Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 7978
Heisann. Skal på fest i dag og naturligvis drikke noe alkohol. Fikk en tanke i hodet om at en mikrodosering med sopp kanskje vil gi en beroligende, euforisk effekt ved siden av alkoholrusen. Er det noen som har erfaringer med dette? Vil eventuelt alkoholrusen fullstendig overdøve de ønskede effektene fra soppen?
Jeg har ingen erfaring med det, men det skader ikke å prøve. Fortell gjerne om opplevelsen her, slik at vi alle kan lære mer.

Selv ville jeg droppet alkoholen helt, dog.
Sist endret av Zabbath; 31. oktober 2015 kl. 15:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
I min erfaring kan mikrodosering (LSD) på fest føre til at du drikker mer, rett og slett fordi du vil kjenne deg klarere i hodet og dermed "tåle" mer alkohol. Dette gjelder kanskje ikke alle, men pass på at du ikke drikker for mye. Vær forberedt på at du kan kjenne deg veldig "klar" og tilstede, men likevel ha nedsatt motorikk og balanse pga alkoholen. Er en rar kombo, så prøv å ta det rolig.
Sitat av Chikara Vis innlegg
I min erfaring kan mikrodosering (LSD) på fest føre til at du drikker mer, rett og slett fordi du vil kjenne deg klarere i hodet og dermed "tåle" mer alkohol. Dette gjelder kanskje ikke alle, men pass på at du ikke drikker for mye. Vær forberedt på at du kan kjenne deg veldig "klar" og tilstede, men likevel ha nedsatt motorikk og balanse pga alkoholen. Er en rar kombo, så prøv å ta det rolig.
Vis hele sitatet...
Mikrodosa LSD igår på fest, can confirm. Man tror man er mye mindre full enn man egentlig er.
Sitat av Lacynt Vis innlegg
Mikrodosa LSD igår på fest, can confirm. Man tror man er mye mindre full enn man egentlig er.
Vis hele sitatet...
Åja, siden det gikk bra for deg går det fint for alle? retarda innlegg, når det kommer til det du sier er microdosering på psilocybin lurer jeg litt på hvordan du klarer å regne deg frem til det mtp at hver sopp innholder forskjellige verdier av psilo, men har selv gjort det mange ganger og festen blir litt mer vill, men ellers går det nok fint
Mikrodosering av psylocibin har jeg kun gode erfaringer med.. Hvis du doserer -litt- for mye, og blir ukomfertabel i settingen så går det fort over.. Prøv gjerne med 5 stk om gangen..

Jeg spiser ofte 10-15stk på en fest fordelt utover gjerne 5-6 timer. Får god flow, musikken blir mer interessant osv.. Prøv gjerne å ikke havne i uinteressante diskusjoner med uinteressante mennesker, da dette vil føles enda mere uinteressant, nærmest uutholdelig.
Sitat av fiskehesten77 Vis innlegg
Mikrodosering av psylocibin har jeg kun gode erfaringer med.. Hvis du doserer -litt- for mye, og blir ukomfertabel i settingen så går det fort over.. Prøv gjerne med 5 stk om gangen..

Jeg spiser ofte 10-15stk på en fest fordelt utover gjerne 5-6 timer. Får god flow, musikken blir mer interessant osv.. Prøv gjerne å ikke havne i uinteressante diskusjoner med uinteressante mennesker, da dette vil føles enda mere uinteressant, nærmest uutholdelig.
Vis hele sitatet...
Husk at antall sopp ikke er en god måleenhet for mengde virkestoff. En enkelt sopp kan veie 7 ganger så mye som en annen sopp og inneholde dobbelt så mye virkestoff pr. g.
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Åja, siden det gikk bra for deg går det fint for alle? retarda innlegg, når det kommer til det du sier er microdosering på psilocybin lurer jeg litt på hvordan du klarer å regne deg frem til det mtp at hver sopp innholder forskjellige verdier av psilo, men har selv gjort det mange ganger og festen blir litt mer vill, men ellers går det nok fint
Vis hele sitatet...
What? Jeg fortalte bare om mine egne erfaringer, ikke putt ord i munnen på meg.
gjorde det en gang for endel år siden. 10-20stk mener jeg å huske. det virket overaskende litt som god sativa på humøret pluss litt av samme gode kropssfølelsen. blanda ikke med alk eller andre ting men. som alltid er alt induviduelt.. fra gang til gang og
Sprit og sopp er en fet kombo.
Minst 5 gr. sopp og en helflaske med sprit vil gjøre hele kvelden ganske kokko
Mikrodosering er bare waste..
Sist endret av eyecandy654; 1. november 2015 kl. 11:13.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Sprit og sopp er en fet kombo.
Minst 5 gr. sopp og en helflaske med sprit vil gjøre hele kvelden ganske kokko
Mikrodosering er bare waste..
Vis hele sitatet...
5 gram og en flaske med sprit? Du må jo være på en annen planet under trippen
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Sprit og sopp er en fet kombo.
Minst 5 gr. sopp og en helflaske med sprit vil gjøre hele kvelden ganske kokko
Mikrodosering er bare waste..
Vis hele sitatet...

hvis målet er å bli helt kokko, jo ja.
Utfordrerer deg til å spise 5 gram tørka fleinsopp.
Jeg har en tendens til å kjede meg veldig ved mikrodosering på LSD når jeg er samme folk som drikker, men er generelt glad i mikrodosering! Har dog ikke prøvd å mikrodosere sopp.
Sitat av tetragrammaton Vis innlegg
hvis målet er å bli helt kokko, jo ja.
Utfordrerer deg til å spise 5 gram tørka fleinsopp.
Vis hele sitatet...
Har gjort det, gikk rundt i byen og "observerte" galskapen ikledd caps og solbriller.
Hadde tatt rollen som hemmelig agent.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Hadde tatt rollen som hemmelig agent.
Vis hele sitatet...
5 g sopp + en flaske sprit, haha recipe for disaster
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Sprit og sopp er en fet kombo.
Minst 5 gr. sopp og en helflaske med sprit vil gjøre hele kvelden ganske kokko
Mikrodosering er bare waste..
Vis hele sitatet...
I call Shenanigans!
Psilocybe cubensis så kanskje, men semilanceata, hmmm..
Men hva vet jeg, kjenner jo ikke deg..

Mikrodoseringer på mellom 5-15 shrooms har alltid landet godt med en 6`r øl, pc, musikk, å egne tanker ,musikkproduksjon, skriving etc.etc.
Alltid mest komfortabel alene i den formen.

Anbefaler uansett at folk veier tørka sopp.
Sist endret av Eyeamare; 1. november 2015 kl. 16:48.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Sprit og sopp er en fet kombo.
Minst 5 gr. sopp og en helflaske med sprit vil gjøre hele kvelden ganske kokko
Mikrodosering er bare waste..
Vis hele sitatet...
Ikke bare vil man trippe så mye at en ikke vet hva faen man er, man vil også ligge død på grunn av promillen.
Kompisen min pleier å hive på 1g av og til når han drikker. Noen ganger litt emma oppå der igjen. Da drikker han dog ikke så mye. Og hvis han sløyfer emmaen hiver han noen ganger på 1g til når han føler for det. Han spiser som oftest ikke flein,men homemade stuff som cubensis. Han digger det
Sitat av Molly90 Vis innlegg
Kompisen min pleier å hive på 1g av og til når han drikker. Noen ganger litt emma oppå der igjen. Da drikker han dog ikke så mye. Og hvis han sløyfer emmaen hiver han noen ganger på 1g til når han føler for det. Han spiser som oftest ikke flein,men homemade stuff som cubensis. Han digger det
Vis hele sitatet...
Keep in mind at cubensis og flein inneholder forskjellig nivå psilocybin pr. gram tørket vare.
Sitat av wat Vis innlegg
5 g sopp + en flaske sprit, haha recipe for disaster
Vis hele sitatet...
helt enig i den ja, men i en setting med noen kompiser med noen øl. å spise en femmer kan være nok så artig, dog aldri spist 5g med flein, men nok ganger med både mexican, og thai, artig å rote rundt i nærmiljøet (skogen) hvor man egentlig er lommekjent, men roter seg bort dog
ja, flein er som sagt endel mer potent som regel enn cubensis typer. norsk flein er kjent for å være ekstra sterk
Hvor har du det fra, at norsk flein er ekstra sterk?
kommer jo til lokale forhold, klima og jordmonn som er ekstra godt egnet her endel plasser. Mange som sier det, og har også verdt noen labtester som har visst høyt innhold av aktive stoffer herfra.
Psylocibe Semilanceata (spissfleinsopp) er en adskillig mer potent sopp enn feks Psylocibe Cubensis, eller andre "magic mushrooms" med psylocibin som hovedvirkestoff for denslags skyld..
Likely the most potent species are the wood chips inhabiting species like Psilocybe azurescens, Psilocybe cyanescens and Psilocybe subaeruginosa.
Similar in the alkaloid content are the dung inhabiting species Panaeolus cyanescens and Panaeolus tropicalis.
Also very potent is the pasture growing species P. semilanceata but the cultivation of the later is extremely difficult.
Psilocybe cubensis is slightly less potent but the easiest to cultivate, that being the reason why it's so popular.
The exact alkaloid content varies greatly even from one specimen to another within the same species.
Sitat av tetragrammaton Vis innlegg
Mange som sier det
Vis hele sitatet...


Sitat av tetragrammaton Vis innlegg
har også verdt noen labtester som har visst høyt innhold av aktive stoffer herfra.
Vis hele sitatet...
Snakker vi da kontra andre plasser i verden? Kilder?