Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3582
Enemy of the snut
Bruker vanlig grinder når jeg skal mekke med weed. Og nå har den nederste delen av grinderen fylt seg godt opp (ikke helt opp seff men et godt belegg på bunnen samt langs kanten) med krystaller av weed fra forskjellige strains.

Spørsmålet mitt nå er; hvor mye av krystallene trenger jeg på en vanlig joint (langpapir fra OCB) og hvordan skal jeg fordele det?
Ville iallefall ha omtrent halvert mengden, i forhold til en vanlig lang jay. Jeg bruker omtrent 0,3 eller noe i en lang jay, så jeg ville ha prøvd å gå for rundt 0,2 eller litt under det. Kief fra kvalitetsweed er definitivt det som har både slått meg mest ut på ulike positive måter.
Hei, KingPin ! Det skal veldig mye kief til for at du kan fylle en hel kingsize med det, men om du har nok så er det mulig.
Her er en liten video av en på youtube som lager en 100% kief joint
https://www.youtube.com/watch?v=vryUp5at6cU
Kos deg !
Du kan jo blande det meg grønt også slik at du har sånn 70 prosent grønning og 30 prosent kief i jointen, men hadde vert utrolig rått å lage en full kief joint slik som i youtubevideoen!!
Sist endret av slappegodt; 8. september 2016 kl. 22:08.
Enemy of the snut
Trådstarter
Men hvordan skal jeg fordele krystallene utover? Skal det blandes inn med tobakken som med vanlig hasj og/eller weed, eller på samme safe-metode som syntetisk (JWH018 er det jeg har prøvd til nå) ved å ha krystaller på et lite knivblad å smøre det utover toppen på tobakken?
Sitat av KingPin Vis innlegg
Men hvordan skal jeg fordele krystallene utover? Skal det blandes inn med tobakken som med vanlig hasj og/eller weed, eller på samme safe-metode som syntetisk (JWH018 er det jeg har prøvd til nå) ved å ha krystaller på et lite knivblad å smøre det utover toppen på tobakken?
Vis hele sitatet...
Om det er tobakk du ruller med og du ikke vil ha en full kief joint så ville jeg lagt tobakken ned på rullepapiret først for så å strø over med kief
Slik https://www.google.no/imgres?imgurl=...act=mrc&uact=8
Sist endret av slappegodt; 8. september 2016 kl. 22:11.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Hei, KingPin ! Det skal veldig mye kief til for at du kan fylle en hel kingsize med det, men om du har nok så er det mulig.
Her er en liten video av en på youtube som lager en 100% kief joint
https://www.youtube.com/watch?v=vryUp5at6cU
Kos deg !
Du kan jo blande det meg grønt også slik at du har sånn 70 prosent grønning og 30 prosent kief i jointen, men hadde vert utrolig rått å lage en full kief joint slik som i youtubevideoen!!
Vis hele sitatet...
Så mye kief har jeg ikke til nå, har halvparten av det han har i videoen..
Driver å mekker en joint nå med kun grønt, så kanskje det blir en liten mix av kief og grønt sammen i.l.a. kvelden
Sitat av KingPin Vis innlegg
Så mye kief har jeg ikke til nå, har halvparten av det han har i videoen..
Driver å mekker en joint nå med kun grønt, så kanskje det blir en liten mix av kief og grønt sammen i.l.a. kvelden
Vis hele sitatet...
Det høres bra ut! Ta å sjekk ut google linken jeg la inn over, så strør du kiefen over som slik!
Ha en god kveld
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Om det er tobakk du ruller med og du ikke vil ha en full kief joint så ville jeg lagt tobakken ned på rullepapiret først for så å strø over med kief
Slik https://www.google.no/imgres?imgurl=...act=mrc&uact=8
Vis hele sitatet...
Da blir det muligens en mix ikveld
da kan jeg blande som vanlig med tobakk og weed, og ha strø litt kief over før jeg ruller sammen?
Sitat av KingPin Vis innlegg
Da blir det muligens en mix ikveld
da kan jeg blande som vanlig med tobakk og weed, og ha strø litt kief over før jeg ruller sammen?
Vis hele sitatet...
Jepp
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Jepp
Vis hele sitatet...
Da blir det muligens testing med mix ikveld hvis jeg ikke blir for fjern kan prøve imorgen igjen med mix om det ikke blir ikveld
Det enkleste for deg blir som du sier med JWH; Å strø kiefen jevnt utover jointen før du ruller den sammen. Med det sagt liker jeg personlig å ta kief rent på bongen og råder deg til å gjøre det samme om du har en liggende, ev. lage en kjapp en selv. Ikke husk å bruk en del mer enn en vanlig brukerdose med synt