Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1684
01.08.2018 testet på 86%
Våknet kl 0430, gikk og trente, kom tilbake og spiste mat så virket dette som en perfekt dag og ture så started med 100mg som jeg målte opp og tok inn i kapsel, lagte også opp en til med 80mg og noe knust champion knips.

Intok den første 0904 og kjente det 1000. Hadde allerede drukket 2liter vann men klarte ikke og pisse eller få en ereksjon så det var da litt teit.

Så brukte jeg ca 1 time når jeg turet på å finne noe til å ha i kjeften og det ble papp fra en dorull noe som funket utmerket må jeg si, akkurat da...

1120 ca tok jeg den andre kapselen jeg lagte opp og turet som de, sprang ut av ytterdøren kanskje 10 ganger for å springe ned i gata og opp.

Vil nevne at pupilene mine dekket hele det som har farge på mine blå øyne fra 0950.

Gikk inn i huset igjen for og så finne katten og kose med den(noe den likte) så fra ca 1200 så snakket jeg med kompiser over tlf.

La meg i sengen ca 1400 og sovnet.. Våknet rundt i 15tia helt edru med normale pupiler.
Har sovet fra 1500 til 0500(02.08) som var litt spesielt.

Har også en god del munnsår og tungen er jo helt deformert for jeg brukte ca 1 time på å lage meg noe å ha i kjeften.


Merker også ingenting nå heller, har prøvdt molly før og får aldri noe nedturer eller optimistiske føløser de første dagene.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Testet på 86%? Hva snakker du om?

Turer gjør på man på psykedelika, ikke på empatogener.

Hva er poenget/spørsmålet ditt?
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
kan du sende lenke til testkittet du brukte på mdma for å se hvor rent det var. også ser du brukte kapsel, brukte rizla selv lurer bare på hva som er forskjell når du dropper med kapsel
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
https://testkitplus.com/product/mdma-purity-test-kit

Enklere og svelge kapsler en å ta fallskjerm, men man skal jo ikke klare og sovne etter 5timer?
Den som bare er der
Du sovna, hjernen har vel bare godt av det. Mesteparten av effekten varer vel rundt en 4 timer. Ikke helt normalt, men gjør det noe?
Sist endret av RavnX; 2. august 2018 kl. 06:29.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er i prinsippet minimal forskjell mellom kapsel og papir såfremt det ikke er en extended release kapsel (som det er langt mellom og som om ikke brukes for MDMA av naturlige årsaker).

TS troller. Det er ikke noe testkit som gir deg en prosent renhet. Man kan labteste, men at han har gjort det og fått 86% som svar er særdeles tvilsomt.
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

TS troller. Det er ikke noe testkit som gir deg en prosent renhet. Man kan labteste, men at han har gjort det og fått 86% som svar er særdeles tvilsomt.
Vis hele sitatet...

Jeg sa det var testet på 86%, sa aldri jeg testet det. Stoler mer på kildene mine en en anonym person.

Kunne jo gjerne hatt tips / råd om hvordan jeg fikser tungen og munnsårene.
Sist endret av Cloor; 2. august 2018 kl. 06:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
hmm er ikke noen lege men kanskje noe iskrem for å kjøle det ned? iskald milkshake?`

kan vell også skylle munnen med noe brennevin får å rense såret.

har ingen peiling på dette men er no sikkert noe jeg ville ha prøvd
Sist endret av Cobra1; 2. august 2018 kl. 06:43.