Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1260
Hallo. Sitter her med min WP8 telefon og ergrer meg over en ting. Siden tidenes morgen har mobiltelefoner fungert slik at man legger et navn til et telefonnummer og thats it. Jeg har skjønt at i dag så skal alt av personer man har kontakt med smøres inn i samme liste (face, hotmail, telefon)

Hvordan er det mulig å separere, filtrere ut hotmail, facebook osv i kontaktlisten min? Jeg er jævlig hypp på å ha en egen liste for folk jeg ringer. Da slipper jeg å bla meg gjennom en haug med uinteressante kontakter for å finne de jeg pleier å ringe til.

Det må da gå an å legge inn en kontakt på telefonen uten at ting blir synkronisert i hue og rævva til både ditt og datt?

Noen tips? apps?
Sist endret av Beis; 12. juni 2014 kl. 11:56.
People -> Settings -> "Filter my contact list"
Ballerusk
Beis's Avatar
Trådstarter
Da fikk jeg vekk hotmail og facebook folka, men når jeg skal legge til en kontakt må jeg legge dem til en konto (microsoft, hotmail, facebook), sammen med de kontaktene jeg ikke vil se i telefonboka mi.
Tilbake til start.

Det skulle vise seg å være vanskelig. Det er visst ikke mulig å legge til telefonkontakter på den enkle måten. Løsningen jeg kom fram til var å opprette en outlook konto som kun brukes som telefonliste. Så nå har jeg en outlook konto til mine telefonkontakter og en hotmail konto som mailkonto.

Litt stress, men funker knall.
Sist endret av Beis; 13. juni 2014 kl. 00:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.