Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3320
Noen som er kjent med muskat rus?
Prøvd det noen gang og har alltid likt rusen, heller ingen bakrus dagen etterpå bare tørr munn.

Ps: litt ironisk denne tråden kom 2 timer etter jeg tok muskatt.
Sist endret av Metylfenidat; 28. juni 2016 kl. 17:47.
Trådstarter
42 2
Hmm Har lest litt på gamle tråder, fra 2007. Der var mange negative og skeptisk. Hvordan er det i forhold til cannabis, ett drug jeg har dårlig erfaring med.
Jeg har forsøkt det. Første gangen jeg forsøkte det overdoserte jeg brutalt. Det var papirmunn, hodepine, brystmerter og dødsangst i mange timer. Det var også en grusom hangover som vedvarte i dagesvis. Jeg har eksperimentert med det senere med mer korrekte doser, og jeg fikk lette bivirkninger og faktisk en svært rørende og emosjonell opplevelse jeg fant givende. Jeg har også en bekjent som har drevet en del med muskat som elsker rusen. Dette med muskat-bieffekter er svært individuelt så her må du nok bare prøve deg frem.
Trådstarter
42 2
Okei, godt å høre om noen som har hatt en posetiv opplevelse
Har lest om mange som fikk det du fikk første gangen. Har to poser her fra toro, sikkert ikke nok
Men er 6 muskatt nøtter tilsammen. Hvordan tilbredde du det? vil
Prøve noe annet enn hasj og cannabis.

Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Prøvd det noen gang og har alltid likt rusen, heller ingen bakrus dagen etterpå bare tørr munn.

Ps: litt ironisk denne tråden kom 2 timer etter jeg tok muskatt.
Vis hele sitatet...

Hvordan går det med deg ? ^^
Sist endret av Hohey!; 28. juni 2016 kl. 21:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Hohey! Vis innlegg
Hvordan går det med deg ? ^^
Vis hele sitatet...
Joda føler meg glad og alle ting er artig akkuratt vært og kjøpt en boks snus, virket veldig fjern sa fyren i kassa
Alle jeg vet om som har provd muskatt har hatet det. Darlig rus, lett og overdosere, en helvetes hangover og dritt a innta.
Jeg har prøvd det én gang, for en del år siden da jeg gikk på videregående. Det gikk typisk 6-7 timer uten at jeg opplevde noe, før jeg plutselig fikk totalt latteranfall i 15-20 minutter. Gikk rundt i matbutikken og lo høyt, lo av alt og alle. Etter det kjente jeg ikke noe særlig, før jeg sto opp dagen etter til den verste hangoveren jeg noensinne har hatt - OG DEN VARTE I FLERE DØGN. Jeg var heller ikke mange minutter på skolen dagen etter, før medelever lurte på hva søren jeg hadde inntatt; hadde visst vanvittig sløve øyne. Satt i undervisning og klarte ikke å forstå sammenhengen mellom setningene til læreren, selv om jeg hørte hva han sa. Føltes som om hjernen gikk på lavgir og absolutt alt kjentes som et enormt tiltak. Den personen jeg tok muskat sammen med, hadde det akkurat likt. Det er meget mulig vi feildoserte, men det har lite å si nå: Jeg kommer aldri til å prøve muskat igjen. Frister lite med bakrus, uten rus (selv om det er billig).
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Jeg har også testet det. Ble jævlig tørr i kjeften i dagesvis.. "Rusen" om jeg kan kalle det for rus, føltes omtrent som man hadde røyka litt dårlig hasj. Varte i hvertfall 1 døgn, og med tilhørende hangover flere dager etterpå.

Jeg kommer heller ikke til å teste dette igjen.
Trådstarter
42 2
Hm, skjønner :-) har inntatt en pose med tre nøtter i, pirket ut nøtten som pulver, fordelt på to glass med appelsinjuice. Inntok dette 07.40 idag tidlig, sitter her med noe følsom mage litt susete i hode, ingen spesiell rus nå 7 timer etter. Men håper inderlig dagen min i morgen blir bra, da er det en ok chillout session hjemme
Muskatt er noe folk ofte prover pa ungdomskolen\videregaende.
Husker selv vi grindet opp 4 notter til fint pulver pa ungdomskolen som etterpa skulle roykes av en fyr ved a blande det med tobakk. Det ble med den ene gangen for a si det sann.

Etter hva jeg horte var en del av hangoveren at vedkommende folte som at han var pa en bat i uvar, flere dager etterpa.
Gi tilbakemelding pa om du fikk noen hangove, du kan vare heldig.
Sist endret av pkk1990; 29. juni 2016 kl. 18:32.
Trådstarter
42 2
Jeg ville prøve noe nytt, og leste meg opp på dette. Kjenner ingenting etter mange timer, bare en bad feeling i magen. Men har vært delvis svevende siden 10.00 idag da, men ikke high på noe vis. Tok meg en runk i 14.00 tiden, var litt bedre enn det pleier, men ellers ingen store effekter. Jepp, gir lyd i morgen.
Trådstarter
42 2
Tok påfyll av 6 nøtter morgenen etter første runde, kjente anntydning til dårlig form
Og gønna på med to glass appelsin juice med muskatt, ble god i hodet resten av dagen og relativt fin form i dag, blir utforsket større doser fra min sin side nå, kjente mye ubhag i magen første dagen men valgte å
Inne tenke så mye på det å alt gikk bra. Bra og et lovlig alternativ om det ikke skulle passe seg med andre rusmidler.