Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1088 406612
Jeg hadde pisseprøve hver andre uke og jeg klarte og røyke 1-2 rett etter jeg hadde tatt pisseprøve.

- Jeg veide sånn ca 95-100 kg.

- 190 cm

- Drakk en del cola og en del appelsinjuice, og vann tror det var noen liter i uka.

- Trente aldri.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hello freaks & geeks!

Nå har det seg sånn at situasjonen jeg er i så er det jevnlig urinprøver på hasj. Jeg går med konstant noia for å bli tatt. Hvis jeg blir tatt, blir jeg kastet ut og da vet jeg at livet mitt vil gå til helvete.

Jeg har røyket hver dag de to siste årene. Det har vært i snitt ca. 2-3 gram i uka. Tok meg en pause på to uker i slutten av august, også hadde jeg en røykeperiode i 15-16 dagers tid. Slutta for godt for 11 dager siden da angsten ble for mye.

Men i dag hadde de urinprøver på et par stk og jeg er sikker på at jeg er nestemann det er test.

Så det store spørsmålet er hva er det jeg bør gjøre? Har ikke vært så hissig på røykings, så lurer egentlig på hvor lenge det sitter i systemet. Jeg vet det ikke er noe fasitsvar på det, men det hadde vært greit med en pekepinn. Hadde også vært greit med tips på hva jeg bør gjøre for å lure urinprøven. Folk maser om at jeg bør drikke mye vann og appelsinjuice, men jeg har lest at det ikke funker?

Håper dere kan hjelpe meg!
Hei. Det er veldig forskjellig fra person til person. En kompis av meg brukte 2/3 uker på og bli helt clean etter flere års daglig hasjbruk. Han er veldig tynn og bra forbrenning.

Jeg derimot som er litt stor brukte 6-7 uker på og bli helt rein. Veldig vannsklig og gjette på dette.
Såpekoker av rang
Drikk masse, masse eddik. Ja, jeg har sett på Entourage.
Jeg brukte 40 dager på og bli helt clean etter 2 års røyking vær dag.
Hadde du brukt søkefunksjonen ville du sett at dette har vært tatt opp flere ganger tidligere. Her ser du.
Sist endret av pannekake2k; 29. september 2011 kl. 13:34.
Sitat av pannekake2k Vis innlegg
Hadde du brukt søkefunksjonen ville du sett at dette har vært tatt opp flere ganger tidligere. Her ser du.
Vis hele sitatet...
Jeg ser ingenting?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skal ta blodprøve om 2dg for at legen vil bekreft bruk av av amfetamin . Har sagt at jeg brukte 1/4g 4dager før prøven skal tas, men sannheten r
Er vel nærmere 5g fra 1-5 dag. Lurer på om de vil se d på prøven eller om de kun får positivt svar på at stoffet er brukt?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
En kompis av meg har ukentlig pissings; og han har hindret i å bli tatt ved å tisse litt i koppen, for så å fulle den full med litt varmt vann. Det han lurer på da er om det er mindre sjangse for å bli tatt?

Og det stedet han har pissings er folka idioter, så han lurte også på hva som kunne puttes oppi for å ødelegge testen?
Sist endret av ZayCuBez; 12. november 2011 kl. 21:35.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg vurderer å prøve Ecstasy, men ble nylig tatt for cannabis bruk. Jeg skulle egentlig avlevere urinprøve hver uke, men det har ikke blitt noe av - jeg skulle begynt for to uker siden.

Det er min mor som krevde prøver, ingen politi e.l. inne i bildet. Så om hun ikke plutselig bestemmer seg for å teste meg, er det ikke noe problem. Men kan ikke ta risken på at hun plutselig kommer og krever en test. Så vil det være spor av MDMA i vanlig urinprøve? I så fall, hvor lenge er vanlig at sporene er mulig å spore i kroppen?


Takker for gode og raske svar!


- Serenity
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
De tester for THC, tror du den vil vise MDMA da?
Ja, MDMA kan spores ved urin. Her har du et skjema du kan sjekke ut for å se hvor lenge det blir i kroppen.

Sitat av AndreasWB Vis innlegg
De tester for THC, tror du den vil vise MDMA da?
Vis hele sitatet...
En urintest viser det mrste, det er ikke slik at de sier "Ja, du skal ta en urintest for Cannabis. Han har brukt en rekke stoffer, men Cannabis var det vi lette etter!"
En test viser det meste.
Sist endret av Rambofant; 19. november 2011 kl. 23:54.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Rambofant Vis innlegg
En urintest viser det meste, det er ikke slik at de sier "Ja, du skal ta en urintest for Cannabis. Han har brukt en rekke stoffer, men Cannabis var det vi lette etter!"
En test viser det meste.
Vis hele sitatet...
Jeg ser det nå, jeg mener tidligere å ha lest om urintester som ikke ga utslag for annet en cannabis, men jeg kan selvfølgelig huske feil. Får bare beklage min uvitenhet.
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
Jeg ser det nå, jeg mener tidligere å ha lest om urintester som ikke ga utslag for annet en cannabis, men jeg kan selvfølgelig huske feil. Får bare beklage min uvitenhet.
Vis hele sitatet...
Om urintester ikke hadde gitt annen informasjon enn Cannabis hadde det ikke vært effektivt i hele tatt. Cannabis ligger lavt på kriminalitets stigen iforhold til andre typer dop.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Om urintester ikke hadde gitt annen informasjon enn Cannabis hadde det ikke vært effektivt i hele tatt. Cannabis ligger lavt på kriminalitets stigen iforhold til andre typer dop.
Vis hele sitatet...
Men allikevel blir det slått ned på som om det var djevelens nektar.
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Ja, MDMA kan spores ved urin. Her har du et skjema du kan sjekke ut for å se hvor lenge det blir i kroppen.



En urintest viser det mrste, det er ikke slik at de sier "Ja, du skal ta en urintest for Cannabis. Han har brukt en rekke stoffer, men Cannabis var det vi lette etter!"
En test viser det meste.
Vis hele sitatet...
dette er ikke nødvendigvis korrekt.
når de tar en prøve, så fylles det ut et skjema hvor man krysser av hvilke verdier man ønsker å sjekke. alt fra rusmidler til andre ting.

det går helt fint an å ta en test hvor man kun har krysset av for cannabis. ingen automatikk i at man tester for alt

edit: så det blir jo litt opp til legen og dine foreldre/mor hva som blir testet for.
Sist endret av technot; 20. november 2011 kl. 00:31.
Sitat av technot Vis innlegg
dette er ikke nødvendigvis korrekt.
når de tar en prøve, så fylles det ut et skjema hvor man krysser av hvilke verdier man ønsker å sjekke. alt fra rusmidler til andre ting.

det går helt fint an å ta en test hvor man kun har krysset av for cannabis. ingen automatikk i at man tester for alt
Vis hele sitatet...
Resultatet viser flere dop jo, personer som blir påbudt å ta urintest for narkotiske stoffer blir testet for mer eller mindre alt.
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Resultatet viser flere dop jo, personer som blir påbudt å ta urintest for narkotiske stoffer blir testet for mer eller mindre alt.
Vis hele sitatet...
nå er det ikke snakk om en utvidet prøve politiet slik fx politiet ber om her.

det er snakk om en "frivillig" test.

og det er som sagt ingen automatikk i at man tester for "alt".

skjemaet som fylles ut innehar 100vis av mulige verdier, og for hver ting som skal testes så koster det penger. derfor tester man det man skal teste, og ikke "alt". det vil derfor som jeg sa være opptil legen som skal administere denne testen hva han fyller ut på skjema etter samtale med mor og sønn.

edit: har selv gått på urinprøver hvor kun cannabis ble sjekket, så det er ikke noe jeg bare finner på...
Sist endret av technot; 20. november 2011 kl. 00:36.
Urin medikament skjermen er gjort rutinemessig å se etter narkotika eller deres biprodukter i urinen. Det er mange formål for disse testene inkludert atletisk screening, akuttmottak innstillinger, narkotika avrusning programmer, skole og sysselsetting screening. Denne testen oppdager tilstedeværelsen av vanlige medisiner som:

* kokain,
* amfetamin,
* metamphetamines,
* marihuana,
* phencyclidine,
* barbiturater,
* benzodiazepiner, og
* opiater.
Takker for informative og raske svar. Mener ikke å være frekk, men AndreasWB, grunnen til at jeg spør, er jo for at jeg tenkte logisk, og at selv om de tester meg for THC, vil nok andre stoffer vise opp om jeg har inntatt andre stoffer. Godt at du beklager for til uvitenhet, men føler bare at jeg måtte si noe på det, for det er litt utrivelig når folk kommer med slike rappe kommentarer når de ikke helt vet/kan backe det de sier opp.

Jeg ønsker bare et forum hvor folk kan spørre om hjelp, og gi gode svar, hvis mulig. Det er det jeg gjør, spør om jeg er i tvil, svarer om jeg er sikker

Anyway, fortsatt god helg til dere alle. KP er gitt!


- Serenity
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Urin medikament skjermen er gjort rutinemessig å se etter narkotika eller deres biprodukter i urinen. Det er mange formål for disse testene inkludert atletisk screening, akuttmottak innstillinger, narkotika avrusning programmer, skole og sysselsetting screening. Denne testen oppdager tilstedeværelsen av vanlige medisiner som:

* kokain,
* amfetamin,
* metamphetamines,
* marihuana,
* phencyclidine,
* barbiturater,
* benzodiazepiner, og
* opiater.
Vis hele sitatet...
det finnes sånne enkle multitester man får kjøpt på apoteket ja. de tester for flere ting på engang.
leverer du en prøve via fastlegen din er det med et skjema man krysser av.
på sistnevnte kan man fint krysse av på kun cannabis, eller lignende. har som sagt selv levert slike prøver.

edit: en annen bruker på freak.no har vært så snill å laste opp et bilde av et slikt skjema: http://i10.tinypic.com/43esay9.jpg
Sist endret av technot; 20. november 2011 kl. 01:04.
Jeg har da nådd sjette dagen på amf, og takket være mitt utrolig dårlig tidsperspektiv har jeg glemte den oppkommende urinprøven som kommer på mandag! Veit erowid sier 2-3-4 dager, men med tanke på at det har vært på i 6dager nå vil jeg anta at det sitter lenger! Noen som kan gi en ca. tid av personelig erfaring eller en formel for og regne ut ca. dager ?

Brukt: 2,5-5 g amfetamin på 6 dager.
Vekt: 73kg.

Diskusjon og dritt slengt angående amf gidder jeg ikke og bruke tiden min på å vil dermed bli ignorert!

Takk for svar på forhånd!
~H
2.5 - 5g? Vet du ikke hvor mye du har brukt engang?
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
2.5 - 5g? Vet du ikke hvor mye du har brukt engang?
Vis hele sitatet...
Er ikke alle som veier dosene sine for å si det slik. Prøv å spør en partyglad helgefester om hvor mye de har drukket gjennom helga... Tror nok svaret deres spriker mer.
Har du veid deg etter, eller før du hadde din 6 dagers?
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
2.5 - 5g? Vet du ikke hvor mye du har brukt engang?
Vis hele sitatet...
Vi hadde 10g og delte dette på 2stk. En vennine som tok ett par linjere 1 av de 6 dagene. Å er ganske sikker på at kompisen min sniffet mer en meg pga min ikke så glad i sviing nese derfor er jeg ikke 100% sikker iom at jeg ikke måler opp dosene mine!

Sitat av stagg Vis innlegg
Har du veid deg etter, eller før du hadde din 6 dagers?
Vis hele sitatet...
Etter, må passe på vekta. Fort å få kroppen til en modell så vil passe på at jeg får i meg rikelig med mat!
Sist endret av Cannabidiol; 23. november 2011 kl. 00:36.
Lurer på noe, når man har tatt hasj for første gang (2 g) og tatt det ved og lage hasjkakao, vises det på urinprøver da? Og hvor lenge etterpå? Jeg mener, hvis jeg blir "tvunget" til og ta urinprøve, kommer det da til og vises på testen?
Sitat av zer0luck Vis innlegg
ja *titegn*
Vis hele sitatet...
Hva mener folk med Titegn?
Sitat av Leikaringen Vis innlegg
Hva mener folk med Titegn?
Vis hele sitatet...
Du trenger ti tegn i en post for å kunne poste.

OP:
jeg tror det ligger i kroppen litt lenger enn hvis du røyker det, men jeg er ikke sikker.
jeg må kanskje ta en prøve om ett par dager og vil gjerne stille noen spørsmål her for å ikke lage en unødvendig post. jeg røykte lørdag denne helga, tokk bare ett par trekk men det var xtremt bra shit og jeg var stein i 4 timer, var drita mens jeg paffa tho. det var litt over en måned siden jeg røyka sist på lørdagen, hvor lang tid til jeg har rent piss? har hørt snakk om 5 dager når det er snakk om såppas lite men vil gjerne ha mer info og tips for å få rent piss, setter pris på å høre om erfaringer med prøver. btw er jeg 15, hva vil konsekvensene være om jeg tester positivt?
Sitat av damian Vis innlegg
jeg må kanskje ta en prøve om ett par dager og vil gjerne stille noen spørsmål her for å ikke lage en unødvendig post. jeg røykte lørdag denne helga, tokk bare ett par trekk men det var xtremt bra shit og jeg var stein i 4 timer, var drita mens jeg paffa tho. det var litt over en måned siden jeg røyka sist på lørdagen, hvor lang tid til jeg har rent piss? har hørt snakk om 5 dager når det er snakk om såppas lite men vil gjerne ha mer info og tips for å få rent piss, setter pris på å høre om erfaringer med prøver. btw er jeg 15, hva vil konsekvensene være om jeg tester positivt?
Vis hele sitatet...
Drikk maaaasse vann så blir det skylt ut av systemet ditt fortere.
De ringer foreldrene dine og sier hva du har gjort.
▼ ... noen uker senere ... ▼
For å svare på det du lurer på:
Jeg kjenner flere som har gått på pissings i regi av politiet før. Ingen har blitt ringt opp eller kontaktet i ettertid for å avlevere ny urinprøve. Derimot så har de blitt fortere mistenkeliggjort av politiet etter en slik avtale når de blir stoppet i bil eller på byen og har en anelse rødlig skjær i øya. Det er vanlig av politiet å spørre om du har vært i kontakt med de før, hvis du blir stoppet.

En ting du bør tenke på er at politiet er ikke så dumme som folk flest skal ha det til. Jeg tror mye av det handler om prioriteringer. Hadde jeg vært politi og jeg skulle fylle kvoten min før nyttår, hadde jeg selvfølgelig sjekket opp folk som har vært på slike tester, da alt disse medfører er at personen mest sannsynlig fyrer opp dagen han er ferdig med avtalen og har fått en større forakt for loven enn før. Vet ikke om en eneste en som ikke har fyrt opp like etter endt avtale og da med en stor "fuck the police" holdning.

Det var en annen tråd her tidligere om en person som deg var under 18 og hadde fullført 12 måneder med urinprøver. Han ble innkalt til urinprøve av politiet like etterpå han var ferdig med avtalen. Det ble diskutert om dette var en feil av politiets side med tanke på dato og avtalen eller om kanskje politiet valgte å være slu. Jeg vet ikke hva utfallet ble i denne situasjonen.

Det er ingen som kan gi deg et sikkert svar på dette utenom politiet (for guds skyld ikke ring dem og spør), ergo er dette basert på flaks, tidligere historikk med politiet, hvor du bor, politiet osv. Som skrevet ovenfor er mine erfaringer at de ikke gjør dette som du forespeiler deg, men til syvende sist vet man aldri.
Sist endret av Silhouette; 7. desember 2011 kl. 23:27.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei freak

En kompis av meg har pissa i et halvt år snart, men nå har han fått beskjed om at han er ferdig i jula, selv om han egentlig ikke skulle være ferdig før i januar.
Han er altså litt bekymra for at snuten bullshitter han, og kaller han inn til en siste pissing i januar.

Har politiet lov til å gjøre dette, fins det evt. noen eksempler hvor dette har forekommet, har han noe å bekymre seg for?
er det ikke bare for han kompisen og holde seg clean den tida han egentli skulle da?

misstankene til missbruket hans kommer jo alltid til og ligge der osvosv, så hvertfall dumt og blåse seg på att man blei lurt,osvosv
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Kronisk Vis innlegg
Er jo greit å kunne fyre seg en i jula om han er ferdig med pissestyret.
Vis hele sitatet...
om fyren virkelig ikke klarer holde seg en liten mnd til, så får han bare ta konsekvensene av det, enkelt og greit.

enten går det fint, eller så går det ille.
Det jeg lurer på er om det faktisk kan skje, ikke om han burde ta et trekk i jula eller ikke, som han selvsagt har lyst til.
Han har holdt seg clean gjennom hele pissinga, og har ikke misbrukt hasj før det heller.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei. Jeg lurte på ett par ting. Noe har sikkert blitt spurt om før, men jeg spør selvom

Har lest litt på denne tråden her. Mitt problem er at jeg skal på pissings rett over nyttår, muligens 5-6. jan eller 8-10. jan (usikker på når). Jeg har altså ikke så god tid på meg føler jeg. Jeg har røykt Cannabis i ca 2 år ganske jevnlig. Jeg ble tatt på folkehøyskolen, eller rettere sagt, de har mistanke om narkotikamisbruk. Så jeg risikerer å bli kastet ut. Noe som ikke er et alternativ :P

Jeg lurer derfor på om jeg har noen sjanse til å ikke bli tatt for hasjrøyking? Sist jeg røykte var 27.des. Jeg driver å løper hver dag samt drikker masse vann, men jeg tror ikke dette er nok. Er det noen som har noen "renselsesdrikker" å anbefale? Og hvor jeg kan få kjøpt disse? Trenger all slags tips.

Jeg bor forresten i Bergen, så hadde vært fint hvis det var noen butikker her ellers får det bli internett.

Min plan er å løpe hver dag. Drikke masse kaldt vann og appelsinjuice. Ikke spise fet mat. Sove lite. Og ta C Vitaminer. Burde vel også hatt en slik renselsesdrikk? Noe mer jeg burde gjøre? Har hørt at eddik skal funke (for noen i ihvertfall) men hvor mye skal jeg drikke og hvor ofte?

Jeg går forresten på skole nær kongsberg, så jeg vet ikke om jeg blir tatt med på politistasjonen eller nærmeste legekontor. I et møte med skolen nevnte de noe med å dra til legen, så tror kanskje det er der jeg må pisse. Noen som vet om jeg blir "sett på" mens jeg pisser hos legen? Kan jeg kjøpe piss på nettet og ta det med? En såkalt "Wizzinator"
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei, jeg har tatt Ritalin 10mg, tror jeg tok 3 stykk og snorta en.. spørsmåle mitt er om det kan spores opp på urinprøve som amfetamin, og er det noe jeg kan gjøre for det ikke skal vises på urinprøve om det er amfetamin i det?

Takker for alle svar!
Kommer helt an på hvilken prøve du tar. Med vanlig sånn stikk som blant annet politiet bruker tror jeg det kan slå ut som amfetamin uten at jeg kan være helt sikker. Har slått på meth-amfetamin på meg tidligere uten at jeg har vært borti verken amfetamin eller meth.
Tar du prøve som igjen blir sendt inn til et ordentlig labratorium klarer dem å skille ritalin ifra amfetamin.
Sitat av jokke7 Vis innlegg
Hei, jeg har tatt Ritalin 10mg, tror jeg tok 3 stykk og snorta en.. spørsmåle mitt er om det kan spores opp på urinprøve som amfetamin, og er det noe jeg kan gjøre for det ikke skal vises på urinprøve om det er amfetamin i det?

Takker for alle svar!
Vis hele sitatet...
Det kan spores opp til nøyaktig det stoffet det er.
Ritalin og concerta er like vanlig å spore i urinprøve som diazepam og thc.

Drikk mye vann med sitron eller bøttevis med øl, så pisser du raskere ut stoffene.
Eller bare vent noen dager så er det borte av seg selv.
Men hvis du skal ta prøve samme dag eller dagen etter, så er nykterhet stort sett det eneste som funker.
Amfetaminer og metylfenidat har ganske kort halveringstid, så om du har noen dager så er det greit
Tusen takk folkens Tror jeg har noen dager på meg
Jeg fikk utslag på meth enda jeg ikke har tatt noe, så det forundrer meg ikke ass. Tatt noe RC ja, men ikke meth eller noe ever. Jævlig dritt prøver de har..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hey,

Har en venn som går på pissings. Han røykte i går og sier at det å spise masse kreatin (han tok 3x daglig dose i dag morges) samt drikke masse vann får han til å teste negativt...

Noen tanker? Kjipt om det ikke går, men han er visst skråsikker på at det funker. Han skal testes i morgen.

-spirituell
Han er nærmest 100% fucked. Det eneste han kan satse på er å drikke usannsynlige mengder med vann, slik at pisset blir vannet ut, eventuelt putte noe dritt oppi, så urinprøven ikke kan brukes. Har hørt om renselsesdrikker som også skal fungere, men er litt skeptisk til disse. Hørt de fåes på headshops som scorpius og shangri-la.

Er mange tråder om dette på forumet fra før av. Prøv å søke litt
Sist endret av Marr; 19. januar 2012 kl. 17:31.
Har søkt, men lurer spesifikt på kreatin da jeg nesten aldri har hørt om det før. Jeg sa til han at han kommer til å utvanne pisset og derfor teste negativt, men bli oppdaget.
Kreatin er et kosttilskudd som gjør at cellene i musklene kan lagre større mengder med vann og dermed se større ut.
I tillegg viser forskning at stoffet virker prestasjonsfremmende både i utholdenhetstrening og i styrketrening.

Kreatin er vannlatende. Det vil si at du tisser mye oftere enn normalt.
Er sikkert denne effekten kompisen din ønsker. Drikker du et glass vann, vil det ut igjen etter ca 20 minutter.