Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1232
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok cannabis engangs
Jada helt mulig det, men like umulig - jeg ble rein etter 7 uker - kompis rein etter noen dager.
Erru feit?? ja da kan det fort ligge lengre, er ikke godt og si, ville ikke tatt utgangspunkt i at du er safe.

Røyker du mye? da kan det være der lengre osv.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TAketbrett Vis innlegg
Jada helt mulig det, men like umulig - jeg ble rein etter 7 uker - kompis rein etter noen dager.
Erru feit?? ja da kan det fort ligge lengre, er ikke godt og si, ville ikke tatt utgangspunkt i at du er safe.

Røyker du mye? da kan det være der lengre osv.
Vis hele sitatet...
Jeg er undervektig. Og dette var første gang cannabis på 1mnd. Skal sies at det var weedbrownies. Kanskje det ligger i lenger?
Grønn detox te fra helsekost. Mange mener det ikke funker, men jeg pisset ihvertfall rent når jeg måtte.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tror dere det holder å tisse rent 1 gang når man har fått muntlig kjøreforbud eller kommer han til å kreve flere ganger? Han nevnte jo bare denne ene? Hva er deres erfaring?
Hvis du foretrekker lappen fremfor røyking så er jo svaret ganske enkelt da alt loggføres og brukes seinere. Du styrer ikke klar av rusprøver i trafikken i fremtiden selv om du blir "ferdig" med urinprøver. Spyttprøver er noen greier for seg selv og de kan påstå at du er fjern flere dager seinere. Det kan medføre ekstreme bøter og sperrefrist på førerkort.

Her i Norge syntes vi det er helt knall å dømme folk som ikke er klinisk påvirket for ruskjøring
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror dere det holder å tisse rent 1 gang når man har fått muntlig kjøreforbud eller kommer han til å kreve flere ganger? Han nevnte jo bare denne ene? Hva er deres erfaring?
Vis hele sitatet...
Det blir nok 6 mnd dokumentert rusfrihet på deg også

Før du i det heletatt får kjøre igjen. Og så flere år med prøver etterpå for å få beholde lappen
Er helt sykt. Tok meg vel 4-5 år før jeg fikk tilbake lappen på bil med ordinær utløpsdato.. Neste gang tar jeg heller å bare dauer enn å søke hjelp
Sist endret av TrippyKing; 29. februar 2024 kl. 16:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det blir nok 6 mnd dokumentert rusfrihet på deg også

Før du i det heletatt får kjøre igjen. Og så flere år med prøver etterpå for å få beholde lappen
Er helt sykt. Tok meg vel 4-5 år før jeg fikk tilbake lappen på bil med ordinær utløpsdato.. Neste gang tar jeg heller å bare dauer enn å søke hjelp
Vis hele sitatet...
Avhenger ikke det av fastlegen? Hvis man har en grei fastlege og han tror på at man skal slutte?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Avhenger ikke det av fastlegen? Hvis man har en grei fastlege og han tror på at man skal slutte?
Vis hele sitatet...
Ja de kan vel bruke litt skjønn vil jeg tro. Får håpe det!
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er sånne urinprøver gratis om man har frikort?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er sånne urinprøver gratis om man har frikort?
Vis hele sitatet...
Jepp
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Jepp
Vis hele sitatet...
Sjekker de alt av rusmidler og piller på den?
Og får jeg lov å ta f. Eks vival (som jeg har resept på)? Ser de forskjell på benzoene?
Vet du hva? Jeg syns du skal prioritere hasjen, så dropper du heller lappen.

Alle cellene dine i kroppen sier akkurat det, at du bør prioritere hasjen.

Alle som vil ha både i pose og sekk må lære på den harde måten.
Om du røyka 1 dose bør du være ren igjen 1 uke senere ja, tar som regel 2-4 dager
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok cannabis engangs
Vis hele sitatet...
Røyka litt på lørdag, og testen var negativ på Fredag når jeg tok urinprøve. Men hold deg unna Cannabis når du skal ta urinprøve.
Har også pisset positivt etter 3mnd så, ja.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror dere det holder å tisse rent 1 gang når man har fått muntlig kjøreforbud eller kommer han til å kreve flere ganger? Han nevnte jo bare denne ene? Hva er deres erfaring?
Vis hele sitatet...
Hva fikk du muntlig kjøreforbud for? Jeg har fått det 1 gang men aldri måtte pisse eller noe etterpå?
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Hva fikk du muntlig kjøreforbud for? Jeg har fått det 1 gang men aldri måtte pisse eller noe etterpå?
Vis hele sitatet...
Det tror jeg nok kommer helt ann på hvem som gir muntlig kjøreforbud, og i hvilken kontekst. Jeg var selv på avrusning for alkohol, og fikk muntlig kjøreforbud i den anledning. Jeg har for øyeblikket ikke tilgang til bil, så det er sånn sett ikke ett kjempeproblem for egen del, men jeg gjetter at hadde jeg spurt blir det nok endel prøver før jeg får den igjen.

Hvis du i en periode i livet har inntatt vel mye alkohol av ulike årsaker, og kommet deg ut av det nokså raskt, ser jeg for meg at du kan gli unna der uten for mye greier.