Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 616
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja går 16 mg daglig. Merker lite under tunga

Skal skyte 9 mg snart. Men gir det rus igjen siden toleransens er høy?
Det er noe av det mest destruktive du kan gjøre. Du blir superavhengig. Må ha mange smeller hver dag. Får aldri nok. Mest meningsløse avhengigheten jeg noen gang har hatt. Ingenting igjen for det annet enn ødelagt helse. Når du først begynner å skyte sub klarer du aldri å slutte. Jeg måtte gå ut av hele LAR for å klare å slutte. Please slå fra deg den idiotiske ideen der.
Sist endret av FriFugl; 22. februar 2024 kl. 19:26.
Er ikke vits å skyte det, du kommer ikke til å merke en dritt, jeg har prøvd det selv.

Hvis du skipper medisinen din i en uke så kan du skyte, men jeg må bare advare deg; Subutex er ikke for å skytes i årene, det legger seg ved hjertet og du kan ende opp med hjertestans på sikt/hjerteproblemer.

Ikke gidd, det er ikke noe poeng å gjøre det i det hele tatt
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På de dosene du går på kam du skyte 100 mg og du vil ikke merke noe forskjell
Er ikke noe særlig å skyte med tanke på blodpropper.
Sett det gjentatte ganger hos de som ofte skyter sub spesielt de idiotene som bare putter pilla i stempelet og bare rister.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja går 16 mg daglig. Merker lite under tunga

Skal skyte 9 mg snart. Men gir det rus igjen siden toleransens er høy?
Vis hele sitatet...
Kommer ikke til å gi store effekten! Jeg går på 8mg daglig og merket ikke store effekten av et smell/skudd på 16mg.

Sitat av Gottfried Vis innlegg
Kommer ikke til å gi store effekten! Jeg går på 8mg daglig og merket ikke store effekten av et smell/skudd på 16mg
Vis hele sitatet...
Prvde også å spise 32mg engang, men ikkenoe merkbar effekt.

Kommer ikke til å gi store effekten! Jeg går på 8mg daglig og merket ikke store effekten av et smell/skudd på 16mg.

Sitat av DrPerception Vis innlegg
Er ikke noe særlig å skyte med tanke på blodpropper.
Sett det gjentatte ganger hos de som ofte skyter sub spesielt de idiotene som bare putter pilla i stempelet og bare rister.
Vis hele sitatet...
Mange idioter der ute ja. En 8mg tablett veier 40mg så da er vel 32mg av dem kalk. Fint å injiisere det ja
Sist endret av Gottfried; 23. mars 2024 kl. 07:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mener å huske at de tas opp best oralt.