Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 649
Hvor er det billigst å få skiftet skjerm på en slik telefon? Jeg hørte med ei sjappe og de skulle ha 4,5k og det syntes jeg var dyrt.

Hele skjermen må byttes, ikke bare det ytterste vinduet.

Det er jo en dyr telefon i utgangspunktet så det burde lønne seg å fikse den enda.

Er det noen her som har noen og anbefale? Evt noen private som er seriøse? Jeg bor forresten i Trondheim nå
Sitat av Sondre Vis innlegg
Hvor er det billigst å få skiftet skjerm på en slik telefon? Jeg hørte med ei sjappe og de skulle ha 4,5k og det syntes jeg var dyrt.

Hele skjermen må byttes, ikke bare det ytterste vinduet.

Det er jo en dyr telefon i utgangspunktet så det burde lønne seg å fikse den enda.

Er det noen her som har noen og anbefale? Evt noen private som er seriøse? Jeg bor forresten i Trondheim nå
Vis hele sitatet...
Nja, det er faktisk ikke så ille pris. Mye penger, helt klart, men faktisk ikke så dyrt om de er flinke. Bare sørg for å få det dokumentert at det er ekte deler og ikke billige Kina-deler
Selv med en bra forsikring kan det koste 2000,- i egenandel for å bytte skjerm. Så 4500,- uten forsikring høres helt vanlig ut.
Får man tak i delene til Samsung selv enda?

Hadde man bruker i Samsung Club var det ikke så lenge siden man kunne kjøpe delene selv
Jeg er ganske sikker på at de som skifter skjermen tar nesten 2lapper for jobben. Om man kan bestille skjerm privat noen sted har jeg venner som kan bytte den for meg. Men hva koster bare en skjerm? Og hvor får man bestilt det uten å bli lurt? =)
Sitat av Sondre Vis innlegg
Jeg er ganske sikker på at de som skifter skjermen tar nesten 2lapper for jobben. Om man kan bestille skjerm privat noen sted har jeg venner som kan bytte den for meg. Men hva koster bare en skjerm? Og hvor får man bestilt det uten å bli lurt? =)
Vis hele sitatet...
Les den siste posten fra meg, har ikke tid til å finne linken til deg men du kan få orginal fra samsung, kunne det før hvertfall