Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 503
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
jeg har av og til gjerne hatt lyst til å lage en tråd om ting som er vanskelig for meg og som jeg trenger råd til, problemet har vært hver eneste gang at jeg snakker om ting som folk som kjenner meg lett kommer til å skjønne at er meg, og hvis de da kan det så kan de følge med på alt jeg gjør i andre tråder og sånn.
(og tro meg som fosterbarn så er det et mareritt, fordi de folka følger faen meg ingen regler)
så da kommer vi til spørsmålet mitt:

- hvorfor finnes ikke anonym funksjonen på andre kategorier

takk for svar på forhånd
Mye av moroa med et forum er å kunne følge enkelte brukere, og lære dem litt å kjenne. Dette elementet fordufter i takt med at store deler av innleggene postes fra anonym bruker. Ideelt sett kunne vi hatt funksjonen over hele forumet, men dessverre ser vi at den blir misbrukt, og anvendt til å poste innlegg som ikke er av sensitiv karakter overhodet. Dette har ført til at mange brukere helst skulle sett at funksjonen ikke eksisterte i det hele tatt.

Hvorfor den brukes så mye, vet jeg ikke helt. Kanskje folk bare misforstår, og tror at de ikke er anonyme med mindre de haker av boksen før de poster. Man er jo anonym her uansett, så lenge man ikke deler for mange private detaljer, eller forteller folk man kjenner og ikke stoler på om brukeren sin.

Uansett, så ser vi et klart behov for å begrense muligheten for å poste med anonym bruker. Om vi hadde åpnet helt, så hadde det vært spikern i kista for mye av den sosiale gleden forumet bringer, tror jeg. Personlig er jeg generelt sett mindre interessert i innlegg som postes med anonym bruker. Jeg ignorerer dem i større grad, og finner det ikke like interessant å gå i dialog med vedkommende. Det føles mer som en tjeneste enn en samtale. Jeg tror mange andre føler det samme.

This is why we can't have nice things! =)
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Trådstarter
Oja ja, ser den
Kjipt at folk misbruker anonym funksjonen som fucker opp for folk som vet hvordan å bruke den.
Men i guess thats how it is

Takk for svar M&M