Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2595 748912
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare for moro tillater jeg meg selv å laste opp et par bilder av min første grow. De er relativt små, og ble plantet med to uker mellomrom. Plantet dem da jeg så min siste mulighet for i år her på den sørlige halvkule, Sent januar/tidlig februar. Blomstring startet siste uken i februar, og vi går inn i uke ti siden blomstringen begynte.


http://m.imgur.com/a/hWAkf
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare for moro tillater jeg meg selv å laste opp et par bilder av min første grow. De er relativt små, og ble plantet med to uker mellomrom. Plantet dem da jeg så min siste mulighet for i år her på den sørlige halvkule, Sent januar/tidlig februar. Blomstring startet siste uken i februar, og vi går inn i uke ti siden blomstringen begynte.


http://m.imgur.com/a/hWAkf
Vis hele sitatet...
Det er det som er så fint med bra værforhold... Man kan nesten bare putte noen bagseeds i jord og ikke tenke så mye mer på det.
Tror du kunne fått mer utbytte av den største ved å toppe den en gang og dra de to nye skuddene til hver sin side med lst. Oppdater om halvannen uke

Om alle strains kunne bli ferdige i Norge, hadde 'alle' dyrka sitt eget.
Sitat av Kloroplast Vis innlegg
Det er det som er så fint med bra værforhold... Man kan nesten bare putte noen bagseeds i jord og ikke tenke så mye mer på det.
Tror du kunne fått mer utbytte av den største ved å toppe den en gang og dra de to nye skuddene til hver sin side med lst. Oppdater om halvannen uke

Om alle strains kunne bli ferdige i Norge, hadde 'alle' dyrka sitt eget.
Vis hele sitatet...
De fleste strains blir ferdige rundt østlandet dersom man forkultiverer dem, og gir dem vann innimellom mens de står ute. Ellers så er det ikke så avansert å kjøpe strains beregna for untendørsdyrking heller.
Det er vel for sent å toppe eller begynne å trene en plante som allerede er så lang inn i blosterfasen?
Sist endret av wackwrack; 24. april 2017 kl. 05:13.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det er forseint nå, bare la den være å stell pent med den
Mente da selvfølgelig at planten kunne blitt toppa når det var mulighet for det. Men fortsett å ta vare på de. Siden dagene er kortere enn 12 timer fra 20. mars til 20. september sør for ekvator, kommer alle nye frø du spirer gå rett i blomst, da kan du ha flere planter i samme potte.
Sist endret av Kloroplast; 24. april 2017 kl. 10:29.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva legger dere i stell pent annet enn vann og sol, er det noe jeg glemmer? Ser for meg at jeg gir den en uke til, kanskje to. Hva tror dere om det? Vanskelig å se på bildet, kanskje jeg laster opp et close up. Uansett synes jeg tricsa øverst på planten ser hvite ut, og nesten halvparten av hårene er oransje.
hvor lenge må en ha pause for å bli ordentlig fin i formen etter 3-4 år med daglig røyking ca? har det hele tatt noe å si at man har gjort det så mye?

HTML-kode

https://sml.snl.no/cannabis


Jeg tror du vil måtte oppleve å spesifisere videre, det er hvis du skal ha et seriøst svar, selvsagt...

Uansett, løp og svett så mye som du kan.
Spis sunt, og øk bevisstheten din, les en bok, gå en tur, løp en tur, finn en ny hobby, og lær noe. Det viktigste å gjenopprette etter langvarig misbruk er å finne en fritidssyssel.

Husk alltid å ha dette i bakhodet, for du gjør dette for å bytte ut din gamle hobby. Det er ikke noe hardt, bare bytt ut de gamle vanene, og erstatt de med nye. Kanskje er du en fiolinist eller gitarist, en sjakk spiller, eller en kunster...

Hvor lenge? Som sag vanskelig å si uten at du tilføyer, er det for eksempel snakk om 1 eller 2 spliffs? Kanskje er det bongehits? Kanskje er det 2 spliffs hver dag? Da er det en dobling i mengde du har røykt, tilsvarende 1 spliff hver dag, som igjen skal opp i år. La meg bryte det ned på en helt annen måte, og kanskje en bedre, for oss litt lengre nede, og godt plassert i stolen, mekkeplett på fanget, da også hendene våre godt plassert og viktigst av alt, taktisk tilført rullepapiret og tippen. Samtidig som bakgrunnsstøyen fra Oberstløytnant Sisko taler til oss i bakgrunnen.

Vi relaterer lett fordi det er noe som vi ansetter som fundamentalt for kulturen, og livet i treet. Gram. Hvor mange gram kan jeg røyke i dag? Hvor mange gram kan jeg røyke når jeg skal ut å feste eller kuln ekstra, ekstra, ekstra ned en fredag eller en lørdagskveld... Røyker du altså dobbelt så mye hver dag, la oss si en patch på 50 gram fordelt utover en periode på 5 mnd. Ville en ikke kunne hatt gleden av å både fryde og fråtse i seg 100 gram. Hvis en røykte 1 spliff i motsetning til 2 spliffs. 1/2 = 50/100 = 0,5 - Dat shit is scary man.

Jeg prøver å understreke tyngden på spørsmålet ditt, og heller peke deg i en annen retning enn målbare data. For det er dit spørsmålet ditt vil lede deg. Uansett hvor lang tid det vil ta å få nivåene tilbakestilt, og oppleve sin sanne homeostase, vil det alltid være et annet mål en sikter til. Du sikter heller mot et kontrollert bruk, enn misbruk. Det er vanskelig da cannabis er vanedannende. Det er soleklart, til og med jeg kan se at du skriver,
å bli ordentlig fin i formen
Vis hele sitatet...
, og tolker åpenbart det som at du vil oppnå metabolisme/stoffskifte. Likevel, jeg prøver å vise til at din strategi er vanskelig å opprettholde, og kanskje degradere din motivasjon for
å bli ordentlig fin i formen
Vis hele sitatet...
. Det vil du ikke, for det vil stoppe deg i å nå målet;
å bli ordentlig fin i formen
Vis hele sitatet...
Mitt råd er heller å se på svakheter for hva som skjer med en selv og hvilken avvik som oppstår ved misbruk av cannabis. Prøv heller å gjenopprette og vedlikehold sinnet ditt, da cannabis-avhengighetens symptomer er reversible. Cannabis er "nytt" og bærer lite kunnskap med seg, noen kan røyke mer enn andre, andre er kun anbefalt å røyke en spliff i månenden!...

Å være objektiv, og farge sannheten bør understrekes. Cannabis kan, og det vil, hvis spurt, gå ut av kontroll, og bør derfor herskes pent med. For det er fantastisk. Hvis du virkelig vil fortsette veien mot et nytt og kanskje bedre liv, vil jeg anbefale å oppsøke terapeutisk hjelp. Da for å slutte helt, siste utvei ofc, hvis du allerede finner deg selv i hasjhelvete...

Hvis du ikke vil slutte helt, men var heller litt ambisiøs i spørsmålet :PPPPPPPPPPPP, og kanskje allerede har opplevd virkninger som slett ikke stritter imot. Da er det kanskje selvkontroll, og selvdisiplinen du atter søker. Det gjør vi alle bro, selv er jeg gått i gang med et prosjekt. Som sagt, drikk masse væske, ha et rikt kosthold, og løp som en gud - Get Sweat. Jeg nekter å være objektiv, og vil røyke mer enn en spliff i mnd. For øyeblikket har det nettopp vært 20. april. og har vært barrikadert siden 00:00:01, 19. april 2017... uanz, lykke til!

Hey. My name is Carl, and i abuse mariuhana. ... ... .... 420 BLAZE IT FAGGOT!

▼ ... over en uke senere ... ▼
villeste svaret haha skjønner ikke helt hva jeg leste :P

er snakk om en masse daglige bongtrekk i et par år, så det beste er nok å bare ta en "lang" pause. tenker jeg fyrer igjen når jeg fyller år. så 2 måneder og to uker.

skal prøve og trene litt da jeg er sykelig tynn, så vinn vinn uansett. gjør forsåvidt cannabis noe med forbrenning din? eller kan det være all tobakken?

jeg spiser opp til 4-5 gode måltider om dagen pluss snacks og ennå er jeg tynn. er heller ikke i noe spesielt med fysisk aktivitet, så jeg "bruker ikke opp" mer enn jeg spiser..

eller kan det bare hende at jeg har heftig forbrenning av natur?
Hei, Når en skal dyrke cannabis, hvilke fallgruver må jeg passe på i den første fasen? Jeg har lagt to frø i vått papir på et fat. Er dette nok til at den spirer?
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei, Når en skal dyrke cannabis, hvilke fallgruver må jeg passe på i den første fasen? Jeg har lagt to frø i vått papir på et fat. Er dette nok til at den spirer?
Vis hele sitatet...
https://norcan.org/filbibliotek/litt...ehandboken.pdf
Dette er infoen du er ute etter. Lykke til .
Takker og bukker! Har plantet tidligere, men aldri så langt som blomstring. Denne gang er det autoflower.
Med autoflower, menes det to måneder fra spire eller to måneder blomstring?
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Takker og bukker! Har plantet tidligere, men aldri så langt som blomstring. Denne gang er det autoflower.
Med autoflower, menes det to måneder fra spire eller to måneder blomstring?
Vis hele sitatet...
Autoflower er en egenskap som gjør at den går i blomstermodus uavhengig av lyssyklus. Du kan sikkert regne med mer enn to måneder da frøbankene har optimale forhold.
Åja, da forstår jeg litt mer. Beklager om spørsmålene er dumme, men jeg har rett og slett store vanskeligheter med å lese engelske tekster. Spesielt om det er mye tekst.

Men vil jeg kunne få bedre eller raskere utbytte om jeg følger den vanlige 12-timers regelen for lys, eller er det ett fett?
12/12 vil gi dårligt utbytte, jeg blomstra en gang noen autos sammen med vanlige photoperidoe strains og fikk bare 5-10g fra vær plante da så det er ikke å anbefale. Resultatet ble langt bedre med 20/4.

Ellers er det viktigt at du ikke stresser plantene, du kan ikke toppe dem eller klone dem som du kan med "vanlige" planter, mange sier en ikke bør potte dem om heller og jeg tror det kan være et godt råd spesielt for en som ikke er så erfaren så pass på å plant dem i så stor potte som du ønsker med en gang.
Takk for svaret, setter stor pris på det! Det er 20 timet lys ja?
Hvor stor potte anbefaler du? Bør jeg sette dem i sola under den første blomstringa? Kan jeg sette dem i et kaffekrus først, deretter i stor potte? Eller rett i potta? Spiren skal være nedover når plantes? Spør bare for å være sikker

Frøene stammer fra en headshop i Amsterdam. Der er med ett rødt frø. Ingen anvisning hva dey var til. Noen som vet noe om dette?
Sist endret av Kierkegaard; 13. mai 2017 kl. 18:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
er 20 timer lys ja, har du mulighet for å sette plantene i dagslys på dagen er det supert, de beste plantene jeg har dyrka har fått dagslys de timene jeg hadde direkte solys på altanen for så å bli flytta inn i dyrkeromet igjen.

potestørelse kommer selvsagt an på hvor mye plass du har tilgjengeligt, for egen del syns jeg 12 liter var perfekt men større pote gir selvsagt større plante. Tror ellers det er best å sette spiren rett i den store potta, det er lett å skade røttene eller på annen måte stresse planten når du potter om og siden det ikke er en vegetativ fase for autos har du ikke mulighet til å hente det inn igjen dermed taper du tid og energi som planten kunne brukt på å produsert større og bedre buds.

Spiren skal ned ja (uten at det er viktigt egentligt, passe dybde er ca like dypt som første leddet på pekefingeren din.

er det green house seeds du har kjøpt?, vet de har en serie med "fargefrø" i så fall der det frøet sikkert ikke autoflowering (de hadde i hvertfall bare photo frø i den serien før.
Takk for gode svar! Jeg ser ofte begenelsen "å stresse planten". Litt mer spesifikt, hva menes med det og hvordan unngår jeg det?
plantestress er ting som tar planten ut av likevekt og fører til at den vokser saktere/slutter å vokse/blir hemafroditt/dør
typiske ting som fører til stress kan være; over/undervanning (overvanning vanligst) over/undergjødsling store svingninger i temperatur eller at det er for varmt/kaldt, feil ph lyslekasje slik at planten får litt lys når den skal ha mørkeperioden (eller at mørkeperioden blir avbrutt brått), skadedyr, knekkte greiner/topp++++

vil egentligt anbefale at du leser relevante kapitler i dyrkehåndboka som det ble linket til høyere opp i tråden, utroligt mye god og relevant informasjon der og du trenger ikke lese alt.
Jeg er i gang med håndboka. Kanskje jeg bare er litt overivrig. Men takk for gode svar!

I håndboken sies det:
3.4) Om man starter planten direkte i en stor
potte vil derfor jorden i potta utnyttes dårlig.
På grunn av dette er det viktig å starte i det
små og potte om til større potter etter hvert.

Gjelder dette kun for vanlig, eller autoflower inkludert?

De skriver også:
Til slutt bør man potte om til den siste potta 1-
2 uker før man starter blomstring.
Sist endret av Kierkegaard; 13. mai 2017 kl. 23:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
kjenner meg godt igjen med det å være overivrig
ikke vær redd for å spørre altså!

Sitat av Investigathor Vis innlegg
I håndboken sies det:
3.4) Om man starter planten direkte i en stor
potte vil derfor jorden i potta utnyttes dårlig.
På grunn av dette er det viktig å starte i det
små og potte om til større potter etter hvert.

Gjelder dette kun for vanlig, eller autoflower inkludert?

De skriver også:
Til slutt bør man potte om til den siste potta 1-
2 uker før man starter blomstring.
Vis hele sitatet...
dette er helt riktigt når det kommer til "vanlige" planter men siden autos ikke har en vegetativ fase i normal forstand så bør man ikke potte disse om, det er muligt å gjøre det men jeg vil ikke anbefale det siden planten ofte slutter å vokse noen dager opp til 2 uker etter at en potter om, en mister dermed viktig tid som autoplanter trenger til å utvikle seg, de skal bare vokse mest muligt uavbrutt
Sist endret av sovtek; 13. mai 2017 kl. 23:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg ble tilbudt weed. han tilbydde meg en hel full bagger og jeg lurer på hvor mye er det?
Det kommer helt ann på, det kan være alt ifra 2g til 3g.
Kommer helt ann på prisen og hvor godt du kjenner dealeren.
Personlig er jeg vandt med 2.5-2.7g om det er en random dealer, er det en kompis er det ofte 3.2-3.5g.
Kan være lurt å skaffe seg en vekt eller se dealern veie opp riktig.
Hvor mye spenn skal han ha?

Att selge 2-3g og kalle det en "full bagger" er jo helt droyt..
En bagger her ("femma") er 4-5g, selv om det er noen jeg aldrig har mott.
Nar jeg bodde i Oslo var en full bagger 3-4g, men 2-3g? Da blir det jevlig expensive!
Sist endret av travaxa; 11. juni 2017 kl. 18:06.
Det er fullstendig krise på gata i Oslo om dagen(eller, derfor har jeg ikke handlet på gata på godt over et år men regner med at det ikke har blitt bedre med tiden). Det er helt vilt lite shit i baggene folk selger, i tillegg er det blitt altfor mye hustling. Back in the days var baggen på 4-5g et sted, men nå tror jeg du skal være heldig om du får 3,5g, tenker standarden nærmer seg 3,0g.

Hold dere til kompiser folks.
Sitat av moret Vis innlegg
Det er fullstendig krise på gata i Oslo om dagen(eller, derfor har jeg ikke handlet på gata på godt over et år men regner med at det ikke har blitt bedre med tiden). Det er helt vilt lite shit i baggene folk selger, i tillegg er det blitt altfor mye hustling. Back in the days var baggen på 4-5g et sted, men nå tror jeg du skal være heldig om du får 3,5g, tenker standarden nærmer seg 3,0g.

Hold dere til kompiser folks.
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke tenke meg at det er noe særlig høy standard på kvaliteten hos gatelangere heller? Tror aldri jeg hadde gått til gatelangere for å få tak i litt røyk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvor mange grammere får man av én plante? 100gram? Isåfall tjener man jo rått på å dyrke
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei folkens, spør for en venn:

Et lite prosjekt for eget bruk som resulterte ut av et frøfunn: Spørsmålet lyder; nå ser det ut til at 'budsene' har stått på stedet hvil de siste to ukene, så er det dermed tid for å høste de? Snakkes om 'melkehvite kjertler' som ikke burde bli 'burgunder', så er de klare for å høstes eller burde det utsettes? I så fall hvor lenge? Slenger med noen bilder.
Bilde ^^ https://ibb.co/c1fcbG
Sist endret av lål; 4. oktober 2017 kl. 15:48.
Sitat av lål Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Post et nytt bilde URL om 3 uker…
Hva mener du? Skal det den gro og spire i 3 uker til?
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja den trenger enda noen uker på seg, legg ut nye bilder om drøye 2 uker så får du hjelp videre om den er klar for høsting
▼ ... mange måneder senere ... ▼
De siste ukene har vi utarbeidet en undersøkelse for kartlegging av prevalens og bruksmønster hos brukere av cannabis i Norge. Det undersøker brukermønster og karakteristikker av de som bruker cannabis jevnlig (minst noen ganger i året).

Hvor mye cannabis bruker folk i Norge?
Hvor mange prosent benytter cannabis rekreasjonelt?
Hvor mange prosent benytter medisinsk cannabis og hvor stor andel av dem bruker CBD-olje?
Hva slags utfordringer møter norske cannabisbrukere?
I hvilken grad opplever brukerne stigmatisering ved cannabisbruk i hverdagen?
Vi vil finne svar på det og mer.

UNDERSØKELSEN ER HELT ANONYM og tar circa 5 minutter å fullføre.
Når undersøkelsen er ferdig gjennomført - publiserer vi resultatet på normalnorge.no

Kan du svare på? Here er lenken: https://docs.google.com/forms/d/e/1F...q5TCg/viewform
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ikkeheltnormal Vis innlegg
De siste ukene har vi utarbeidet en undersøkelse for kartlegging av prevalens og bruksmønster hos brukere av cannabis i Norge. Det undersøker brukermønster og karakteristikker av de som bruker cannabis jevnlig (minst noen ganger i året).
[...]
UNDERSØKELSEN ER HELT ANONYM og tar circa 5 minutter å fullføre.
Når undersøkelsen er ferdig gjennomført - publiserer vi resultatet på normalnorge.no
Vis hele sitatet...
Men du vil jo ikkje finne ut noko. Du lar folk sjølvrapportere.

For å finne utvikling over tid bør du ha samme personane i utvalet. Du bør kjenne personane, og du bør kunne kompansere for t.d. sosial tilhøyrighet og andre faktorer.

Viare så vil åpenbart aldri mannen i gata få høyre om den undersøkelsen. Dei fleste vil knapt kunne svare på kva normal er, og du får ikkje representative tal som kan brukast til noko.

For å påpeike det ekstreme ytterpunktet: terminale kreftpasienter som sliter med apetitten vil neppe svare på en slik undersøkelse...

Eg foreslår at normal tilknytter seg litt kompetanse på området spørjeundersøkinger før de lager og publiserer dei. I tillegg er den jo prega av skrivefeil og uforståelige setninger, uklare val, også viare.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trenger litt hjelp med å ta en avgjørelse.

Det har seg slik at jeg plantet ut en staselig busk i begynnelsen av hetebølgen som var.
Fra da jeg plantet, og frem til nå har det selvfølgelig blitt satt opp lyktestolper i nærheten og det virker som om planten ikke er spesielt interessert i å gå i blomst pga. dette.
Til tross for at busken er diger, har tegn til preflowers og det faktum at den egentlig skulle ha vært ferdig til oktober.

Jeg har aldri vært ute for lignende uhell så jeg lurer på hva jeg kan forvente her.
La oss si at denne planten ikke begynner å blomstre nokså snart og bare forblir i vegetativt stadie - vil THC-innholdet øke utover høsten likevel?

Jeg har mest lyst til å bare kappe ned hele busken nokså kjapt og lage olje som brukes til matlaging, men hvis planten utvikler seg betydelig i positiv retning er jo dette ren waste.
Sist endret av Mørkemannen; 29. august 2018 kl. 20:20.
Derfor skjønner jeg ikke hvorfor ikke flere bare dyrker sin egen?
Vis hele sitatet...
Ikke alle som har plass, osv vet du. Men viss du har plass, så kan vi gjerne dele på denne hobbyen. Jeg har lenge hatt lyst på par planter selv, virker til og være en kjekk hobby. Samt det er innenfor mine interesser.. Hehe
Sist endret av sneipen; 29. august 2018 kl. 20:58.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei, noen som vet hvilken butikk på østlandet som har best utvalg i rister til piper og vaporizere? Trenger forskjellig typer men er først og fremst på leting etter små dome formede rister.
Sist endret av KnutAnkhAton; 28. september 2018 kl. 14:22.
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Hei, noen som vet hvilken butikk på østlandet som har best utvalg i rister til piper og vaporizere? Trenger forskjellig typer men er først og fremst på leting etter små dome formede rister.
Vis hele sitatet...
Om du er på østlandet kan du vel ihvertfall ta en titt over grensa. Mye bra utvalg i noen sjapper der
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Hei, noen som vet hvilken butikk på østlandet som har best utvalg i rister til piper og vaporizere? Trenger forskjellig typer men er først og fremst på leting etter små dome formede rister.
Vis hele sitatet...
https://www.shady.no
https://www.facebook.com/thestashoslo/
http://www.headshop.no
http://www.shangri-la.no
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Ergerlig Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en spennende plante på gang, men trenger litt info på hva som driver å gror så voldsomt i skapet mitt

Kan ta litt bilder etter hva som må til for å gi meg svar på følgende:

Han/hun
Hamp/ikke
Strain

Og frie tøyler på annen kjekk info

https://imma.gr/75848x2ff6b
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har en spennende plante på gang, men trenger litt info på hva som driver å gror så voldsomt i skapet mitt

Kan ta litt bilder etter hva som må til for å gi meg svar på følgende:

Han/hun
Hamp/ikke
Strain

Og frie tøyler på annen kjekk info

https://imma.gr/75848x2ff6b
Vis hele sitatet...
Hvor i villeste verden har du fått for deg at noen kan gi deg de svarene ut i fra det bildet?

For å se kjønn må vi ha nærbilde av der knoppene oppstår i forgreininger og planten din må være kjønnsmoden.
Strain er klin fuckings umulig å slå fast uten en DNA analyse.
Sist endret av Dodecha; 11. oktober 2018 kl. 10:44.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Hvor i villeste verden har du fått for deg at noen kan gi deg de svarene ut i fra det bildet?

For å se kjønn må vi ha nærbilde av der knoppene oppstår i forgreininger og planten din må være kjønnsmoden.
Strain er klin fuckings umulig å slå fast uten en DNA analyse.
Vis hele sitatet...
Jeg er litt grønn som du merker. Her er ett litt bedre bilde:

https://imma.gr/76160x54ebc
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Tror planten er litt for ung enda til å kunne se det, men dette er hva du ser etter:
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Hvordan ser planten min ut? Er den frisk? http://imgur.com/a/2gjtW9a

Den er 3 uker cirka , kan jeg starte blomstringsfasen nå?
Takk for svar Strain : Super Skunk
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei! Hvordan ser planten min ut? Er den frisk? http://imgur.com/a/2gjtW9a

Den er 3 uker cirka , kan jeg starte blomstringsfasen nå?
Takk for svar Strain : Super Skunk
Vis hele sitatet...
Ser frisk og fin ut den. Kort avstand mellom blader og god og grønn

Ser ut som det kan være noe nutrient burn på den nyeste veksten.

Planten kan settes i 12-12 rett fra frø den, eneste grunnen til vekstfase er for å få større utbytte. Du vil nok få et moderat utbytte av den om du setter den i blomst nå men for å maksimere det burde du trene den og la den vokse litt til. Husk at den blir 2-3 ganger så stor når den settes i blomst så pass litt på plassen du har tilgjengelig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser frisk og fin ut den. Kort avstand mellom blader og god og grønn

Ser ut som det kan være noe nutrient burn på den nyeste veksten.

Planten kan settes i 12-12 rett fra frø den, eneste grunnen til vekstfase er for å få større utbytte. Du vil nok få et moderat utbytte av den om du setter den i blomst nå men for å maksimere det burde du trene den og la den vokse litt til. Husk at den blir 2-3 ganger så stor når den settes i blomst så pass litt på plassen du har tilgjengelig.
Vis hele sitatet...
Hei! Har ikke brukt noen nutriens enda , men har bestillt Så at noen av bladene ble hvit på tuppen så flytta lysene lenger unna Bruker 300w fullspektrum btw takk for svar
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heiii! Jeg skulle transplantere planten min fra 10l bøtte til 30 liter bøtte Klarte å rive opp litt av røttene Vil de overleve? Bladene henger litt ned / takk for svar
https://imma.gr/79237x6f565
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Sinister Vis innlegg
Bra tekst. De som interresserer seg for Cannabis burde se filmen Hemp Revolution. Tar for seg det meste av bruksområder for Cannabis. Jævla bra film. Etter man har sett den kan man hvertfall ikke skjønne at det skal være ulovlig.
Vis hele sitatet...
Hva er grunden til det er ulovligt?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Fortrolig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte 5g hasj. Den er veldig hard, ser ganske lite ut? På størrelse med en litt stor oliven kanskje. Lukter veldig grantre. Er dette ordentlig shit?
Tok en lighter under, tok sånn 6-7 sekunder før det brente. Ble litt pulvrete da.