Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 5630
Skriver nå i denne stund fordi Get Internett bestemte seg for å slutte å levere internett midt på natten(skriver via mobil).

Get internett bestemmer seg også for å redusere hastigheten når det passer de, de kutter også linjen til youtube slik at lavest kvalitet kommer på default om man ikke kjører VPS.

For å oppsummere, Get Internett er per i dag verre enn hva jeg har erfart fra TimeWarner og Comcast i USA.

Så her er mitt forslag:
Jeg lager en nettside (domenet kan vi bestemme) hvor jeg gir muligheten til å legge ut erfaringer personer har hatt med Get, via facebook o.l. fordi Get internett har ikke guts nok til å ha egen FB side.

Så hva sier dere, hva synes dere om å lage en side hvor personer kan skrive sine frustrerende Get historier slik at neste person som søker Get Internett på google får se Get sitt ekte ansikt og aldri bestiller det skvipet her.
Voucher for at Get er noe dritt. Styr unna.
Hva Get gjør er ulovlig i USA. Det er nettopp hva Net Neutrality kampen handler om, at ingen nettleverandører kan redusere hastigheter til noen nettsteder (som f.eks. Youtube).

Get er på stadiet etter TimeWarner og Comcast, de har allerede gjort dette en stund. Og har tatt et bevisst valg på å styre seg unna sosiale medier fordi de vet at de vil bli slaktet her.

Men la oss ha en nettside hvor alle sosiale medier kan legge inn sine erfaringer med Get Jeg må si jeg gleder meg til å se deres reaksjon.

PS: Forslag til domener tas imot med takk, om dere har lyst kan dere gjerne kjøpe domenet. Men kjør anon domeneinfo på det slik at Get ikke har noen å henvende seg til, tror namecheap tilbyr en billig løsning på det.
Sist endret av leiavget; 1. oktober 2014 kl. 03:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Jeg har ikke merket at Get nødvendigvis setter ned hastigheten på Youtube, men at de er elendige på internett og noe virker litt shady er jeg enig i. Jeg har 20 Mbps, men alt går så utrolig treigt. Når jeg derimot sjekker på en speedtest vises det at nettet mitt skal være raskt og godt. Har hørt at disse resultatene skal være ganske lette å manipulere, så kanskje det er dette de gjør.
Telenor er ikke noe bedre. Vi skal egentlig få 5 Mbps, men vi får bare opp til 2 Mbps noen ganger lavere.
Det høres ut som vi sitter på et gigantisk forbrukerproblem som bare vil bli større og større.

Så det høres ut som vi trenger en plattform hvor vi kan skrive tilbakemeldinger om disse shady leverandørene, kjøre de opp på google og deretter få kunde informert om dette FØR et kjøp.

Er egentlig ganske enkelt, vi trenger kun 1 WP install med testimonials plugin hvor vi kan skrive tilbakemeldinger + en fin visningsside optimalisert for google.

Det er viktig at dette blir nonprofit slik at ingen her kan manipulere resultatene, vil Host1 være snill her også? ^^

+ Om vi holder diskusjonen levende på forumet med tilbakemeldinger er det et kjempestort pluss for google, det fins ikke penger som kan kjøpe like god algorytmeverdier som forumdiskusjoner med forskjellige IPèr (ift. Panda 4.1).
Sist endret av leiavget; 1. oktober 2014 kl. 09:06.
Alle nettleverandører har problemer i enkelte områder periodevis. Dette er ikke noe unikt for get - og om du kontakter kundeservice så skal de prøve å utbedre feilene.

Du påstår de "reduserer hastigheten når det passer de" og at de driver og throttler tjenester som youtube. Dette er temmelig drøye påstander - og jeg ville likt å se at du faktisk kunne dokumentere dette ordentlig. For hvorfor kan det du opplever f.eks. være feil hos Get? F.eks. at hastigheten synker ved høy belastning (som typisk skjer når alle i ditt nærområde kommer hjem fra jobb og skal se de nyeste tingene på netflix og youtube).

Hva jeg tror: Du er en uheldig kunde, som tilfeldigvis har fått en linje det har vært en del problemer på. Og nå som get ikke har klart å fikse det med en gang skal du løpe ut på internett og skrike høyt om hvor forferdelige de er. Ring kundeservice og med en hyggelig tone beskriv problemene du opplever så vil du oppdage at de fleste som jobber i kundeservice faktisk ønsker å hjelpe deg. Eventuelt bare bytt leverandør, og håp at du er heldig og ikke får problemer med de også. (for alle nettleverandører har problemer enkelte ganger - og om det først er problemer der du bor er det i mange tilfeller det faktisk ikke hjelper å bytte leverandør, med mindre du går for en som leverer over helt andre kabler).

Det blir i hvertfall teit å begynne å skrike om "throttling" og "net neutrality" når du ikke kan bygge opp påstandene dine med noe som helst annet enn dårlige personlige anekdoter. (youtube er tregt hos meg av og til).
Sist endret av etse; 1. oktober 2014 kl. 09:11.
Etse: At forbrukere må gjennomgå dritt og få mindre enn det man betaler for i et marked er ikke akseptabelt. Og ja, jeg kan dokumentere disse påstandene. De er allerede rapportert inn til forbrukerrådet. Problemet er at jeg per i dag ikke har funnet noe juridisk som beskytter meg som konsument på dette området.

Internett burde være åpent og raskt til alle, og jeg mener at ALLE leverandørene som bevisst kjører strategier for å underlevere mtp. kundeservice/ustabilitet/o.l. burde straffes på dette hvor det har noe å si, på bunnlinjen!

Videre synes jeg alt IKT-Norge gjør er fantastisk, men oss som fobrukere trenger langt flere rettigheter på internett i Norge. Og alle vet at mindre penger er noe disse bedriftene vil reagere temmelig raskt på.
Sist endret av leiavget; 1. oktober 2014 kl. 09:15.
Ingen leverandører kan forventes å levere 100% til absolutt alle kunder til en hver tid. Problemer vil oppstå - og om det er kritisk for deg som bruker finnes det SLA-avtaler hvor de kan garantere for mer stabilt internett. Dette er selvfølgelig dyrt for dem å drive, og prisene er deretter. Så det er som oftest kun bedrifter og folk med hjemmekontor som tar seg råd til slike abonnementer.

Du har ikke kommet med noen form for beviser for at de går i mot "net neutraility" eller annen type throttling. Om du skal komme med slike påstander får du også stille med dokumentasjon for dette. Hvis ikke er du bare en bruker som har vært uheldig å fått en dprlig linje / linje med mye problemer. Og slikt skjer - og da kan det ta tid å få utbedret feilen. Det viktigste er bare at du har dialog med kundeservice og forklarer hvordan du oppleverer nettet, slik at de faktisk er klar over det. Og har du en hyggelig tone, så er de betydelig mer behjelpelige. Sure kunder får folk til å sette seg på bakbeina.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av leiavget Vis innlegg
Etse: At forbrukere må gjennomgå dritt og få mindre enn det man betaler for i et marked er ikke akseptabelt.
Vis hele sitatet...
Slik er det alltid. Det er vanskeleg å garantere at tenester alltid gir det servicenivået du har kjøpt. Treningssenter kan vere fulle, abbonement kan verte forstyrra.
Sitat av leiavget Vis innlegg
Internett burde være åpent og raskt til alle, og jeg mener at ALLE leverandørene som bevisst kjører strategier for å underlevere mtp. kundeservice/ustabilitet/o.l. burde straffes på dette hvor det har noe å si, på bunnlinjen!
Vis hele sitatet...
Alle oversell litt. Det gjeld overalt, og det er fornuftig - fordi det gjev deg lågare pris. Treningssenteret gjer det samme. Alle kan ikkje dukke opp og trene samtidig. I så fall hadde prisen vore ein heilt anna. Vil du ha garantert bandbredde? Kjøp bedriftslinje med SLA.
Sitat av leiavget Vis innlegg
Videre synes jeg alt IKT-Norge gjør er fantastisk, men oss som fobrukere trenger langt flere rettigheter på internett i Norge. Og alle vet at mindre penger er noe disse bedriftene vil reagere temmelig raskt på.
Vis hele sitatet...
Kva rettar er det du tenkjer på, som du ikkje har?

Du framstår som butthurt kunde som, for å bruke eit velkjent uttrykk, har ei øks å slipe. Kan du underbygge påstandane meir enn ved å gjenta dei? At ein ISP ikkje kan levere 100% til alle til ei kvar tid er ikkje kontroversielt, og ISPane opplyser om det i avtalane sine at det er best effort-produkt dei sel.
Sist endret av vidarlo; 1. oktober 2014 kl. 09:26.
Etse: Uansett bransje, uansett hva man driver med. Så skal en konsument slippe å bli tvunget på elendig KS musikk sammenlagt i flere timer. Få falske løfter, og deretter overkjøre linjene sine.

Ingen nettleverandør burde lovlig kjøre flere kunder enn det er kapasitet til. Om de har mange kunder og snittet blir 2mbits, skal man KUN betale for 2mbits.

Jeg mener at vi burde ha en juridisk rettighet som konsument for å sikre seg den hastigheten man blir lovet til, og om noe ustabilitet skjer vil foretakene bøtlegges.

Som f.eks. konsumenter i flybransjen har, om flyet er X timer forsinket får de Xkr i erstatning. Akkuratt det samme mener jeg vi burde ha som kunder for internett. Er det nedetid i X timer skal jeg ha X kr i erstatning, leverer dere Xmb mindre enn lovt i X antall dager burde jeg ha Xkr i erstatning,osv.
Du fremstår som en vanskelig sytende kunde som forventer langt mer av den virkelige verden enn hva som er realistisk. Falske løfter? Du fikk en avtale du inngikk med dem - der står det at de ikke kan garantere 100% stabilitet. Og ved feil er det kundens ansvar å rapportere inn feilen slik at Get kan utbedre denne. At du synes at kunder ikke burde forventes at de skal måtte kontakte kundeservice når det er problemer betyr ikke at det er slik i virkeligheten.

Avtalen din er typisk som følger:
- Get prøver å levere opp til hastigheten du har bestillt
- Blir ikke produktet levert tilstrekkelig. (ustabilt, lav hastighet) så skal du ta kontakt med KS og la de få mulighet til å utbedre feilen. Om feilen er over lengre tid kan du be om kompesasjon i form av redusert avgifter.
- Om get ikke klarer å utbedre feilen, innen rimelig tid. Og du har gitt beskjed til KS har du rett til å bryte avtalen samt å ikke betale for perioden hvor du ikke fikk produktet du har gjort avtale om. (periode gjelder da fra når du rapporterer feilen, ikke når du oppdaget den).
Hvor står det at Get ikke kan garantere 100% stabilitet? http://www.get.no/produkter/superbredband/xs-4
Kunde skal bli informert om dette FØR kjøp

Det de derimot gjør er å love det ytterligere, om du klikker kjøp får du denne teksten "For å være sikre på at vi kan levere produkter til deg trenger vi å vite hvor du bor. Logg inn om du er eksisterende kunde eller trykk på knappen "jeg har ikke Get-abonnement" for å registrere en adresse."

Slikt burde tydeliggjøres slik at en kunde kan gjøre et informert valg før kjøp.
Sist endret av leiavget; 1. oktober 2014 kl. 09:38.
I vilkårene som blir sendt til deg på epost når du bestiller - samt du finner på nettsidene dems. Disse beskriver avtalen i detaljer. Du må huske at når du har internett til en såpass lav pris, må du justere forventningene deretter og. Avtalen og vilkårene Get har er ikke å regne som urimelige. Det er bare du, som butthurt kunde, som mener det. Men at du betaler de en liten sum penger betyr ikke at du kan forvente en leveranse uten noen som helst feil.

Du kan forvente at de skal forsøke å fikse feilen innenfor "rimelig tid" (hvor rimelig tid kommer ann på abonnementstype, for bedriftsabonnement med SLA-avtaler er rimelig-tid definert som en mye kortere tidsperiode enn i et normalt billig forbruker abonnement). Om de bruker lang tid på å fikse feilen kan du forvente kompensasjon (f.eks. om det tar > 3-5 virkedager.). Om de ikke klarer å fikse feilen, så kan du bryte avtalen å si opp abonnementet selv om du er under binding. Selvfølgelig forventes det da at du som kunde har gitt klar beskjed om feilen, slik at de som leverandør har fått mulighet til å utbedre den.

Men det dummeste her er at du beskylder dem for ting som throttling og å bryte net-neutrality uten å ha noe som helst dokumentasjon å vise til.
Sist endret av etse; 1. oktober 2014 kl. 09:45.
Det blir patetisk å kalle meg "butthurt".

Jeg ønsker like rettigheter som en konsument for bredbåndsleverandører som i nesten alle andre bransjer.

Å bli informert om at nettet kan variere i både stabilitet og hastighet ETTER kjøp er IKKE bra nok!
Du forventer urimelige ting. Om du skal ha dette, må du betale deretter. For det er dyrt å holde så høy stabilitet - og om man skal forvente dette av nettleverandørene må de sette priser slik at de kan levere dette og fortsatt gå i pluss. I så fall ser jeg for meg minst dobbling av dagens priser. Men slike abonnementer eksisterer allerede, er jo bare å inngå en SLA-avtale. Her finnes det typisk mange ulike varianter for akkurat ditt behov. Desto høyere krav, desto høyere pris.

Det er rett og slett "du får hva du betaler for". Når du har et billigabonnement, må forventeningene dine settes deretter. Og 499,- i måneden er å anse som billig.
Jeg driter langt i om jeg skal betale mer eller ikke.

Jeg ønsker å bli informert om hva jeg kjøper FØR jeg kjøper det.
Vilkårene er tilgjengelig før du bestiller, bokstavelig talt tre trykk med musa fra startsiden.
http://www.get.no/kundeservice/veiledninger
Sist endret av Mith; 1. oktober 2014 kl. 10:00.
Så les avtalen på siden du bestillte fra og vilkårene du fikk. Du hadde 14 dagers angrerett du kunne brukt til akkurat dette. Om du ikke "gadd" å lese vilkårene, eller faktisk undersøkte hva som er standardvilkår for bredbåndsabonnement (for vilkårene er nesten like hos alle leverandører) så vil jeg påstå at ikke problemet er at Get ikke fortalte deg - men at du ikke leste gjennom dokumentasjonen.

For det er ikke som om Get har lurt deg. Vilkårene er kanskje litt lange - men tingene du klager på er det som er standard i bransjen er det rimelig å forvente at du burde vært klar over det med mindre noen direkte fortalte deg noe som var motstridende med det som man burde forventet.

Men du får ta kontakt med dem å få deg en bedre avtale hvor du har krav på høyere stabilitet. Men vær forberedt på at det fort blir veldig dyrt.
Sist endret av etse; 1. oktober 2014 kl. 10:01.
Sitat av leiavget Vis innlegg
Jeg driter langt i om jeg skal betale mer eller ikke.

Jeg ønsker å bli informert om hva jeg kjøper FØR jeg kjøper det.
Vis hele sitatet...
Her.
http://www.get.no/kundeservice/veile...&download=true

Dette ligger tilgjengelig på sidene til Get, uten å hverken registrere deg som kunde eller logge inn på noe måte.
At du ikke leser igjennom ting før du tegner kontrakt, vel, ditt problem.
Sitat av leiavget Vis innlegg
Ingen nettleverandør burde lovlig kjøre flere kunder enn det er kapasitet til. Om de har mange kunder og snittet blir 2mbits, skal man KUN betale for 2mbits.
Vis hele sitatet...
Først av alt vitner dette mer enn noe annet om en komplett mangel på forståelse om hvordan internett fungerer. Internett fungerer ikke slik at du som bruker A kobles direkte til målet ditt B (youtube) uten at det går innom andre steder enn ISP. Du kan se på deg selv som Oslo og Youtube som Trondheim. På veien må du innom mange forskjellige veikryss hvor det kan skje ulykker/kø, og noen steder er det flere ulykker/kø enn andre. Ofte er du heldig og slipper de mest utsatte områdene, mens andre ganger er det ingen vei utenom, avhengig av trafikk (som på vei og i nettet). Det viktige her er at hverken ISP, du eller tjenesten du vil bruke har kontroll over dette, de kan ikke kontrollere om en sentral i Danmark går ned og vi ikke kan nå noen servere i USA (som skjedde for noen mnd siden).

For å trekke det enda lengre, så garanterer ISP deg x ant mbit/s til sin sentral, altså sier de at "er det kapasitet i nettet, så lar vi deg kjøre i hastighet x". Selvfølgelig er det rush-tider her som på veiene. Av alle løsningene men kan ha, så er dette den klart beste, da andre vil åpne for å kutte alle andre fingre enn lillefingeren, fordi den er kortest og vi må legge lista der. Det gir lite mening å snurpe hastigheten utenfor rush bare fordi de skal slippe bøter og sinte kunder.

Sitat av leiavget Vis innlegg
Jeg mener at vi burde ha en juridisk rettighet som konsument for å sikre seg den hastigheten man blir lovet til, og om noe ustabilitet skjer vil foretakene bøtlegges.
Vis hele sitatet...
Leser du forklaringen min over, så vil du se at dette er tåpelig, og helt utenfor ISPs kontroll i mange tilfeller. Selvfølgelig kan ISP gjøre feil, men ofte er det et problem/mye trafikk andre steder på veien frem som forårsaker problemer. Disse bøtene må betales på et vis, og det hadde bare endt med økt pris for alle.
Sitat av leiavget Vis innlegg
Jeg driter langt i om jeg skal betale mer eller ikke.

Jeg ønsker å bli informert om hva jeg kjøper FØR jeg kjøper det.
Vis hele sitatet...
Det er da ditt eget ansvar å vite hva du kjøper.
Jeg er ikke overdrevent datakyndig men har noen spørsmål vedrørende problemer jeg har med Get.
Har flyttet tilbake til leiligheten min og bestilte på nytt Get, denne gangen 100mbit. Når jeg skal loade nettsider så tar det en evighet, noen ganger 10 sekunder, noen ganger loader den ikke overhodet. Nedlastinger kan ligge på 12mbps før den faller ned til 2/3, for så å skyte opp til full speed igjen. Speedtest.net viser 100mbit. Den ene maskinen er kablet, den andre går på wifi, samme problemene. Mobilen min blir også disconnected fra routeren(fra Get) jevnt og trutt. Dette skjer ikke på noen andre wifi, f.eks jobb.

Noen som har samme problemer? Faren min nevnte noe om at han sliter noe med det samme. Vi bor begge i samme by med gangavstand til hverandre.

Hadde ikke disse problemene sist jeg hadde Get i samme leilighet.

Har allerede vært i kontakt med Get en gang i dag vedrørende problemer med hd-kanaler som ikke fungerte, men må vel ringe en gang til antar jeg.
med disse hastighetene så må du ha noe nyere utstyr fra Get,

- Cisco ECP 3010 kabel modem
- Cisco ECP 3030 multi modem
- Getbox 2 dekoder og multi modem

Disse er di boksene Get har som klarer å motta hastigheter over 30 mbps.

Dette var det Get fortalte meg når jeg var i møte med dem på veiene av boretslaget da de skulle lage ny avtale
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Jeg er ikke overdrevent datakyndig men har noen spørsmål vedrørende problemer jeg har med Get.
Har flyttet tilbake til leiligheten min og bestilte på nytt Get, denne gangen 100mbit. Når jeg skal loade nettsider så tar det en evighet, noen ganger 10 sekunder, noen ganger loader den ikke overhodet. Nedlastinger kan ligge på 12mbps før den faller ned til 2/3, for så å skyte opp til full speed igjen. Speedtest.net viser 100mbit. Den ene maskinen er kablet, den andre går på wifi, samme problemene. Mobilen min blir også disconnected fra routeren(fra Get) jevnt og trutt. Dette skjer ikke på noen andre wifi, f.eks jobb.

Noen som har samme problemer? Faren min nevnte noe om at han sliter noe med det samme. Vi bor begge i samme by med gangavstand til hverandre.

Hadde ikke disse problemene sist jeg hadde Get i samme leilighet.

Har allerede vært i kontakt med Get en gang i dag vedrørende problemer med hd-kanaler som ikke fungerte, men må vel ringe en gang til antar jeg.
Vis hele sitatet...
Jeg har som nevnt tidligere veldig lignende problemer, det samme har broren min som bor noen km fra meg. Veldig irriterende.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av leiavget Vis innlegg
Jeg ønsker like rettigheter som en konsument for bredbåndsleverandører som i nesten alle andre bransjer.
Vis hele sitatet...
Skilnaden er vel delvis at det er få andre tenester som er avhengige av så mange variabler, og har utvikla seg så kjapt, som internett.

Det er eit ufatteleg komplekst system, og mange kunder forstår ikkje heilt kva dei faktisk kjøper, og at det ikkje er så enkelt som at 100Mb er 100Mb - om remote ende har 1Mb hjelper det pent lite om du har 100Mb. Eller eit punkt på vegen kan ha problem.

I tillegg er oveselling ein god strategi, for stortsett bruker ikkje folk kapasiteten. Eg har 100Mb/s heime, men tipper at i snitt er bruken under 5Mb/s. Då ville det vere idiotisk av meg å betale for å ha garantert 100Mb/s mot internett - for stortsett har eg ikkje bruk for det. Det er smartare av meg å godta at eg stortsett har 100Mb/s, men i enkelte tilfeller kan få dårlegare.

Forøvrig - om du er misnøgd så sign up for samknows si breibandstesting, og få testutstyr som fungerer, og gi rapporter til ISPen din. Då har du grunnlag for å slå i bordet. Det har du neppe som vanlig konsument som sit på wlan.
Er strålende fornøyd meg get, har 100mps ned, å den faktiske hastigheten er ikke så langt ifra!
Jeg har 50/5 nettet og får 50-55 ned og 10-12 ned.

Ellers, det virker som om du ikke har lest vilkårene, som er lett tilgjengelige på nettsiden, hele 3 klikk fra forsiden. Om du ikke er fornøyd med hva du betaler for: bytt ISP og få en potensielt bedre tjeneste da de kanskje har bedre oppsett eller kanskje færre kunder som stresser nettet.
Har sagt opp Get-tv men mistet aldri nettet, fant ut at get IKKE hadde avsluttet kundeforholdet og nå har jeg betalt for tv og internet i 2 eller 3mnd ekstra(jeg var ikke hjemme). Grunnen til at det ikke hadde blitt sagt opp var en ubetalt faktura, fikk ingen informasjon om at det ikke ble sagt opp eller noen ting. Nå har de omsider stoppet tven, der står det at kortet ikke virker. Jeg har jo betalt for dette til tross for at jeg har ønsket å si opp i 2-3 mnd og gjentatte forsøk før det virket som det siste gikk igjennom(noe det tydeligvis ikke gjorde)

Vil bare oppfordre alle til å boikotte get-tv. Dårlig og uhøflig kundeservice. Skulle egentlig vært sagt opp for flere måneder siden men de har klart å loppe meg for flere tusen pga det var en faktura som ikke hadde blitt betalt, derfor har de fortsatt å ta betaling for tjenesten sin i flere mnd etter jeg egentlig skulle vært oppsagt..

Get er den værste leverandøren i Norge, styr unna for alt i verden.

NextGentel, Telenor, ice og absolutt alle andre muligheter bør vurderes før du velger å gå for Get, for du bør virkelig IKKE velge get med mindre det ikke finnes andre alternativ.

Håper noen av dere fra Get leser dette, jeg hater dere alle som en, fra dere som jobber i kundeservice til dere som leverer modem til postkontoret. Jeg håper dere lever ett miserabelt liv og blir utsatt for ulykker som gjør livene deres enda mer miserable. Håper dere blir voldtatt av apekatter med HIV.
Sist endret av Kalyx; 4. oktober 2014 kl. 21:32.
Eneste problemet jeg har med GET er at de, litt for ofte tar ned nettet for å gjøre oppgraderinger på tjenestene sine.

1. Alt funker fjell.
2. GET tar ned nettet (som oftest om natta). Ting funker ikke.
3. Nettet er tilbake i samme form og farge. Funker fjell igjen.

Det jeg tenker er at man tar vekk steg 2 og 3, men det syns tydeligvis ikke GET.

Når det kommer til hastighet får jeg 60-70/100 mbit, men jeg tror at flaskehalsen er den bedritne belkin ruter'n min.
Fy faen, Get tv har elendig kundeservice. Håper alle med mulighet styrer unna Get!
Sitat av leiavget Vis innlegg
Jeg driter langt i om jeg skal betale mer eller ikke.

Jeg ønsker å bli informert om hva jeg kjøper FØR jeg kjøper det.
Vis hele sitatet...

Du er selv pliktig å sette deg inn i avtalevilkår før du kjøper.

nytter ikke å komme i ettertid å si at du ikke har fått info om ditt og datt.
det står i avtalen du har godtatt ved å bli kunde..


og bare for å være skikkelig tosk. så ler vi i bransjen av sånne som deg artige folk som har mista bakkekontakten..

ønsker du skikkelig kvalitet så må du betale.

i denne bransjen er det kvanitet foran kvalitet.

Sitat av Kalyx Vis innlegg
Fy faen, Get tv har elendig kundeservice. Håper alle med mulighet styrer unna Get!
Vis hele sitatet...
Jepp. get har ræva kundeservice..

det har canal digital også

og lyse

og eidsiva

og hafslund

og elkjøp

og kiwi


og alle andre du kjøper varer av som du ikke er enige med..
Sist endret av DSlhm; 6. oktober 2014 kl. 21:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Beis Vis innlegg
Eneste problemet jeg har med GET er at de, litt for ofte tar ned nettet for å gjøre oppgraderinger på tjenestene sine.

1. Alt funker fjell.
2. GET tar ned nettet (som oftest om natta). Ting funker ikke.
3. Nettet er tilbake i samme form og farge. Funker fjell igjen.

Det jeg tenker er at man tar vekk steg 2 og 3, men det syns tydeligvis ikke GET.

Når det kommer til hastighet får jeg 60-70/100 mbit, men jeg tror at flaskehalsen er den bedritne belkin ruter'n min.
Vis hele sitatet...
Har du registrert mobilnummer på hjemmesiden så får du melding om når de skal gjøre arbeid på anlegget. Med tidspunkt når tjenesten tas ned, og når tjenesten forventes tilbake igjen. Drøyer arbeidet får du ny melding. Gjelder også om de har problemer med ett eller annet i ditt område som kan påvirke deg.

Er forøvrig strålende fornøyd med Get. Hadde en stund 100mbit (Til 250kr mnd. grunnet fellesavtale ) og jeg fikk deg jeg betalte for, og vel så det. Har dog gått tilbake til 10mbit (Fordi det blir gratis med vår avtale) og får ca. 11/12mbit.

Var en periode for 6-7 år siden Get hadde mye problemer, men er flere måneder siden jeg har hatt tekniske problemer nå. Og da var det kun snakk om timer nettet var borte.