Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1306
Hei, jeg vurderer et par ørepropper og dette virker som det perfekte stedet og spørre.
Har serr på monster ibeats og dette er føstevalget mitt sånn det ligger ann nå, prisen er på rundt 800kr.
Det jeg lurer på er om dere har noen anbefalinger i den samme prisklassen som dette eller om dette er et godt kjøp.
Sist endret av BF3movies; 9. november 2011 kl. 22:54.
har ikke testa monster men har et par sennheiser til 900kr som jeg kjøpte på spaceworld, de er helt konge ^^
Sennheiser HD 555 <-- 790kr.

eller kanskje : Sennheiser RS 85 <-- 795,-

I tilleg vil jeg legge til en link fra prisguiden.no <-- headsett mellom 800,- & 900,- kr

http://www.prisguide.no/sok?count=20...&price_max=900
Takk for svar Tror jeg går for et par av de ibeatsa da de høres og ser greie ut. Kan dele hvordan de var på lydkvalitet her på tråden da jeg har fått testet dem, hvis det er andre som lurer på hvordan de er da. :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
låner tråden litt

Funker iBeats bare til Apple produkter? synes det virker rart etter som det ser ut som en vanlig mini-jack.
beats by dr.Dre! konge!
Liker du mye bass, eller vil du ha ett mer nøytralt lydbilde?
liker bass best
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Amoods Vis innlegg
låner tråden litt

Funker iBeats bare til Apple produkter? synes det virker rart etter som det ser ut som en vanlig mini-jack.
Vis hele sitatet...
ifølge beatsbydre.com " for iPad, iPhone, iPod. !
Sitat av zeicko Vis innlegg
ifølge beatsbydre.com " for iPad, iPhone, iPod. !
Vis hele sitatet...
ja, men er det ikke vanlig mini-jack kabel da? Driter i funksjonene der du kan justere lyd og bruke mic.

Jack Type: Straight

får man eventuelt kjøpt en overgang?
Sennheiser anbefales, utrolig bra kvalitet! Etter mitt første ordentlige headsett, har det ikke blitt annet enn sennheiser her, da jeg er så fornøyd !
Til dem som sei at beats by dre produkta er til apple produkta kan se på denna linken
Sitat av Snus0man Vis innlegg
Til dem som sei at beats by dre produkta er til apple produkta kan se på denna linken
Vis hele sitatet...
Ingen som sa det? Det ble bare diskutert om det passer til apple produkter som det selfølgelig gjør
.... selvfølgelig er beats til alt som støtter minijack.
Sitat av imtheman Vis innlegg
.... selvfølgelig er beats til alt som støtter minijack.
Vis hele sitatet...
Hadde helt ærlig ikke forundret meg om apple hadde betalt beats for å fjerne all støtte til andre produkter... apple fungerer sånn, eliminerer alle andre alternativer til det bare er apple igjen, så kan de selge den svindyre ishitten sin til enda høyere priser.

Er ikke rart at folk tror det KUN passer til apple sine produkter slik som det holder på.
Hællæ sebbi
Disse er flotte.

Bare synd at de koster 800kr der, og jeg kjøpte dem for 1200 på elkjøp....