Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 16161
Tinder er vel også kjent for å være en plass for dual mating strategy? Er visst noen holdninger hos noen damer som sier at det er
greit
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg vet ikke hvilke kvaliteter du finner viktig hos ett "konemateriale",
men at de liker sex er vel ikke en ulempe?
Vis hele sitatet...
Når ble sex på første date attraktivt når man ser etter kone? Da har jenta sikkert møtt 100 menn opp gjennom, og har hatt sex like mange ganger.

For noen er dette en dealbreaker, for andre ikke.
Vel, er dama _for_ glad i sex, har det lett for å bli utroskap. Er du fortrolig med det? De fleste gifte er ikke det.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Vel, er dama _for_ glad i sex, har det lett for å bli utroskap.
Er du fortrolig med det? De fleste gifte er ikke det.
Vis hele sitatet...
Skal man planlegge for det?
At dama er så glad i sex at det kan hende hun kommer til å være utro hvis dere gifter dere.
Gjør du det?

Nå ser ikke jeg etter kone, men hadde jeg gjort ville ikke "kåt" vært noe jeg delte ut minus poeng for
og i hvert fall ikke noen dealbreaker.
Sist endret av vindaloo; 19. juni 2021 kl. 16:05.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Når ble sex på første date attraktivt når man ser etter kone? Da har jenta sikkert møtt 100 menn opp gjennom, og har hatt sex like mange ganger.

For noen er dette en dealbreaker, for andre ikke.
Vis hele sitatet...
Hva er galt med det? Det er ikke utenkelig at folk kan ha andre preferanser enn seksuelt frigjorte kvinner, liksom, men de gangene man hører akkurat dette er det ofte litt... undertoner av andre ting involvert.

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Vel, er dama _for_ glad i sex, har det lett for å bli utroskap. Er du fortrolig med det? De fleste gifte er ikke det.
Vis hele sitatet...
For all del, det finnes sikkert kvinner som høvler over alt som ser ut som det beveger på seg (for menn er det som kjent standardposisjonen ), men jeg tror man skal være litt forsiktig med å forbinde "glad i sex" med utroskap sånn generelt. Man kan da fint være glad i sex og fortsatt trofast?
Sist endret av robhol; 19. juni 2021 kl. 18:14.
Bruker folk her barisbilde? Eller mest i selfies? Har faktisk bare et helhetsbilde av meg på tinder.
Sist endret av smilinh; 19. juni 2021 kl. 18:57.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Å være seg selv og være attraktiv er en selvmotsigelse for meg. Jeg er nemlig det som jenter flest kaller støgg.
Vis hele sitatet...
Ingen er stygge, tro meg. Det finnes alltid noen for enhver. Det finnes hundrevis av jenter på Tinder som finner deg attraktiv.
Sitat av caperno Vis innlegg
Jeg er fornøyd med Tinder. Begynte å bruke den i fjor sommer. Selv om jeg ikke er en superaktiv eller superattraktiv bruker, så har jeg fått flere matcher og møter der enn via andre tilsvarende tjenester. Jeg suger også på å ta selfies, men får det jo til på et vis, og har ikke så mange bilder fra sosiale happenings. Er som regel jeg som starter samtalene, men opplever jo unntak. De fleste svarer ikke. Andre virker bare å ønske å snakke, og feiger ut når det blir snakk om å møtes. Kan igrunn bare råde deg til å ikke gi opp. Hvis du er kresen på å gi likes, så får du færre likes tilbake. Du vil også få færre profiler å bla gjennom om du kun liker perfeksjon, for da vil algoritmen kun servere deg modeller. Så enkelt er det bare



Denne var egentlig veldig interessant, selv om den bommet litt. Den mener jeg løy på alderen og er 11 år yngre enn hva jeg virkelig er. (jeg er 37) På "beauty" så fikk jeg en score på 5.6 (snitt er 5.7-7.7) så der var jeg jaggu meg unormal (syntes selv jeg fortjener litt mer, men jeg er nok inhabil på den). Likevel så var jeg visst mer vakker enn 40% av Spice Girls, så jeg tar det som et win! Tenk hvor jeg hadde landet om jeg bare hadde barbert meg og slengt noe voks i håret! BMI ble anslått til å være 33, mens den egentlig er 24, så ja...
Anslått levetid er 83 år og jeg lurer virkelig på hvordan det regnestykket ser ut.. Føler ikke denne AI-en er så veldig troverdig, men moro var det jo!
Vis hele sitatet...
Jøss. Jeg har fått jævlig mange til å ta denne, og treffsikkerheten har vært helt annerledes enn dette her. Særlig på alder, BMI bommer en del.

Kan det tenkes at det står på kvalitet på mobilkamera? Eller webcam, alt ettersom. Faen det ga meg en idé, må sjekke med webcam.Men først av alt må jeg jobbe. Hva faen gjør jeg på freak 5 over 10 mandag morgen
Tøffetom: den ai greia rangerte meg også som more hot than 40% of Spice Girls første gangen. Andre gangen kun 20% av Spice Girls..
Samme beauty rating som kisen over. Men min forventede levealder ble kun 65 år. Og den vurderte meg til å være yngre enn jeg er.27 istedenfor nærmere 33
Ikke så oppløftende å bli dømt til ett kortere liv enn mine foreldre men tar det med to klyper salt
Sist endret av Jerna; 21. juni 2021 kl. 11:13.