Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 14524
Hei alle sammen!

De siste dagene har jeg og et par andre av gutta her på bruket bestemt oss for å åpne en Discord-server for Freak. Grunnen til dette var i første omgang fordi vi så at det var så mange tråder som ofte gikk "Er det noen som spiller spill x?" og lignende, og det er alltid greit å ha en ekstern plattform for alle å prate på enn bare forumet.

Vi har laget denne Discorden for å få samlet spillerne på Freak mer, slik at en alltid har noen å spille med, eller om en bare vil koseprate eller lignende, så finnes det channels til det også.

Reglene for Discord-serveren er de samme som her på forumet, i tillegg til visse regler eksklusivt på serveren. De fleste av dem er "common sense", så vennligst gjør dere kjent med disse slik at vi moderatorer slipper å jobbe maks overtid fordi noen bestemmer seg for å lage kvalm osv.

Hvis dere har spørsmål til serveren og lignende, så finnes det flere kanaler, blant annet #suggestions-feedback, der en kan legge sine forslag til forbedringer, nye chatrom osv, mens vi har #kontakt-moderatorer for andre formål, som f.eks hvis dere føler at noen har blitt urettferdig behandlet.

Serveren er fremdeles "ny" i den forstand at vi holder fremdeles på å lage nye rom og lignende, så ta forbehold om endringer.

Dere finner en link til serveren her, og denne er satt til å aldri gå ut.

Har noen spørsmål, så kan de tas her eller på Discord. Denne tråden er ikke laget for å lete etter folk å spille med, så innlegg i tråden om dette kommer til å bli slettet. Bruk #looking-for-group på Discord for å finne folk å spille med, så slipper vi flere tråder daglig som må slettes pga. lite innhold.

For å bruke serveren kreves det at dere har en verifisert e-postadresse. Dette er for å luke ut litt av spam-brukere osv.

Vi snakkes på Discord!
▼ ... over et år senere ... ▼
den er død
Linken fungerer fint den.
Sitat av DigitalAnarchy Vis innlegg
Linken fungerer fint den.
Vis hele sitatet...
Ja, men serveren er steindød og det har den vært lenge.
▼ ... over et år senere ... ▼
jeg klarer ikke åpne denne på min diskord program,
Sitat av Celstem22 Vis innlegg
jeg klarer ikke åpne denne på min diskord program,
Vis hele sitatet...
serveren er over 3 år gammel bare sier det
Hva med å eventuelt lage en app eller noe lignende? Få varsler når tråder får et nytt innlegg eller når sine tråder blir besvart osv. Regner med at det er flere her inne som Har kompetansen til noe sånt. Ikke kjempevanskelig heller vil jeg anta.
Sist endret av Dartrix; 18. september 2020 kl. 17:32.
Det er en egen Discord app og du får beskjed om nye innlegg og om noen "tagger" deg, at serveren er 3 år gammel ser jeg ikke helt relevansen ved, var mye aktivitet i sommer, men har dabbet av litt igjen nå. Det er postet innlegg i dag så helt dødt er det ikke.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Dartrix Vis innlegg
Hva med å eventuelt lage en app eller noe lignende? Få varsler når tråder får et nytt innlegg eller når sine tråder blir besvart osv. Regner med at det er flere her inne som Har kompetansen til noe sånt. Ikke kjempevanskelig heller vil jeg anta.
Vis hele sitatet...
Vi har vel egentlig bare en utvikler, nso og han har mer enn nok å gjøre. Du antar totalt feil, en slik app vil kreve endel arbeidstimer og kompetanse, for ikke snakk om support på alskens plattformer.

Så hvorfor finne opp hjulet på nytt når man allerede har discord, webbrowsere for mobil og varsling på epost om nye innlegg og abbonering på tråder?

Men tilbake til trådens poeng, ja det er litt dødt på discorden for tiden men at den er 3 år gammel har ingenting å si, IRC er jo over 30 år gammelt og brukes fremdeles.

Jeg har vært ganske fraværende på discorden i det siste men skal ta meg sammen og bidra litt stemning.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Vi har vel egentlig bare en utvikler, nso og han har mer enn nok å gjøre. Du antar totalt feil, en slik app vil kreve endel arbeidstimer og kompetanse, for ikke snakk om support på alskens plattformer.

Så hvorfor finne opp hjulet på nytt når man allerede har discord, webbrowsere for mobil og varsling på epost om nye innlegg og abbonering på tråder?

Men tilbake til trådens poeng, ja det er litt dødt på discorden for tiden men at den er 3 år gammel har ingenting å si, IRC er jo over 30 år gammelt og brukes fremdeles.

Jeg har vært ganske fraværende på discorden i det siste men skal ta meg sammen og bidra litt stemning.
Vis hele sitatet...
Bare skaff flere utviklere?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Mr. Frosty Vis innlegg
Bare skaff flere utviklere?
Vis hele sitatet...
Med hvilke penger?
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Med hvilke penger?
Vis hele sitatet...
Sant det, tjener dere ikke noe på dette nettstedet? opprett freak premium.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Mr. Frosty Vis innlegg
Sant det, tjener dere ikke noe på dette nettstedet? opprett freak premium.
Vis hele sitatet...
Det tjenes ingen penger på freak nei, og vi har heller ingen planer om å ende opp som noe betal tjeneste.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det tjenes ingen penger på freak nei, og vi har heller ingen planer om å ende opp som noe betal tjeneste.
Vis hele sitatet...
Dere har jo noe reklamefritt greier her? Som koster penger.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jepp, det har vi, du kan lese mer om det her NY Funksjon: Abboner på freak.no uten reklame.
Sist endret av Dodecha; 10. desember 2020 kl. 03:25.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jepp, det har vi, du kan lese mer om det her NY Funksjon: Abboner på freak.no uten reklame.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner, var ikke meningen som dårlig feedback det innlegget^^ Freak er et fantastisk forum faktisk det beste så langt å ønsker dere skal fortsette
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bumper denne så kanskje flere får det med seg. ikke all verdens aktivitet der inne. Men det er gjevnlig litt prat i chaten nå - så langt fra helt dødt. Ser og at MeTheWall og et par andre er aktive på voice, og spiller litt spill. Så sikkert mulighet å hive seg med der for de som trives best med voicechat