Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  135 43667
Det er nå 2023, å jeg kan bekrefta at han er død.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen spennende sjeler å følge i 2023? Savner enda å se videoer av stegga som prøvde å lokke "stramme damer" med knips og benzo for å komme og suge pikken hans. Ble fort politi på døra
Hvem er nåtidens Stegga og Ida? Noen som har brukernavn?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen spennende sjeler å følge i 2023? Savner enda å se videoer av stegga som prøvde å lokke "stramme damer" med knips og benzo for å komme og suge pikken hans. Ble fort politi på døra
Vis hele sitatet...
Det plottet der fikk ihvertfall meg til å le
Heipadegdaa
19 2
Sitat av Kimchi Vis innlegg
Hvem er nåtidens Stegga og Ida? Noen som har brukernavn?
Vis hele sitatet...
https://discord.gg/DnR63rXB

Discord server om alle rusvloggere/psykiatri
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av gud1 Vis innlegg
https://discord.gg/DnR63rXB

Discord server om alle rusvloggere/psykiatri
Vis hele sitatet...
Hvilke anbefaler du å se på?
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er en tier med opp? 10 gram amfetamin?

https://www.youtube.com/shorts/B2HLHzJBtrs
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Greenthumb Vis innlegg
Det plottet der fikk ihvertfall meg til å le
Vis hele sitatet...
Her har du ihvertfall pågripelsen:
https://www.youtube.com/shorts/4nsxx1SjkJg
faen som jeg savner stegga
Sitat av StoreBu Vis innlegg
faen som jeg savner stegga
Vis hele sitatet...
To venner og kjæresten min jobber som lege og psykolog i Stavanger. De vet godt hvem stegga er og de ville sagt seg utrolig uenig med deg. De savner ikke typen i det minste. En mer jævlig pasient håper de aldri å komme.bort i. Gøy for oss kjedelig for dem.
Når jeg har fullført mitt studie så håper jeg nesten å ha han som pasient. Han har nok av historier kan jeg tenke meg
Sitat av noguhso Vis innlegg
To venner og kjæresten min jobber som lege og psykolog i Stavanger. De vet godt hvem stegga er og de ville sagt seg utrolig uenig med deg. De savner ikke typen i det minste. En mer jævlig pasient håper de aldri å komme.bort i. Gøy for oss kjedelig for dem.
Når jeg har fullført mitt studie så håper jeg nesten å ha han som pasient. Han har nok av historier kan jeg tenke meg
Vis hele sitatet...
Kult av deg å spre dritt fra disse fagfolkene videre på nett da, sikkert gøy for fyren det gjelder å lese dette.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Kult av deg å spre dritt fra disse fagfolkene videre på nett da, sikkert gøy for fyren det gjelder å lese dette.
Vis hele sitatet...
Tror ikke han lar livet sitt påvirke av haters
Anonym bruker
"Tilfreds Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det mest logiske for Stegga nå ville vært Face tattoos. Alle som drar i rus eller psyk behandling og poster videoer av seg selv rappe pleier å ende opp med blekk i trynet.
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Kult av deg å spre dritt fra disse fagfolkene videre på nett da, sikkert gøy for fyren det gjelder å lese dette.
Vis hele sitatet...
Tror du virkelig den karen tar til seg NOE SOM HELST av det han leser?
Sist endret av Majao Gibensis; 14. september 2023 kl. 11:07.
Anonym bruker
"Tilfreds Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Tror du virkelig den karen tar til seg NOE SOM HELST av det han leser?
Vis hele sitatet...
Hvem? Nogusho? De andre i historien finnes sikkert ikke.
Virker som om han prøver å skape en person han kan leve gjennom her inne spør du meg.

Aldri sett noen som påstår så mye som han gjør. Prøver å få eg selv til å fremstå som en skikkelig smarting, men så misforstår han helt enkle setninger, så kraftig at det kan sammenlignes med å svare 2+2=3.

Tror ikke på at han har brukt 5-7g ketamin i døgnet, tatt tusenvis av lapper med lsd, utdanning innen psykologi, vært statist i en skrekkfilm som barn og nettopp vært i Frankriket med dama si.

Ehhmm.. Tror heller at han er en svett nerd som lever seg litt for langt inn i denne karakteren han har smidd.
Litt spesielt å sniktitte på folk med alvorlige issues. Det er jo følgerne og oppmerksomhet som fyrer oppunder. Er ikke mange mindreårige og?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvem? Nogusho? De andre i historien finnes sikkert ikke.
Virker som om han prøver å skape en person han kan leve gjennom her inne spør du meg.

Aldri sett noen som påstår så mye som han gjør. Prøver å få eg selv til å fremstå som en skikkelig smarting, men så misforstår han helt enkle setninger, så kraftig at det kan sammenlignes med å svare 2+2=3.

Tror ikke på at han har brukt 5-7g ketamin i døgnet, tatt tusenvis av lapper med lsd, utdanning innen psykologi, vært statist i en skrekkfilm som barn og nettopp vært i Frankriket med dama si.

Ehhmm.. Tror heller at han er en svett nerd som lever seg litt for langt inn i denne karakteren han har smidd.
Vis hele sitatet...
Han på youtube.
Hvil i fred ChrisRuben ❤️ hva faen, fikk ikke vite det før idag….
Ja jeg har sett alt er la ut og det er ikke noe spennende med det. Det er bare ungdom som skal dette rekorder utifra hva de gjør med seg selv. Definitivt noe man gjør når man er barn og ingenting noe spesielt ved det.de ber om trøbbel og trøbbel var noe hele gjengen fikk
Anonym bruker
"Tilfreds Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av noguhso Vis innlegg
Ja jeg har sett alt er la ut og det er ikke noe spennende med det. Det er bare ungdom som skal dette rekorder utifra hva de gjør med seg selv. Definitivt noe man gjør når man er barn og ingenting noe spesielt ved det.de ber om trøbbel og trøbbel var noe hele gjengen fikk
Vis hele sitatet...
Lol, du høres ut som en 55 år gammal mann(Kåre ‘Smekken’ Yukki) som aldri har vært utenfor kommunegrensen. Gift med jevnaldrende Berit i 30 år, og begge har kun hatt sex med hverandre, ingen andre, noensinne.
Kåre og Berits barn er 30 og 26. En gutt og jente, Arne Anton og Anne Agnes Yukki Olsen.
Dere har lagt beslag på to sosialboliger som er vegg i vegg, hele familien har trygd, så dagene går i å veksle mellom de to boligene mens ølene tømmes, samtidig som resten av beboerene i sosialboligene kommer og går, skudd med amfetamin settes, piller knaskes og kommentarer som «de ber om trøbbel og trøbbel var noe hele gjengen fikk» postes på diverse sosiale medier, hovedsakelig Facebook, men av og til steder som dette.
Jeg var en del med Herman og nøt godt "shoutouts" fra den brukeren. Hva jeg mener er at de på toppen av institusjon/bv vlogs nyter stor og ufortjent respekt blant andre jevnaldrende. Som 18 og 19 var det forbanna fristende, alle shitkids heier på deg, hipp-hurra så surrete irl men må huske at de som skriver praise fyret mye av bålet vi levde av, typisk for meg sendt ut "Criminal4Life" og få fra 100 stk 12-16 årige tøffinger at "fuck så trueee til best brorn min, ekte unge krigeren selv digger bloggen!" og så er realiteten faktisk skjærende. Rawist som han går under er irl en god troende ungdom som fikk utnyttet krim tilbøyeligheten og grundig lurt . han og meg og dennis er ingenting spesielt når du kan skildre den virkelige situasjonen. Bare tull at Herman er freaker, jeg satt og ble stein med fyren og hjalp med div. Ønsker fra 81, etter hvert forsto jo jeg kjapt

Hvorfor jeg hopper vekk når de krever premium++, får ordre og det er kun dekket shit så mat tjenes , alle jakker og merkeklær kjøpt replica i tro om at den kule jakka og tøft utseende endra noe psykisk! Nada niks ! Hoppet av den kretsen mens vi Pusha speed og Knips til overpris for gjett om de over oss kalkulerte hva de ville ha! Jeg må si at de klærne, våpnene og etc kostet skjorte og skaut når vi ble sendt for å pushe på kirken, tunnelen whatever med streng beskjed å få 400-300 minst pr bag og dem var alle 0,6 - 0,69 - rein fucking scam i form av at folket vi Pusha plenty for, ga oss shit for å få ekstra, Herman ble sånn sett og jeg ble "probed" for svakheter day/night & middag hele fucking vei. En snap sendt til story med mye shit/stor total sjanse for ran+forsøk av å eksponere at vi svevde på tunge kriminelle sin laundry bags som gram/stk salg og diverse jobber ble brukt for clout og "ære"- dette var helt misvisende, da jeg må si det var eneste tid hvor daglige mål for oss og deres profit ble helt fint utnytta for vår naivitet. Synes rawist er moden som kom seg! Viser karakter, han ble tyna for alt!!!

Var daglig snakk om "flexer dere dopet, filmer eller fucker opp så kutter vi xyz av dere", jeg ble opiat bruker i samme høst og gikk meget langt for å støtte oppunder driften til kyniske bakmenn som utnytta alt. Var million summer vi rotet med hele veien og skarp kritikk med plenty trusler og en sikker vei til torpedo for juling hvis noe var galt! Vi kunne lett dødd av " mdma forgiftning " men ligge i biter på bakmennene sin altan for det var daglig snakk om stress pga ran/trusler fra kunder, klubben - klienter for oss ble plantet så enkelte shipments gikk til H for vi var sikre penger. Motbydelig og forsto fort at dette opplegget er råttent. for å drive dårlig butikk/
Sist endret av Laidbaack; 19. september 2023 kl. 01:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Laidbaack Vis innlegg
Jeg var en del med Herman og nøt godt "shoutouts" fra den brukeren. Hva jeg mener er at de på toppen av institusjon/bv vlogs nyter stor og ufortjent respekt blant andre jevnaldrende. Som 18 og 19 var det forbanna fristende, alle shitkids heier på deg, hipp-hurra så surrete irl men må huske at de som skriver praise fyret mye av bålet vi levde av, typisk for meg sendt ut "Criminal4Life" og få fra 100 stk 12-16 årige tøffinger at "fuck så trueee til best brorn min, ekte unge krigeren selv digger bloggen!" og så er realiteten faktisk skjærende. Rawist som han går under er irl en god troende ungdom som fikk utnyttet krim tilbøyeligheten og grundig lurt . han og meg og dennis er ingenting spesielt når du kan skildre den virkelige situasjonen. Bare tull at Herman er freaker, jeg satt og ble stein med fyren og hjalp med div. Ønsker fra 81, etter hvert forsto jo jeg kjapt

Hvorfor jeg hopper vekk når de krever premium++, får ordre og det er kun dekket shit så mat tjenes , alle jakker og merkeklær kjøpt replica i tro om at den kule jakka og tøft utseende endra noe psykisk! Nada niks ! Hoppet av den kretsen mens vi Pusha speed og Knips til overpris for gjett om de over oss kalkulerte hva de ville ha! Jeg må si at de klærne, våpnene og etc kostet skjorte og skaut når vi ble sendt for å pushe på kirken, tunnelen whatever med streng beskjed å få 400-300 minst pr bag og dem var alle 0,6 - 0,69 - rein fucking scam i form av at folket vi Pusha plenty for, ga oss shit for å få ekstra, Herman ble sånn sett og jeg ble "probed" for svakheter day/night & middag hele fucking vei. En snap sendt til story med mye shit/stor total sjanse for ran+forsøk av å eksponere at vi svevde på tunge kriminelle sin laundry bags som gram/stk salg og diverse jobber ble brukt for clout og "ære"- dette var helt misvisende, da jeg må si det var eneste tid hvor daglige mål for oss og deres profit ble helt fint utnytta for vår naivitet. Synes rawist er moden som kom seg! Viser karakter, han ble tyna for alt!!!

Var daglig snakk om "flexer dere dopet, filmer eller fucker opp så kutter vi xyz av dere", jeg ble opiat bruker i samme høst og gikk meget langt for å støtte oppunder driften til kyniske bakmenn som utnytta alt. Var million summer vi rotet med hele veien og skarp kritikk med plenty trusler og en sikker vei til torpedo for juling hvis noe var galt! Vi kunne lett dødd av " mdma forgiftning " men ligge i biter på bakmennene sin altan for det var daglig snakk om stress pga ran/trusler fra kunder, klubben - klienter for oss ble plantet så enkelte shipments gikk til H for vi var sikre penger. Motbydelig og forsto fort at dette opplegget er råttent. for å drive dårlig butikk/
Vis hele sitatet...

Var det utlendinger eller norske bakmenn dette ?

Jeg tipper utenlandske. Bra du kom deg ut av driten
Anonym bruker
"Takknemlig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med tanke på han skriver 81/klubben så tenker jeg HA bakmenn.
Anonym bruker
"Tilfreds Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som fiksjon. Ingen 81ere vil vell ha 16 åringer som springer rundt med poser på 0.6g som de pusher mens alle verdens øyne ser på. Sier ikke at 81 holder på med dop engang, men om de gjorde det, så ville det antageligvis IKKE sett ut som det der. Det er isåfall en eller annen tilknytning så langt borte fra disse barna at det i beste fall kan kalles 8,1, 8 komma 1.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei alle sammen

Ville bare informere om at stegga er tilbake i snapchat.

Såg han på spot light idag men klarte ikke å se det nye brukernavnet hans. Visst noen har det må dere bare dele
Utbrent og utvanna
Frelsaren's Avatar
Sitat av gud1 Vis innlegg
https://discord.gg/DnR63rXB

Discord server om alle rusvloggere/psykiatri
Vis hele sitatet...
Linken er utgått, har du mulighet til å poste en ny?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stegga er tilbake igjen på molly-stuk.

Stegga2023 er brukernavnet.
Fuck Mr. Plod!
janwaage3 på toktok, ikke veldig morsomt. men litt spennende med ett innblikk i en eldre speed bruker. han virker så snill
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oppdatering: Stegga er tilbake på psykken. Det varte ikke lenge!
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oppdatering: Stegga er tilbake på psykken. Det varte ikke lenge!
Vis hele sitatet...
Hvis han popper ville mengder MDMA går det nok ganske fort. Tror ikke det er mye som fucker opp hjernen like mye som MDMA misbruk
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fyren her er forsåvidt jeg vet ikke på snapp. Men han legger ut noen herlige FB-videoer der han kommer med både visdom og gode gullkorn. Jeg blir glad inne i hjertet mitt av å følge med på videoene. Jeg hadde gitt alt for å se han i sitt eget TV-program da han rett og slett har et talent bak kamera. Det er alltså ikke tragedien bak at han er "rusmissbruker" som fasinerer. Men at han som mange andre er undervurderte resurser.

Jeg tror ikke han har noe mot at folk her på freaks følger han. Han fortjener og bli sett av omverden.


https://www.facebook.com/permalink.p...00090287531315
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fyren her er forsåvidt jeg vet ikke på snapp. Men han legger ut noen herlige FB-videoer der han kommer med både visdom og gode gullkorn. Jeg blir glad inne i hjertet mitt av å følge med på videoene. Jeg hadde gitt alt for å se han i sitt eget TV-program da han rett og slett har et talent bak kamera. Det er alltså ikke tragedien bak at han er "rusmissbruker" som fasinerer. Men at han som mange andre er undervurderte resurser.

Jeg tror ikke han har noe mot at folk her på freaks følger han. Han fortjener og bli sett av omverden.


https://www.facebook.com/permalink.p...00090287531315
Vis hele sitatet...
Wow, faktisk veldig inspirerende han der. Jeg har blitt forelsket i all positiviteten hans. Vi bor jo i samme by også, har faktisk sett han ett par ganger ute.

Skal søren meg slå ann en prat hvis jeg ser han igjen!
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis han popper ville mengder MDMA går det nok ganske fort. Tror ikke det er mye som fucker opp hjernen like mye som MDMA misbruk
Vis hele sitatet...
Han har hatt mange ekstreme vrangforestillinger. Som f.eks å tro at han har vært vampyr (og gikk derfor å kjøpte blodpølser, samt drikke blod fra butikkkjøtt osv). Og at han har demoner/satan i kroppen osv osv.

Vet ikke helt hvor ting gikk galt med han, men tror jeg hørte/leste at det var en sopptripp/syretrip som slo ut veldig sterkt for han. Han fraråder ihvertfall andre å holde på med det. Han er definitivt en speeder, men virker til at han har overdrevent MDMA bruk også. Har sett han flere ganger begynne å vise frem tennene på en aggresiv måte og kjeven klemt hardt (sånn type at jeg får frysninger av å tenke på gnissingen..). Det er vel det som skjer for dem som tar jævlige mengder MDMA?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Wow, faktisk veldig inspirerende han der. Jeg har blitt forelsket i all positiviteten hans. Vi bor jo i samme by også, har faktisk sett han ett par ganger ute.

Skal søren meg slå ann en prat hvis jeg ser han igjen!
Vis hele sitatet...
Ja, skryt på vegne av en gammel freaker på forumet. Videoene hans har løftet meg opp flere ganger i tyngre stunder. Jeg digger fyren. Jeg håper han en dag får bruke resursene sine, talentene for å være såpass positiv. Han kunne sikkert gledet mange flere en de få som ser videoene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Roy Roco Sandnessjøen på tiktok, herlig type.