men for meg føltes det mye lenger. Da jeg kom til meg selv (i den grad man er seg selv på syre) var jeg helt utladet, samtidig som jeg ikke følte meg helt ferdig som man vanligvis gjør når den seksuelle spenningen har peaket.

Vi skiftet miljø, men jeg klarte ikke legge fra meg denne rare følelsen i underlivet. Jeg måtte undersøke. I skjeden hadde det skjedd noe rart. Jeg kjente en slags myk kul som aldri har vært der før. Jeg kjente på den, presset på den. Plutselig skjøt den en fontene med klar væske ut av fitta, det pumpet ut og ville ikke ta slutt. Jeg squirtet kanskje en liter!

Det som er spesielt med denne episoden er at jeg har hatt lyst til å sprute i mange år. Mannen har en teori om at alle kvinner kan, og han har prøvd å få det til med meg i 10 år uten hell. Nå gjorde jeg det, og det ville ingen ende ta. Under hele trippen gikk jeg rundt i skogen og squirtet i mange timer. Hver gang spruten kom fikk jeg orgasme. Hele trippen var i det hele tatt en eneste orgasme.

Mens jeg var i min egen seksuelle underverden, hadde mannen også en ganske fysisk opplevelse. Han har i mange måneder vært plaget med prolaps og gått til naprapater, fysioterapeuter, kiropraktorer og akupunktører for å få bukt med ryggsmertene. Etter inntak av LSD fikk han ekstreme smerter i en bestemt nerve inni rumpemuskelen og ned langs begge beina. Det føltes som sterke elektriske støt som strømmet gjennom kroppen, gang på gang. Det var som å bli truffet av lynet. Han var i et smertehelvete, samtidig som rusen gjorde at han hadde det veldig bra mellom slagene. Og så – dagen etter var prolapssmertene borte. Han har fortsatt ikke vondt i ryggen lenger.

Jeg på min side, squirter som bare det, også etter at rusen ga seg. Kroppen min har laget seg et nytt organ, en væskefylt blære som popper opp hver gang jeg blir kåt. Press på den og jeg når klimaks og kan sprute nesten opp til taket.

Er det noen andre der ute som har opplevd at LSD har påvirket kroppen fysisk? Og fått varige fysiologiske endringer? Har noen en teori om hvordan dette er mulig?
Hei!
Høres ut som du har kost deg, ingenting er bedre!
For å forstå i det hele tatt hva som har skjedd her; Hvor i underlivet kommer denne blæren?
Normalt kommer væsken når man squirter ifra urinrøret, og når du sier at det kom en liter, så er det jo nærliggende å tenke at det kom fra samme sted som normalt, altså urinblæren. Hvis ikke du mener at all væsken samles i denne blæren?

Videre har mannen din rett, alle kan få til å squirte, men det kan absolutt være vanskelig for noen!
Hei! Den er inne i skjeden, men det er vel antakelig g-punktet som svulmer voldsomt opp. Dette har ikke noe med tissing å gjøre selv om det kommer gjennom urinrøret. Er selvsagt mange som tror at det er urin, men man kan sprute ganske store mengder rett etter å ha tømt blæra også. Har som sagt blitt en squirter etter dette og synes det er så rart at det er syra som har gitt meg denne egenskapen da jeg alltid har vært både seksuelt frigjort og utforskende fra før.
Sitat av Nadanada Vis innlegg
Hei! Den er inne i skjeden, men det er vel antakelig g-punktet som svulmer voldsomt opp. Dette har ikke noe med tissing å gjøre selv om det kommer gjennom urinrøret. Er selvsagt mange som tror at det er urin, men man kan sprute ganske store mengder rett etter å ha tømt blæra også. Har som sagt blitt en squirter etter dette og synes det er så rart at det er syra som har gitt meg denne egenskapen da jeg alltid har vært både seksuelt frigjort og utforskende fra før.
Vis hele sitatet...
Gøy! Fullt klar over at det ikke er urin.
Som du sier er det nok g-punktet som svulmer opp, dette er jo tilnærmert et svampelegeme. Om du ikke har vært på gynekologisk undersøkelse etter dette så kan det jo være en idè rett og slett for å passe på at du ikke har fått en utposning eller lignende, men utenom det er det jo bare å nyte!
Å få noe definitivt svar på hva som fysiologisk har skjedd vil vi nok aldri få, men psykadelika har jo forårsaket rare og fine ting før!
Høres ut som at du har oppdaget G-punktet ja. En magisk liten klump som ofte er "fasiten" for å kunne squirte =) Gratulerer!
Dette var litt festlig å lese faktisk, for jeg har samme opplevelsen, bortsett fra at i eget tilfelle inntraff det etter 4,5 gram tørka sopp en nyttårsaften. Jeg har alltid (også før dette) tenkt på meg selv som seksuelt frigjort, men omtaler hele hendelsen i ettertid som: "da jeg fikk kontakt med urkvinnen". Jeg hadde aldri før dette squirta før, kanskje en eneste gang i enerom, men iallefall ikke med noen. Det er helt endra nå, jeg har knapt kontroll over det selv lengre. For egen del konkluderte jeg bare med at det nok var deler av meg jeg hadde undertrykt rent seksuelt, kombinert med en mor som påførte meg mye skam der i tenårene mine.

Uansett interessant! Lurer på hva dette betyr
Kul rapport, takk for at du delte
Woow for en rapport, haha!