Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2518
Ser litt rundt på ps4 Store, men finner ingen spill. Noen som har noe anbefalinger ?
Ser helst etter "chill" spill, der jeg kan slappe av å nyte det litt. Spiller mye fifa og cod ww2 men kjenner det er "stress". Må bare konsentrere meg og stresse...
Bloodborne. Et sykt bra spill, tror d kanskje også er på tilbud.
Trådstarter
7 1
Så litt ut som dark souls.. Noe jeg ikke klarte overhodet xD Synes det var dritvanskelig. Klarte ikke bossen engang... selv om jeg holdt på sikker 3-4 timer
Hvis du ikke har spilt det: Skyrim. Det er så avslappende du ønsker.
Total War: Warhammer. Helt supert strategi spill satt i Warhammer verdenen. Er kommet to Warhammer I og II, og har du begge kan du spille en stor campaign med flere factions etc. Kommer også ett Warhammer III for å avrunde triologien og du kan da spille en enda større campaign om du har alle tre spillene. Kan annbefales på det sterkeste.

Online delen har jeg ikke spilt, men dette er hovedsaklig ett singel player spill.
The witcher 3.
Ganske chill og MYE å gjøre
Journey, eller Flower.
To relativt avslappa spill du finner i store.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
gta 5 er jo ganske "chill", mye å gjøre.
No Man's Sky. Helt vanvittig høy chill-faktor på det spillet der. Det fikk mye hat når det ble lansert, med god grunn, men utviklerne har tatt tak og fikset masse og nå det kommer det enda en stor oppdatering til spillet i juli. Det er ofte på tilbud og du finner det sikkert billig i brukt-bunken på GameStop.
Stardew Valley. Mer chill spill skal du lete lenge etter. I tillegg er det veldig gøy også!
Sist endret av steili; 29. mai 2018 kl. 17:00.
Støtter forslagene om Skyrim, og spesielt The Witcher 3. Bedre og mer immersive spill skal du lete lenge etter! Begge spillene er selvsagt obligatorisk med mods for å få de til å se bedre ut. Ser at No Man's Sky også er nevnt, dette er sykt digg de første timene, men så innser du bare mer og mer at du kjører irundt uten mening og mål (Foruten å prøve å komme deg til galaksens senter, som ikke har noe for seg).
Sist endret av SoppVandreren; 29. mai 2018 kl. 18:39.
Total War: SHOGUN 2
DragonQuest Builders (kan minne litt om minecraft)
Stardew Valley er fantastisk.

Disse spillene er ganske "indie" men veldig avslappende:
Entwined
Sound Shapes
Bound
Journey

Eller så har du:
No mans sky (etter multiplayer updaten som har eller skulle komme)
Little big planet 3
The swords of ditto
Kerbal space program
Wildlands
Tropico 5
Unravel
The golf club
Nyeste assasins creed er heller ikke så ille.
Hohokum
Sitat av shqipee Vis innlegg
Ser litt rundt på ps4 Store, men finner ingen spill. Noen som har noe anbefalinger ?
Ser helst etter "chill" spill, der jeg kan slappe av å nyte det litt. Spiller mye fifa og cod ww2 men kjenner det er "stress". Må bare konsentrere meg og stresse...
Vis hele sitatet...
Persona 5 er en fantastisk ps4 exclusive, turn based så tempo bestemmer du selv.