Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3128
Enemy of the snut
Har for tiden gått unna litt kola og noe Ritalin (Ritalin som jeg har knust opp til pulverform), men merket idag da jeg skulle ta en stripe kola på jobb at det kom litt blod i enden av seddelen som jeg hadde inni nesa. Dette tar jeg som et (negativt) tegn på at jeg bør ta en pause fra sniffinga og heller ta noen Ritalin-tabletter og/eller kapsler å svelge dem som de normalt skal gjøres..

Hva mener dere?
Det at du sniffer kola på jobb fordi du ikke klarer å vente til du kommer hjem(?) forteller meg at du bør ta en pause.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Det at du sniffer kola på jobb fordi du ikke klarer å vente til du kommer hjem(?) forteller meg at du bør ta en pause.
Vis hele sitatet...
Er ikke det at jeg ikke klarer å vente til jeg har kommet hjem fra jobb, har ingen problemer (avhengighet) med kola, er bare får å kvikne litt ekstra opp ettersom jeg jobber innenfor et telefoni-selskap.
Sliter veldig med å våkne skikkelig om morgenen. Jeg kan våkne både 2 og 3 timer før vekkerklokka jamrer løs, men mitt største problem er å komme seg ut av senga tidsnok. Jeg klarer å komme meg tidsnok på jobb, klarer greit nok å utføre jobben min (har ikke fått noen merknader eller klager fra sjefen til nå) men de 2-3 første timene føler jeg meg som en zombie som bare går rundt halvveis i søvne fordi jeg er så trøtt og umotivert.
Sist endret av Tytjepelk; 7. juni 2016 kl. 23:03.
Litt blod på seddelen må man tåle om man sitter å drar lisser i lunsjpausa, dette er jo ikke akkurat noe balsam for nesegangen. Spesielt ikke ritalin

Jeg ville roet ned litt på kolaen i hvert fall. Er, som kjent, fort gjort at det blir en vane, da blir det et hardslit å være på jobb uten. Svelg en kamel - og om det er nødvendig kan du svelge ritalinen også.
Sitat av KingPin Vis innlegg
Er ikke det at jeg ikke klarer å vente til jeg har kommet hjem fra jobb, har ingen problemer (avhengighet) med kola, er bare får å kvikne litt ekstra opp ettersom jeg jobber innenfor et telefoni-selskap.
Vis hele sitatet...
Ser ut for meg at problemet er at du trenger kola for å våkne til, det er jo det avhengighet er. Kroppen din er så vandt med å få kola om morgenen (Og utover dagen?) at den har blitt avhengig av å få litt kola for å kvikne til. De tre bud; Søvn, trening og kosthold. Fokuser på disse så vil du se at det blir enklere å stå opp om dagen.

Sitat av KingPin Vis innlegg
(har ikke fått noen merknader eller klager fra sjefen til nå)
Vis hele sitatet...
Da er det best å gi seg før du har en eller flere merknader, det er lurt å gi seg mens leken er god.

Sitat av KingPin Vis innlegg
men de 2-3 første timene føler jeg meg som en zombie som bare går rundt halvveis i søvne fordi jeg er så trøtt og umotivert.
Vis hele sitatet...
Det er fordi kroppen din er sulten på mer kola. Enkelt og greit; Du begynner å bli hekta. Slutt å lur deg selv med å si at du trenger kola for å kvikne til. Det er ikke slik det fungerer kompis, og det vet du egentlig selv også.
Seddelen er irriterende for slimhinnene. Uansett vil kokain hemme blodtilførselen i neseveggen din ved å kontraktere blodårer, hvilket vil resultere i manglende næringsstoffer til slimhinnene, og biter av kjøtt dør eller begynner lett å blø. Det er helt vanlig da en tar kokain gjevnlig. Om du bør slutte er jo opp til deg. Du skader neseveggen din, men det gjør du uansett. Skaden blir bare større jo hyppigere du sniffer.
Sist endret av Relevant; 7. juni 2016 kl. 23:22.
Enemy of the snut
Trådstarter
Da tar jeg pause fra kolaen får ta noen Ritaliner før jeg drar på jobb og kanskje en koffein-tablett i tillegg
Sist endret av Tytjepelk; 8. juni 2016 kl. 09:25.