Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 840
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Hvordan er det å injisere vival? Har gjort det med xanax.
Hvis jeg skal gjøre det med vival, skal jeg koke den i kokekar først?
Kok den i olje som man blander vape juice i, filtrer så bort resterende. Tynn ut med evt vann etterpå filtreringen, eller bruk alkohol+PG når du koker, men da må du passe på å få alt alkohol ut etterpå, noen % skal nok gå fint, men tror ikke det skal være særlig digg med alkohol i årene.

Ville brukt andre diazepam tabletter, ikke stesolid, men noen på 10mg er mer egnede vil jeg tro.
Sorry, men det er en helt idiotisk ting å forsøke å gjøre, selv for en garvet sprøytenarkoman. Hvorofor i all verden skal du det? Stoffet er ikke vannløselig, så det er lite vits i å bare koke det. Det er forsåvidt ikke alprazolam heller, så tviler på at du fikk noe særlig funk på det.

Hadde du hatt tilgang på stesolid/vival injeksjonsvæske så hadde det vært en annen sak. Men selv ikke da hadde ruseffekten vært veldig mye bedre. Det tar jo maks en halvtime for å kjenne virkningen om du svelger pillen i stedet. Hvis det er det å få brukt nåla som er det egentlig målet ditt, så tar du heller å skyter noe som er verdt å skyte. Ikke piller.

Lykke til, ta vare på deg selv mann.