Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2586
Anonym bruker
"Rik Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte noe GHB for en billigpenge da jeg var på opiatsprekk.
Denne flasken fant jeg i sekken noen dager etter.
Luktet ghb og smakte ghb, men noe svakere salt smak en hva jeg husket fra år tilbake.
Jeg har eksprementer litt de siste dagene og tatt først en halv bruskort, hel kork og en og en halv uten å merke no.
I går før sengetid valgte jeg å ta 2 korker på rappen som et siste forsøk.

Gikk ut og tok en røyk å iløpet av denne røyken merket jeg at balanse ble merkbart dårligere.

Fikk plutserlig veldig vondt i magen i det jeg skulle inn, så gikk på do.

Da jeg satt der merker jeg at jeg ble veldig svimmel og kvalm.

Føltes ganske likt som at jeg hadde fått i meg alt for mye alkohol og ville kaste opp.


Gikk tilbake på rommet. Ble mer svimmel og kvalm. Ingen angst, men heller ingen eufori.


Satt meg på pc'en og dum som jeg var fortsatte jeg en samtale fra tidligere. Kan se at det gikk bra 1. 5 minuttene, men etter da skrev jeg 4 setninger uten skrivefeil, men som var totalt uten noen forståelig sammenheng.


Like etter dette sovnet jeg og våknet uthvilt neste dag.

Det jeg tror kan ha skjedd er at halvparten er vann og at det ikke blander seg ordentlig. (GHB'en vil enten ligge over vannet eller under.) Noe som gir varierende funk. Dette kan være farlig og anbefaler folk å tenke over dette fenomenet om de skal ta stoffet.
Glemt å riste flaska?
Anonym bruker
"Rik Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Glemt å riste flaska?
Vis hele sitatet...
Stemmer. Gjort det resten av gangene. Aldri fått utblandet GHB før Gikk i vasken. Søppel.