Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 5171
Har muligens par koder til escape from tarkov viss noen vil prøve spillet. Må aktiverest i dag før kl 12.
Viss noen har lyst og prøve spillet så gi lyd. Du får den før kl12 viss ingen andre av dem jeg har spurt vil bruke dem. Er visst player unknown som et tingen i min gamerkrets.
ønsket gjerne 3 stk en til meg og to på kontoret som venter spent. Er du så snill?
Ønsker 1 Har sett videoer av spillet og synes det ser veldig bra ut!! Playerunknown liker jeg ikke :/
2late4me.....
Fikk ingen kode jeg :/
Beklager sen respons. Ser ut som dem har fjernet kodene, muligens jeg leste feil. Uansett. Har en som kan prøves, første mann til mølla gjelder.. lykke til.
MJ51-CE295-B9HH5-WLV5U
Ps.
Gi tilbakemelding om den fumgerer, kan sjekke om det er tlf som tuller slik at kodene ikke er synlige. Mistenker dog jeg har lest feil..
Sist endret av sneipen; 4. januar 2018 kl. 21:33.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Fungerer ikke, kanskje det mangler et tegn i første del av koden?
Jeg har vist lest feil. Kodene ble ugyldig kl 12 tidligere i dag, og var viss bare gyldige 7 dager. Trodde det stod gyldige 7 dager etter aktivering, men fristen gikk ut kl 12 i natt... Beklager folkens.. Kan nevne dem testet serverene i dette tidsrommet. Og folk har måtte ventet 30-50 min for og spille en runde. Ikke morsomt når man dør veldig lett. Jeg har såvidt spilt pga dette og desync osv.
Får jeg koder igjen skal jeg være sjappere med og legge dem ut viss jeg kan..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har muligens kode nå, fordel du vet hva spillet er.

Uansett.. første mann til mølla...

YSTE8-153BU-Y5547-IAW5U

Gi tilbakemelding når den er aktivert

En litt viktig ting før du vil aktivere, spillet krever en del av pcen, spørs om det vits og nevne mtp offentlig nøkkel.. Uansett, jeg er usikker på hvor godt det vil kjøre på en eldre pc. Vil tippe gtx 970 er ett must, tilsvarende amd. 16gb ram, spillet spiser ram, og viss du har ssd. Installer spillet på ssd.. Skriv gjerne en pm med nick osv viss du vil ta en runde med en som ikke tar spill for seriøst.
Sist endret av sneipen; 25. oktober 2018 kl. 00:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av sneipen Vis innlegg
Har muligens kode nå, fordel du vet hva spillet er.

Uansett.. første mann til mølla...

YSTE8-153BU-Y5547-IAW5U

Gi tilbakemelding når den er aktivert

En litt viktig ting før du vil aktivere, spillet krever en del av pcen, spørs om det vits og nevne mtp offentlig nøkkel.. Uansett, jeg er usikker på hvor godt det vil kjøre på en eldre pc. Vil tippe gtx 970 er ett must, tilsvarende amd. 16gb ram, spillet spiser ram, og viss du har ssd. Installer spillet på ssd.. Skriv gjerne en pm med nick osv viss du vil ta en runde med en som ikke tar spill for seriøst.
Vis hele sitatet...
Sweet dude, det funka fett
Har muligens en kode til jeg kan gi til noen her. Men istedenfor og bare legge den ut så har jeg lyst og gi noen som vet hva spill dette er og har lyst og spille men ikke råd til det..

Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Sweet dude, det funka fett
Vis hele sitatet...
Vet du hvor lenge nøkkelen er gyldig? Jeg fikk noen nøkkler pga jeg har visst nok rappotert 100bugs eller noe. Sto på russisk så forsto ikke helt hva som ble skrevet.. For alt jeg vet har du fått gratis spill. Hehe
Sist endret av sneipen; 29. oktober 2018 kl. 13:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
jeg kunne godt tenkt meg en key, Sett masse på youtube at folk spiller det og ser sinnyskt morro ut, har også pc som fint kan drive det.
Hvordan er spillopplevelsen? er det mye bugs?
Jeg har et drøss med venner som spiller det, men jeg er litt skeptisk til å kjøpe glere spill pre release da jeg ofte føler jeg blir skuffet.. Så om du har en nøkkel til overs så er ihvertfall jeg veldig keen på å prøve!
Gitt til sterol, ser det er 2 gangen han spør ettet nøkkel.
Spillet har noen bugs, men hva skal man forvente av en beta..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
WK13D-199IC-EIFF2-ID95U

Gi beskjed nå den er aktivert. Du har til midnatt.
Sist endret av sneipen; 6. januar 2019 kl. 14:54.
Sitat av sneipen Vis innlegg
WK13D-199IC-EIFF2-ID95U

Gi beskjed nå den er aktivert. Du har til midnatt.
Vis hele sitatet...
Aktivert.
Vedkommende som fikk denne trenger den ikke likevell, så. Siste nøkkel.
GP13D-19864-74E88-F1C5U

Igjen, gi beskjed når den er aktivert så folk slipper og kaste bort tiden.. :P
Sist endret av sneipen; 6. januar 2019 kl. 19:03.
Koden ser ut til å være tatt. Den lar seg ihvertfall ikke registrere som promo code.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Viss jeg får kode en annen gang sender jeg deg en pm. Så får du teste det ut viss du ikke allerede har fått ordnet deg. Evt, blitt skuffet. :P
Sist endret av sneipen; 22. juni 2019 kl. 03:16.