Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 757
Hei, jeg ble nylig banned og forstår ikke hvorfor.

Under brukeren på "Noguhso" ble jeg banned nå i 2 uker uten noen grunn. Det eneste jeg får opp for å prøve logge meg inn er av grunnlag: fordi du fortjener det.

Jeg er ganske sikker på at det er mod eller en som kan banne som har utført en feil handling tatt i affeksjon. I et internettforum vet jeg, at mine fordeler å gå i mot, klage eller bare får et oppriktig svar på hvorfor, stiller meg ganske lavt. I et forum som Nff så vil jeg si det har verdi å få en noe mer utbrodert grunn for å bli utestengt. Jeg vil legge en mynt eller to på at jeg kanskje ikke er den eneste som har opplevd dette.

Gjerne send meg en PM eller melding til denne brukeren. I samme sleng så tror jeg det hadde vært gunstig om denne funksjonen og retten er forbeholdt til moderator og administrator å beholde, for å sørge for at trafikken her inne ikke går ytterligere ned. Håper for et godt svar, og råd - da jeg tydeligvis IKKE har brudt noen regler.

-