Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5750
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Vil dette funke som sentralstimulerende til trening ?

har lurt på dette en stund!
Ballerusk
Beis's Avatar
2C-B er ikke det første jeg tenker på når det kommer til å prestere. Man blir vel heller litt mer giddalaus av dette. Kroppen blir tyngere for ikke å snakke om alle farger og bevegelse man begynner å konsentrere seg om.

Jeg tror nok heller 2C-B går andre veien på prestasjonene.
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Beis Vis innlegg
2C-B er ikke det første jeg tenker på når det kommer til å prestere. Man blir vel heller litt mer giddalaus av dette. Kroppen blir tyngere for ikke å snakke om alle farger og bevegelse man begynner å konsentrere seg om.

Jeg tror nok heller 2C-B går andre veien på prestasjonene.
Vis hele sitatet...
Okey, takk for svar hvertfall! Leste noe om en sentralstimulerende effekt kanskje i små doser. men vis kroppen blir tyngere er det ikke bra
Ballerusk
Beis's Avatar
Sitat av Chrisdenkule Vis innlegg
Okey, takk for svar hvertfall! Leste noe om en sentralstimulerende effekt kanskje i små doser. men vis kroppen blir tyngere er det ikke bra
Vis hele sitatet...
Det spørs jo hvor lite man tar og hvor mye du tåler osv. Dette er dog min erfaring, men det var ingen liten dose.

Les litt her: https://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb.shtml
Sist endret av Beis; 18. mai 2014 kl. 18:45.
Sitat av Chrisdenkule Vis innlegg
Okey, takk for svar hvertfall! Leste noe om en sentralstimulerende effekt kanskje i små doser. men vis kroppen blir tyngere er det ikke bra
Vis hele sitatet...
Den blir ikke tyngre i den forstand at du legger på deg, må vite. Kroppen "føles" tung.
Nei, det vil ikke fungere.
▼ ... noen uker senere ... ▼
I små nok doser vil det fungere ja. De aller fleste psykedeliske phenethylaminene fungerer som stimulanter i så små doser at de ikke er psykedeliske.

I min erfaring er denne dosen av 2C-B 1-5mg. Jeg har personlig hatt veldig god erfaring med å skate på 8mg 2C-B, men dette var litt i overkant mye som et stimulant og nærmet seg en psykedelisk dose.

Effekten som et stimulans er ganske grei. Du føler en driv i kroppen til å bevege deg å gjøre noe, men mangler fokuset/motivasjonen fra de mer tradisjonelle stimulantene. Psykeliske stoffer brukt som stimulans føles ofte litt "røffere" på kroppen, men skal i teorien ikke være noe farlig.

Vær veldig påpasselig med å bruke stimulanter i trenigssammenheng. Det er ikke noe farlig å ta seg en joggetur, men hold deg unna vektløfting. Det er lett å lure seg selv til å løfte tyngre enn man burde under påvirkning av et stimulant og kroppen er dårligere på å si fra om smerter som kan oppstå.
Hæ?
Jeg klarer ikke engang å forstå hvordan jeg pakker meg en snus på det stoffet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Gidder ikke og starte en ny tråd...

Men er 2C-B brunt pulver?
Sitat av Chrisdenkule Vis innlegg
Gidder ikke og starte en ny tråd...

Men er 2C-B brunt pulver?
Vis hele sitatet...
hvitt aldri sett noen med brunt pulver
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Skaff deg den gamle Jack3d, så tror jeg du får god nok energi på trening!
Har nok ingenting å bidra med i denne tråden, men føler jeg må si det uansett. Hvis du må ta noe "ekstra" for å gjennomføre treninga så gjør du et eller annet feil.
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Rart, har brunt pulver her... Lurer på hva det kan være...!!


Har fått tak i Jack3d nå, kommer ikke til og bruke noe annet en det til trening heller

Som Seikatsu sier, jeg tenkte feil, trener kun med Jack3d og føler meg ganske så bra med det.
Sitat av Chrisdenkule Vis innlegg
Gidder ikke og starte en ny tråd...

Men er 2C-B brunt pulver?
Vis hele sitatet...
Mitt er rosa.
Kan vel være så mangt?
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lyra Vis innlegg
Mitt er rosa.
Kan vel være så mangt?
Vis hele sitatet...
Da kan det nok stemme, håper det brune jeg har faktisk er 2C-B.. haha
Sitat av Chrisdenkule Vis innlegg
Da kan det nok stemme, håper det brune jeg har faktisk er 2C-B.. haha
Vis hele sitatet...
du finn vel fort ut om det e legit
2c-b'en jeg har for øyeblikket er brun-rosa, fargen har ingenting å si. De fleste stoffer har variasjon i fargen utifra hvordan de er fremstilt.
Sist endret av Flue; 26. juli 2014 kl. 22:41.