Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1675
Hei Kjøpte noe godteri fra DNM , når jeg betalte så valgte jeg tracking på sporingen , seller markerte den som sendt , men fikk ikke noe tracking info , så jeg starta en dispute , ( Kanskje jeg var utolmodig) , det ble ikke selger så happy for , jeg beklaget at jeg gjorde det så fort. Så sier selger at tracking kommer ikveld. Når er det normalt å få trackingen på pakken når man har bestillt
Sist endret av Sassawes; 13. juli 2020 kl. 16:21. Grunn: Skrivefeil
Er vell normalt at man får sporingen med engang det kan egnt ingen svare deg på.
Trådstarter
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Er vell normalt at man får sporingen med engang det kan egnt ingen svare deg på.
Vis hele sitatet...
Ja , trodde også det var normalt Men selger sa det kommer ikveld Første gang jeg bestiller , så jeg vet ikke
Har du sendingsnummeret? Sporingen virker ikke før sendingen er hos transportør. Enkelte firmaer venter noen dager før dem sender. Er det fra utlandet virker ofte ikke sporingen i Norge før sendingen er i Norge, før det må du spore i det landet pakken er postet. Sendes den med Global Shipping Program, blir pakken omdirigert pga mva og får nytt sendingsnummer. Som sagt mange årsaker til at sporing ikke virker. og du var nok litt raskt ute. Vanskelig å si noe da jeg ikke vet noe om sendingen.
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Har du sendingsnummeret? Sporingen virker ikke før sendingen er hos transportør. Enkelte firmaer venter noen dager før dem sender. Er det fra utlandet virker ofte ikke sporingen i Norge før sendingen er i Norge, før det må du spore i det landet pakken er postet. Sendes den med Global Shipping Program, blir pakken omdirigert pga mva og får nytt sendingsnummer. Som sagt mange årsaker til at sporing ikke virker. og du var nok litt raskt ute. Vanskelig å si noe da jeg ikke vet noe om sendingen.
Vis hele sitatet...
Det vet jeg. Greia er , jeg har ikke fått noe sporingsnummer i det hele tatt , og selgeren har fullt av gode reviews. Synes bare det var merkelig at jeg ikke fikk sporingsnummeret med en gang

Uptade: Selger kansellerte orde og sa jeg måtte ha mentale problemer siden jeg bar så utolmodig
Sist endret av Sassawes; 13. juli 2020 kl. 16:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Da var du nok litt for rask med å klage gitt..
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selger har bare gode tilbakemeldinger og du klager på at du ikke får sporingsnummer samme dag? Hva vet du om rutinene vendor har for din og- egen sikkerhet? Du høres ut som en respektløs og kjip kunde og håper du blir svartelistet på hele DNMno.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Edit: Lol, du startet altså dispyt med en gang ordren ble markert som sendt siden du ikke fikk sporingsnummer med det samme? Wow. Kjip, masete og respektløs kunde.
Mange av de som markerer ordren som sendt, hvis de skal ned på postkontoret samme dag.
Anonym bruker
"Sugen Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Mange av de som markerer ordren som sendt, hvis de skal ned på postkontoret samme dag.
Vis hele sitatet...
Ett par av de markerer den som sendt flere dager før de sender den også.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ett par av de markerer den som sendt flere dager før de sender den også.
Vis hele sitatet...
Ja , jeg var en utolmodig tulling Det her er ikke norsk DNM , er dyrt som inni helvete. Måtte kjøpe av en annen , han markere som sendt igår , sender dagen etterpå Like greit det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ett par av de markerer den som sendt flere dager før de sender den også.
Vis hele sitatet...
Jeg har opplevd mer enn en uke også.
R.i.p 23.04.2021
Skal få tracking med engang pakka er sendt
Trådstarter
Har ordna seg