Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5129
Hei, oppegående 1.6 veteran søker folk å spille med. Vert supreme, dmg nå etter ny oppstart.

Brukernavn:Camarovegard86
NICK: SyX^^

Add meg da vell
Det er aboslutt en fordel å legge ved riktig info?
Finner ingen "Camarovegard86"

Om noen er keen så startet jeg nettopp opp selv, startet på mg1 og tenker meg opp til dmg så snart jeg har premade å spille med.
Direkte link til min steam
Det beste er å legge ved direkte url til steam brukeren din, da er det lettere å finne
Er mg2 nå, bare add meg for plays

http://steamcommunity.com/id/kimmy9gga/
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Er mg2 nå, bare add meg for plays

http://steamcommunity.com/id/kimmy9gga/
Vis hele sitatet...
Du er lagt til, da er vi tre fra freak, om OP våkner så er vi fire og da trenger vi bare en til for premade freak, det hadde vært kult.

Ragequit er jo veldig kult kimmy, som sagt ble du advart før game at hverken aim eller noe var på plass på grunn av lang pause fra spillet.
Hyggelig kar, ikke spill med han.
Sist endret av Trollanon; 18. februar 2018 kl. 19:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
trenger dere fortsatt en til? =)
http://steamcommunity.com/profiles/76561197994677878/
Jeg er også 1.6 veteran, husker godt 1.5 eller 1.4 også
Bare add meg viss dere vil, Er LEM, men spiller bare på fun på gamle maps som for eks. Dust2.
PS: Jeg sletter alle som spør om å trade skins.
Sist endret av fjellape; 19. februar 2018 kl. 11:24.
Jeg suger egentlig på cs, men kan gjerne bli med et par runder vist dere trenger en til
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Jeg var GN4 og lånte bort accounten min til søskenbarn på 14 i en måned. Nå er jeg da Silver 2.
Jeg er ikke noe god, men om noen trenger en til garbage CS-spiller bare legg meg til:

http://steamcommunity.com/id/BaronSwitched/
La til dere som postet steamlink, rank og skill har ingenting å si, spiller for gøy.
Er du lav rank så er ikke det farlig, vi som har noen par timer bak oss kan helt sikkert lære bort det vi kan

Føl dere fri til å legge meg til på steam, link lenger oppe i tråden.

Sitat av Trollanon Vis innlegg
Ragequit er jo veldig kult kimmy, som sagt ble du advart før game at hverken aim eller noe var på plass på grunn av lang pause fra spillet.
Hyggelig kar, ikke spill med han.
Vis hele sitatet...
Trekker kommentaren, kimmy er kul.
Sist endret av Trollanon; 20. februar 2018 kl. 02:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Sitat av Trollanon Vis innlegg
La til dere som postet steamlink, rank og skill har ingenting å si, spiller for gøy.
Er du lav rank så er ikke det farlig, vi som har noen par timer bak oss kan helt sikkert lære bort det vi kan
Vis hele sitatet...
Bra for en noob som meg, haha.

Har freak en discord eller noe? Ville vært overrasket om ikke noen hadde laget en allerede. Hadde jo vært greit å bruke til CS.
Sitat av Attila Vis innlegg
Bra for en noob som meg, haha.

Har freak en discord eller noe? Ville vært overrasket om ikke noen hadde laget en allerede. Hadde jo vært greit å bruke til CS.
Vis hele sitatet...
Ikke som jeg vet om, men det burde vell være mulig å få til.

Til dere andre, hadde vert kult om vi kunne kjørt et par tre games til helgen med fullt lag, typ fredag eller lørdagskveld?
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Sitat av Trollanon Vis innlegg
Ikke som jeg vet om, men det burde vell være mulig å få til.

Til dere andre, hadde vert kult om vi kunne kjørt et par tre games til helgen med fullt lag, typ fredag eller lørdagskveld?
Vis hele sitatet...
Er med i helga selv om jeg er garbage
Sist endret av Attila; 21. februar 2018 kl. 23:31.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Om det forsatt er noen som er med på CS GO så add meg gjerne på Steam.

Er med på matchmaking, Faceit osv. Spiller for det meste på kvelden.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Gammel CS spiller her som har gjenopptatt litt spilling i CS:GO. Hatt noen timer nå i competitive og merker at jeg er rimelig lei russiske shitkids som skriker i micen fordi jeg er "garbage"(hvilket jeg altså er).

Noen som spiller og kan coache meg litt er jeg gjerne med :-)